یحیی زاده فر.محمود
بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک ملی استان مازندران)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
یعقوبی.اکرمه السادات
نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
یوسفی طوین.سمیه
طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]