محمداسماعیل.صدیقه
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی مورد مطالعه: شرکت فرودگاههای کشور
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
محمدی.اکبر
نقش تمرکز بر استراتژیهای نوآوری در تقویت تجاریسازی محصولات و خدمات در شرکتهای کوچک تا متوسط (SME)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
معلمی.هانیه
همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانههای دیجیتال
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
موسوی.سید علیرضا
بررسی رابطه بین محدودیتهای تأمین مالی با رقابت در بازار محصول و تمرکز بر مشتری (مطالعه موردی: شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
مهرانی.هرمز
بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
مهری بازقلعه.انیس
بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
مهری بازقلعه.عاطفه
بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
میراحمدی.منیر
طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خردهفروشیهای اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]