و

  • ودادی.ودادی، احمد ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • وظیفه دوست.حسین آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • وظیفه دوست.حسین بررسی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری صنعت هتلداری در ایران [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • وهاب زده.شادان تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]