شادنوش.نصرت اله
توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادیترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
شاکریان.سید مصطفی
تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
شاهنگیان.بهنام
عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
شعبانی نشتایی.میترا
تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
شعبانی.مسعود
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژیهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
شمس الدینی.هیلدا
تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
شیرازیان.زهرا
بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیتهای رقابتپذیری و عملکرد صادراتی
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
شیرازیان.زهرا
بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]