ا

  • ابراهیمی.مهسا بررسی تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان نوجوان در صنعت رستوران داری (مورد مطالعه:نوجوانان ۱۴تا ۱۷ سال مدارس تهران) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسدی.عباس مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اسگندری.کریم مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفه‌های بازاریابی داخلی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اسلامی.قاسم تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اسماعیل پور.حسن رابطه بازاریابی رسانه‏ های اجتماعی با رفتار مصرف ‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسماعیل پور.حسن ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امامقلی.نازنین ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امیدی.فریدون شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امیرنژاد.قنبر رتبه‏ بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه‏ های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اندرواژ.لیلا ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ایزدجو.محمد امین رتبه‏ بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه‏ های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ایمان خان.نیلوفر ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]

آ

  • آزاد.ناصر ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • آزادی.سیامک ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • آسایش.حمید سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسب‌وکار بر حجم سپرده بانکی در بانک‌داری اسلامی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • آسایش.حمید مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • آقاجانی افروزی.علی اکبر ارائه الگویی از بازاریابی محتوا با رویکرد کیفی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ب

  • باشکوه.محمد ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین مدل‌سازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری) [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین اعتبارسنجی الگوی مشارکت مشتریان شهرداری مبتنی بر بازاریابی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شهرداری تهران) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بهادری نژاد.محمد ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بیات.شهرام اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ت

  • تبریزیان.بیتا طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ترابی.تقی تبیین اثر بخشی مدل کسب‌وکار اقتصاد دایره‌ای در شرکت‌های دانش بنیان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • تقی پوریان.محمدجواد طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانک‌داری شرکتی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • تیزفهم فرد.غلامرضا ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ث

  • ثریایی.علی طراحی مدل فضای خرده‌فروشی و خودپنداره، مصرف‌گرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • ثناگوی محرر.غلامرضا طراحی مدل زیست‌بوم استارتاپ‌های حوزه خدمات پزشکی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ج

  • جعفری.بهزاد شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • جلالی.مریم طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ح

  • حاتمی نسب.سیدحسن بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حمدی.کریم بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حمدی.کریم تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حمدی.کریم مدل‌سازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری) [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاه‌ها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]

خ

  • خدایاری.بهناز مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خدایاری.فرانک تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا) [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خسروی.نیره طراحی مدل زیست‌بوم استارتاپ‌های حوزه خدمات پزشکی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خوچیانی.رامین سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسب‌وکار بر حجم سپرده بانکی در بانک‌داری اسلامی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]

د

  • داداش زاده.عرفان بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • درویشی.مریم رتبه‏ بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه‏ های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • دستاران.بهار بررسی نقش متغیرهای رسانه و همسالان در گرایش دانشجویان دختر نسبت به محصولات آرایشی و بهداشتی: تئوری عمل منطقی بسط یافته [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • دهقانی اشکذری.محمدرضا بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ذ

  • ذوالفقاری صادق.امیر حسین طراحی مدل زیست‌بوم استارتاپ‌های حوزه خدمات پزشکی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ذهبی.ثمین مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ر

  • رجبلو.سالومه تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا) [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رحیم زاده اسفروشان.محمد ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رحیمی نیک.اعظم ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رحیمی.زهرا ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رضایی کلیدبری.حمیدرضا طراحی و سنجش پیشایندها و پیامدهای رفتار خرید مصرف‌کنندگان در انتخاب بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌زیست با رویکرد آمیخته [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رکابدار.قاسم شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • روح الامینی.مهدی طراحی مدل فضای خرده‌فروشی و خودپنداره، مصرف‌گرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]

ز

  • زاهد غروی.مهدی مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • زمانی مقدم.افسانه اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]

س

  • سالار.جمشید ارائه الگویی از بازاریابی محتوا با رویکرد کیفی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سجادی فر.سید حسین سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسب‌وکار بر حجم سپرده بانکی در بانک‌داری اسلامی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ش

  • شادمهری.نیلوفر عوامل مؤثر بر خرید یا تعویض مبلمان در سبک زندگی امروز تهران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شاه حسینی بیده.شیما بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شعبانی نژاد.زینب رابطه بازاریابی رسانه‏ های اجتماعی با رفتار مصرف ‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شمسی گوشکی.سجاد طراحی الگوی یکپارچه توزیع کالاهای اساسی با هدف مبارزه با دلالی و رانت‌جویی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شهدکار.فاطمه تبیین اثر بخشی مدل کسب‌وکار اقتصاد دایره‌ای در شرکت‌های دانش بنیان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ص

  • صادقی افجه.سعیده اعتبارسنجی الگوی مشارکت مشتریان شهرداری مبتنی بر بازاریابی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شهرداری تهران) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ط

  • طاهری کیا.فریز ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • طاهری.علی مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]

ع

  • عالی.صمد اعتبارسنجی الگوی مشارکت مشتریان شهرداری مبتنی بر بازاریابی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شهرداری تهران) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عباس علیزاده.علی تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عباسی نهوجی.مرتضی تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عبدالوند.محمد علی تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عبدالوند.مهری مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عرفای جمشیدی.شادی مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفه‌های بازاریابی داخلی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • علوی فومنی.سیده فاطمه طراحی و سنجش پیشایندها و پیامدهای رفتار خرید مصرف‌کنندگان در انتخاب بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌زیست با رویکرد آمیخته [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]

ف

  • فتاحی.مجید ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • فتحی عبداللهی.احمد مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفه‌های بازاریابی داخلی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • فعال نصیری.محمد رضا سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسب‌وکار بر حجم سپرده بانکی در بانک‌داری اسلامی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • فلاح نژاد.عباس مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]

ق

  • قادری فر.مریم ارائه الگویی از بازاریابی محتوا با رویکرد کیفی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • قاسمی.بیضاء طراحی مدل فضای خرده‌فروشی و خودپنداره، مصرف‌گرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قاسمی.یلدا عوامل مؤثر بر خرید یا تعویض مبلمان در سبک زندگی امروز تهران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قلی پورسلیمانی.علی طراحی و سنجش پیشایندها و پیامدهای رفتار خرید مصرف‌کنندگان در انتخاب بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌زیست با رویکرد آمیخته [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]

ک

  • کاسه گرها.مهدی طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانک‌داری شرکتی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کریمی.اوژن ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • کشکی.مونا تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کفاش پور.آذر تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کهندل.محمد تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]

گ

  • گل افشان یوسفی.یاسمین ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • گیلانی پور.جواد طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانک‌داری شرکتی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ل

  • لازار.فرینوش بررسی پیامدهای فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس) [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • لطفی آشتیانی.سید محمد حسین طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]

م

  • مختاری.مهران طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانک‌داری شرکتی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مدیری.محمود ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مرادی.علیرضا ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مرادى زیبا.سپیده تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مصطفوی.سعادت تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • معروفی.فخرالدین ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مقصودی.محمدتقی تحلیل علم‌سنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مومنی.ماندان ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مهدی پور اوجانی.نسترن طراحی مدل زیست‌بوم استارتاپ‌های حوزه خدمات پزشکی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مهرانی.هرمز بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مهرنیا.فرید تحلیل علم‌سنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مهرنیا.فرید تحلیل علم‌سنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میراب خانباغی.نگین مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفه‌های بازاریابی داخلی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • میرحسینی.سید مجید بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ن

  • نایب زاده.شهناز تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نایب زاده.شهناز بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نجفی.کبری نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاه‌ها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نژادمحمد نامقی.احسانه رابطه بازاریابی رسانه‏ های اجتماعی با رفتار مصرف ‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نصراله نیا.محمد تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نعامی.عبدالله ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نعامی.عبدالله تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نعمتی زاده.سینا ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نمامیان.فرشید ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]

و

  • وظیغه دوست.حسین اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • وهاب زاده.شادان تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا) [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]

ه

  • هاشم نیا.شهرام طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در برند شرکت‌های تجاری آنلاین [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • هاشم نیا.شهرام ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]