ابراهیمی.مهسا
بررسی تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان نوجوان در صنعت رستوران داری (مورد مطالعه:نوجوانان ۱۴تا ۱۷ سال مدارس تهران)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسدی.عباس
مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اسلامی.قاسم
تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آنها با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و تعدیلگری معنویت
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اسماعیل پور.حسن
رابطه بازاریابی رسانه های اجتماعی با رفتار مصرف کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسماعیل پور.حسن
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امامقلی.نازنین
ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امیدی.فریدون
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
امیرنژاد.قنبر
رتبه بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اندرواژ.لیلا
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ایزدجو.محمد امین
رتبه بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ایمان خان.نیلوفر
ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آ
آزاد.ناصر
ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقهای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آزادی.سیامک
ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
آسایش.حمید
سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسبوکار بر حجم سپرده بانکی در بانکداری اسلامی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
آسایش.حمید
مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
آقاجانی افروزی.علی اکبر
ارائه الگویی از بازاریابی محتوا با رویکرد کیفی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ب
باشکوه.محمد
ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
مدلسازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری)
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
بهادری نژاد.محمد
ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
بیات.شهرام
اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ت
تبریزیان.بیتا
طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ترابی.تقی
تبیین اثر بخشی مدل کسبوکار اقتصاد دایرهای در شرکتهای دانش بنیان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
تقی پوریان.محمدجواد
طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانکداری شرکتی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
تیزفهم فرد.غلامرضا
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ث
ثریایی.علی
طراحی مدل فضای خردهفروشی و خودپنداره، مصرفگرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ثناگوی محرر.غلامرضا
طراحی مدل زیستبوم استارتاپهای حوزه خدمات پزشکی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ج
جعفری.بهزاد
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
جلالی.مریم
طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ح
حاتمی نسب.سیدحسن
بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حمدی.کریم
بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانالهای یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حمدی.کریم
تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بینالمللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حمدی.کریم
مدلسازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری)
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسبوکارهای گردشگری
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاهها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
خ
خدایاری.بهناز
مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خدایاری.فرانک
تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجیکالا)
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خسروی.نیره
طراحی مدل زیستبوم استارتاپهای حوزه خدمات پزشکی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خوچیانی.رامین
سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسبوکار بر حجم سپرده بانکی در بانکداری اسلامی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
د
داداش زاده.عرفان
بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانالهای یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
درویشی.مریم
رتبه بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
دستاران.بهار
بررسی نقش متغیرهای رسانه و همسالان در گرایش دانشجویان دختر نسبت به محصولات آرایشی و بهداشتی: تئوری عمل منطقی بسط یافته
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
دهقانی اشکذری.محمدرضا
بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ذ
ذوالفقاری صادق.امیر حسین
طراحی مدل زیستبوم استارتاپهای حوزه خدمات پزشکی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ذهبی.ثمین
مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ر
رجبلو.سالومه
تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجیکالا)
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رحیم زاده اسفروشان.محمد
ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیمی نیک.اعظم
ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحیمی.زهرا
ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقهای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رضایی کلیدبری.حمیدرضا
طراحی و سنجش پیشایندها و پیامدهای رفتار خرید مصرفکنندگان در انتخاب بستهبندیهای سازگار با محیطزیست با رویکرد آمیخته
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رکابدار.قاسم
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
روح الامینی.مهدی
طراحی مدل فضای خردهفروشی و خودپنداره، مصرفگرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ز
زاهد غروی.مهدی
مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
زمانی مقدم.افسانه
اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
س
سالار.جمشید
ارائه الگویی از بازاریابی محتوا با رویکرد کیفی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
سجادی فر.سید حسین
سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسبوکار بر حجم سپرده بانکی در بانکداری اسلامی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ش
شادمهری.نیلوفر
عوامل مؤثر بر خرید یا تعویض مبلمان در سبک زندگی امروز تهران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شاه حسینی بیده.شیما
بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
شعبانی نژاد.زینب
رابطه بازاریابی رسانه های اجتماعی با رفتار مصرف کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شمسی گوشکی.سجاد
طراحی الگوی یکپارچه توزیع کالاهای اساسی با هدف مبارزه با دلالی و رانتجویی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شهدکار.فاطمه
تبیین اثر بخشی مدل کسبوکار اقتصاد دایرهای در شرکتهای دانش بنیان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
طاهری کیا.فریز
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
طاهری.علی
مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
علوی فومنی.سیده فاطمه
طراحی و سنجش پیشایندها و پیامدهای رفتار خرید مصرفکنندگان در انتخاب بستهبندیهای سازگار با محیطزیست با رویکرد آمیخته
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ف
فتاحی.مجید
ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
فعال نصیری.محمد رضا
سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسبوکار بر حجم سپرده بانکی در بانکداری اسلامی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
فلاح نژاد.عباس
مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسبوکارهای گردشگری
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ق
قادری فر.مریم
ارائه الگویی از بازاریابی محتوا با رویکرد کیفی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
قاسمی.بیضاء
طراحی مدل فضای خردهفروشی و خودپنداره، مصرفگرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قاسمی.یلدا
عوامل مؤثر بر خرید یا تعویض مبلمان در سبک زندگی امروز تهران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قلی پورسلیمانی.علی
طراحی و سنجش پیشایندها و پیامدهای رفتار خرید مصرفکنندگان در انتخاب بستهبندیهای سازگار با محیطزیست با رویکرد آمیخته
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ک
کاسه گرها.مهدی
طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانکداری شرکتی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کریمی.اوژن
ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
کشکی.مونا
تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بینالمللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کفاش پور.آذر
تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آنها با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و تعدیلگری معنویت
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کهندل.محمد
تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
گ
گل افشان یوسفی.یاسمین
ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
گیلانی پور.جواد
طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانکداری شرکتی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ل
لازار.فرینوش
بررسی پیامدهای فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس)
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
لطفی آشتیانی.سید محمد حسین
طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
م
مختاری.مهران
طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانکداری شرکتی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مدیری.محمود
ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقهای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مرادی.علیرضا
ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرادى زیبا.سپیده
تدوین مدل استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در استارت آپهای موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مصطفوی.سعادت
تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آنها با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و تعدیلگری معنویت
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
معروفی.فخرالدین
ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مقصودی.محمدتقی
تحلیل علمسنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مومنی.ماندان
ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مهدی پور اوجانی.نسترن
طراحی مدل زیستبوم استارتاپهای حوزه خدمات پزشکی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مهرانی.هرمز
بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانالهای یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مهرنیا.فرید
تحلیل علمسنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مهرنیا.فرید
تحلیل علمسنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میرحسینی.سید مجید
بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ن
نایب زاده.شهناز
تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بینالمللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نایب زاده.شهناز
بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نجفی.کبری
نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاهها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نژادمحمد نامقی.احسانه
رابطه بازاریابی رسانه های اجتماعی با رفتار مصرف کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نصراله نیا.محمد
تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نعامی.عبدالله
ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقهای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نعامی.عبدالله
تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نعمتی زاده.سینا
ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نمامیان.فرشید
ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
و
وظیغه دوست.حسین
اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
وهاب زاده.شادان
تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجیکالا)
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ه
هاشم نیا.شهرام
طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در برند شرکتهای تجاری آنلاین
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
هاشم نیا.شهرام
ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]