ع

  • عبدالوند.محمد علی برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • عزیزی شمامی.مصطفی بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • عسکری ماسوله.سعید نقش مدیریت دانش و سرمایه‌های فکری در کسب مزیت رقابتی [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • علامه.سید محسن تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • علیپور درویش.زهرا عوامل مشتری‌گرایی و مدیریت روابط مشتری [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • علیقلی.منصوره مدل سنجش تاثیر مولفه‌های منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • علیقلی.منصوره نقش مدیریت دانش و سرمایه‌های فکری در کسب مزیت رقابتی [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]