م

  • محمدزاده.علی تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتل‌های سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • مرادی موگویی.محمدرضا نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • مشکل گشا.الهام اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • مصلحی.فاطمه شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • معصوم زاده.ابالفضل تحلیل ریسک‌های ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • موسوی.سید علیرضا بررسی نقش جذابیت نام تجاری (مطالعه موردی: هواپیمایی آسمان) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی اثرات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب‌سایت‌های رزرو سفر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]