م

  • محمدی.احمد ارائه مدلی جامع برای درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکت‌ها از دیدگاه‌های مختلف [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • ملکی ویر.محمود ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در بخش تجارت –تجارت با تکیه بر تحلیل موانع و عوامل بازدارنده شرکت‌های صنعتی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • موسوی.سید شهاب شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • موسوی.سید شهاب شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]