اسدزاده.علیرضا
بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجیگری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
اسگندری.کریم
نقش ویترینگردی در بهبود بازاریابی دهان به دهان در فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
اسمعیلی.محمدرضا
تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
امامقلی.نازنین
ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
آ
آسایش.فرزاد
بررسی تأثیر شخصیسازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرفکننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ب
بابایی.سحر
نقش تمرکز بر استراتژیهای نوآوری در تقویت تجاریسازی محصولات و خدمات در شرکتهای کوچک تا متوسط (SME)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
باشکوه.محمد
بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
باقری کهیش.عاطفه
تأثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیتهای بازاریابی (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی شهر اهواز)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
بخشنده.مهدیه
تأثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیتهای بازاریابی (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی شهر اهواز)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
برزگرلو.داریوش
اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت خردهفروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاههای افق کوروش شهر شیراز)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
برومندنسب.علی
همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانههای دیجیتال
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
پ
پالی.سمیرا
تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویتپذیری مصرفکننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ت
تقی پوریان.محمدجواد
بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
تهم.مرضیه
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی مورد مطالعه: شرکت فرودگاههای کشور
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ج
جلالی.سید مهدی
طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خردهفروشیهای اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
چ
چنکشی.صدف
تأثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ح
حسین زاده شیرذیلی.ماریا
بررسی تأثیر شخصیسازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرفکننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
حسینی غنچه.سید جلال الدین
تأثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
حمدی.کریم
طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانکها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکههای اجتماعی بین نسل X و Y
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
خادمی.طیبه
همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانههای دیجیتال
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
خزایی کوهپر.مصطفی
بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
خمر.فریبا
بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
خیری.کیانا
عوامل مؤثر بر رفتار تغییر برند سبز در مصرفکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی (مطالعه موردی: محصولات سینره)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
د
درویش.مصیب
بررسی تأثیر اصالت رستوران بر ارزیابی مصرفکننده از ارزشهای درک شده از محصول با توجه به نقش میانجی دلبستگی مکانی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
دهقان نجم آبادی.عامر
بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجیگری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ر
رستمی زاد.سارا
بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکههای اجتماعی بین نسل X و Y
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
رضایی آسیابر.بهنام
نقش تمرکز بر استراتژیهای نوآوری در تقویت تجاریسازی محصولات و خدمات در شرکتهای کوچک تا متوسط (SME)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ز
زارعی.علی
تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
زمانی.شاهو
تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
زنگانه.مهدی
بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
س
سلیمانپور.سهیلا
نقش ویترینگردی در بهبود بازاریابی دهان به دهان در فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ش
شمس زاده علوی.سید محمد
تأثیر نوآوری در مد بر ارزش برند از دیدگاه مصرفکنندگان
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
شهیدی.امیرحسین
بررسی نقش بخشش مصرفکننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرفکننده (مطالعه موردی: نمایندگیهای شرکت ایران خودرو در شهر یزد)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
شیرمحمدی.یزدان
طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خردهفروشیهای اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ص
صفاری.مرجان
طراحی مدل جامع بازاریابی ورزشهای تفریحی: رویکردی فناوری محور
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
صمدزاده.امیرحسین
تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
صمدزاده.امیرحسین
بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر برندینگ در مراکز درمانی بر اساس مدل خودسازماندهی
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ض
ضیایی.محمود
طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانکها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ط
طهماسبی آقبلاغی.داریوش
بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجیگری تصویر و دلبستگی احساسی برند
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
طهماسبی.داریوش
بررسی رابطه بین ارزشهای لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آنها در هنگام سفر با میانجیگری تصویر غذا
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ع
عابدینی.علی
بررسی رابطه بین ارزشهای لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آنها در هنگام سفر با میانجیگری تصویر غذا
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
عبدالوند.مهری
تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
عرفای جمشیدی.شادی
نقش ویترینگردی در بهبود بازاریابی دهان به دهان در فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
عسگرپور.رسول
عوامل مؤثر بر رفتار تغییر برند سبز در مصرفکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی (مطالعه موردی: محصولات سینره)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
علیپور.وحیده
بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
علیخانی.رضیه
بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
غ
غفاری آشتیانی.پیمان
تأثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ف
فتوحی زاده.مهسا
بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجیگری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
فسنقری.جواد
طراحی مدل جامع بازاریابی ورزشهای تفریحی: رویکردی فناوری محور
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ق
قاسمی پناه.میترا
بررسی رابطه بین محدودیتهای تأمین مالی با رقابت در بازار محصول و تمرکز بر مشتری (مطالعه موردی: شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
قربانیان.محمدرضا
بررسی تأثیر شخصیسازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرفکننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ک
کاظمی.فضل اله
اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت خردهفروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاههای افق کوروش شهر شیراز)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
کاکائی.حمید
بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجیگری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
کریمی.اوژن
ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
کوزه چیان.هاشم
طراحی مدل جامع بازاریابی ورزشهای تفریحی: رویکردی فناوری محور
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
کیا کجوری.داود
بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ل
لطفی زاده.فرشته
بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکههای اجتماعی بین نسل X و Y
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
م
محمداسماعیل.صدیقه
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی مورد مطالعه: شرکت فرودگاههای کشور
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
محمدی.اکبر
نقش تمرکز بر استراتژیهای نوآوری در تقویت تجاریسازی محصولات و خدمات در شرکتهای کوچک تا متوسط (SME)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
معلمی.هانیه
همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانههای دیجیتال
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
موسوی.سید علیرضا
بررسی رابطه بین محدودیتهای تأمین مالی با رقابت در بازار محصول و تمرکز بر مشتری (مطالعه موردی: شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
مهرانی.هرمز
بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
مهری بازقلعه.انیس
بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
مهری بازقلعه.عاطفه
بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
میراحمدی.منیر
طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خردهفروشیهای اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ن
نایب زاده.شهناز
بررسی نقش بخشش مصرفکننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرفکننده (مطالعه موردی: نمایندگیهای شرکت ایران خودرو در شهر یزد)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
نسیمی.محمدعلی
تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویتپذیری مصرفکننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نوروزی زاد.زینب
بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجیگری تصویر و دلبستگی احساسی برند
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
نوروزی.رسول
طراحی مدل جامع بازاریابی ورزشهای تفریحی: رویکردی فناوری محور
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
نیکو مرام.هاشم
طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانکها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ه
هاشمنیا.شهرام
ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]