ابراهیمی.عبدالحمید
ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
اخلاصی.امیر
بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
اخلاصی.امیر
بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
الوانی.سید مهدی
بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
ب
بنی اسدی.مهدی
بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
ت
تاجدینی.کیهان
تاثیر رویکردهای بازار محوری و کارآفرینی بر نوآوری: مورد قطعه سازان خودرو
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
ج
جعفری.پژمان
بازاریابی معاصر در ایران: بررسی روایی بازاریابی رابطه مند (مراوده مند) در شرکت های بزرگ تولیدی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
خ
خیری.بهرام
هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های کار آفرینانه مدیران سازمان های غیردولتی در ایران
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
خیری.بهرام
ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
خیری.بهرام
ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
س
سعیدنیا.حمیدرضا
بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
سمیعی.سعید
بازاریابی معاصر در ایران: بررسی روایی بازاریابی رابطه مند (مراوده مند) در شرکت های بزرگ تولیدی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
ش
شماعی.آناهیتا
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین (مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان)
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
ع
عبدالوند.مهری
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین (مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان)
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
ف
فارسی زاده.حسین
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کننده بر رفتار خرید در فروشگاه های زنجیره ای
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
فرخیان.ساحل
تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولید سن سون با تاثیرپذیری از مدل کانو
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
فرهنگی.علی اکبر
بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
فرهنگی.علی اکبر
بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
فرهنگی.علی اکبر
بررسی اثر بخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
فیروزیان.محمود
بررسی اثر بخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
گ
گلزار ادبی.رامین
مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
م
محمدی.مجید
بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
معطوفی.علیرضا
تاثیر رویکردهای بازار محوری و کارآفرینی بر نوآوری: مورد قطعه سازان خودرو
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
میرابی.وحیدرضا
بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
ن
نایب زاده.شهناز
ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
نزاکتی علیزاده.حسین
مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
نیکومرام.هاشم
بازاریابی معاصر در ایران: بررسی روایی بازاریابی رابطه مند (مراوده مند) در شرکت های بزرگ تولیدی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
و
وظیفه دوست.حسین
بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
وظیفه دوست.حسین
تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولید سن سون با تاثیرپذیری از مدل کانو
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]