محمدی.شهریار
ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
مشایخ نیا.علی
بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد)
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
مظفری.افسانه
طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
مهرانی.هرمز
بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]