م

  • محترم.رحیم ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • محمدی.محمد ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به روش مالتی گرندد تئوری [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • محمودزاده واشان.مهدی ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به روش مالتی گرندد تئوری [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مزهر ال یاسر.محمدکمال تاثیر هزینه های بازاریابی،تمرکز و رقابت پذیری بانکی بر ثبات بانکی: مورد کشورهای منتخب صادرکننده نفت [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مشبکی.اصغر طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مشکی میاوقی.مهدی نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیری‏های مديريت سود با تأکید بر ویژگی‏های شخصیتی مدیران مالی [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • معصومی.شیبا ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی در رفتار مصرف‌کنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • معین زاد.حسین ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • مهرانی.آزاده ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مهرمنش.حسن طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مهری نژاد.صفیه ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • مهری نژاد.صفیه ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]