ی

  • یحیی زاده فر.محمود بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک‌ ملی استان مازندران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • یعقوبی.اکرمه السادات نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاری‎سازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • یوسفی طوین.سمیه طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]