محمدی فر.یوسف
تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
محمدی مقدم.مرجان
ارزیابی و تحلیل کیفیت عملکردی شعب بانک با استفاده از تحلیل مضمون و روش های تصمیم گیری با معیارهای چندگانه در محیط فازی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
محمودزاده.محمود
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای توسعه گردشگری سلامت با تأکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
معروفی.فخرالدین
تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
معین زاد.حسین
طراحی مدل سیستم ارزیابی ظرفیت نوآوری با تاکید بر نوآوری در بازاریابی (مورد مطالعه شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران)
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
منتخب مدنی. مینا
طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مهبان.ایدین
پیش بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مهدیخانی.مهری
ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانههای اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
میرحسینی.سید مجید
ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانههای اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
میرفخرالدینی.سیدحیدر
ارزیابی و تحلیل کیفیت عملکردی شعب بانک با استفاده از تحلیل مضمون و روش های تصمیم گیری با معیارهای چندگانه در محیط فازی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1404]