محترم.رحیم
ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
محمدی.محمد
ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای به روش مالتی گرندد تئوری
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
محمودزاده واشان.مهدی
ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای به روش مالتی گرندد تئوری
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مزهر ال یاسر.محمدکمال
تاثیر هزینه های بازاریابی،تمرکز و رقابت پذیری بانکی بر ثبات بانکی: مورد کشورهای منتخب صادرکننده نفت
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مشبکی.اصغر
طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مشکی میاوقی.مهدی
نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیریهای مديريت سود با تأکید بر ویژگیهای شخصیتی مدیران مالی
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
معصومی.شیبا
ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانههای اجتماعی در رفتار مصرفکنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
معین زاد.حسین
ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
مهرانی.آزاده
ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مهرمنش.حسن
طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مهری نژاد.صفیه
ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
مهری نژاد.صفیه
ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]