م

  • محمدی.شهریار ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • مشایخ نیا.علی بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد) [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • مظفری.افسانه طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • مهرانی.هرمز بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]