محمدی.احمد
ارائه مدلی جامع برای درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکتها از دیدگاههای مختلف
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
ملکی ویر.محمود
ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در بخش تجارت –تجارت با تکیه بر تحلیل موانع و عوامل بازدارنده شرکتهای صنعتی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
موسوی.سید شهاب
شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
موسوی.سید شهاب
شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]