ه

  • هاشمی.سید محمود ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • هاشمی.سید محمود نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • هدایت نظری.فائزه شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربه‌مشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی ایران) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]