ن

  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • نژاد یوسفی.سمانه بررسی تأثیر محرکه‌ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • نصراصفهانی.مهدی بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • نظری.احسانه توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • نعمتی زاده.سینا شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربه‌مشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی ایران) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • نعمتی.حمیدرضا ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • نوروزی.حسین فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • نیلی پور طباطبایی.سید اکبر شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]