م

  • محمدی فر.یوسف تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • محمدی مقدم.مرجان ارزیابی و تحلیل کیفیت عملکردی شعب بانک با استفاده از تحلیل مضمون و روش های تصمیم گیری با معیارهای چندگانه در محیط فازی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران) [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • محمودزاده.محمود شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های توسعه گردشگری سلامت با تأکید بر بازاریابی آنلاین [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • معروفی.فخرالدین تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • معین زاد.حسین طراحی مدل سیستم ارزیابی ظرفیت نوآوری با تاکید بر نوآوری در بازاریابی (مورد مطالعه شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران) [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • منتخب مدنی. مینا طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مهبان.ایدین پیش‏ بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مهدیخانی.مهری ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • میرحسینی.سید مجید ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • میرفخرالدینی.سیدحیدر ارزیابی و تحلیل کیفیت عملکردی شعب بانک با استفاده از تحلیل مضمون و روش های تصمیم گیری با معیارهای چندگانه در محیط فازی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران) [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1404]