س

  • سایبانی.حمید رضا معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • سپهوند.رضا بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • ستایش سرور.امیرعلی مدلسازی فرآیند مربی گری در بهبود آموزش منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سجادی جاغرق.سید عبداله تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سرگلزایی.مصطفی شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکت‌های دانش بنیان در نظام بانکی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سرلک.احمد اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • سعیدی.پرویز توسعه نوآورانه کسب‌وکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سقایی.عباس "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران" [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سلطانی.سولماز ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سمیعی.روح اله ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سوادی.مهدی معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • سهرابی.طهمورث بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سهرابی.طهمورث طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سیدنقوی.میرعلی بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • سیدنقوی.میرعلی بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سیدنقوی.میرعلی طراحی الگوی مدیریت جانشین پروری در دانشگاه های دولتی استان سمنان [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]