ش

  • شادنوش.نصرت اله توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • شاکریان.سید مصطفی تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • شاهنگیان.بهنام عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • شعبانی نشتایی.میترا تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • شعبانی.مسعود بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژی‌های کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • شمس الدینی.هیلدا تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • شیرازیان.زهرا بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیت‌های رقابت‌پذیری و عملکرد صادراتی [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • شیرازیان.زهرا بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]