ن

  • نایب زاده.شهناز رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • نجفی.نبی ارائه مدلی جامع برای درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکت‌ها از دیدگاه‌های مختلف [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • نصراله نیا.محمد مدل ساختاری رفتار مصرف کننده کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • نعامی.عبداله مدل ساختاری رفتار مصرف کننده کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • نعامی.عبداله توسعه و تبیین ابعاد پیام‌های ترغیبی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • نعمتی زاده.سینا شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی سبز با استفاده از تئوری داده بنیاد در صنعت هتل داری [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • نعمتی زاده.سینا ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • نقدی.بهمن مدل ساختاری رفتار مصرف کننده کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • نوشری.شقایق ارائه مدل اندازه‌گیری مسئولیت اجتماعی در بانک تجارت با رویکرد برندمحوری [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • نیکومرام.هاشم تأثیر بازارهای سرمایه و کالا و خدمات بر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در سطح کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • نیکومرام.هاشم تجزیه و تحلیل رابطه سرمایه فکری و عوامل توان رقابتی (تغییرات بازده دارایی و فروش شرکت) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]