محمدی آلمانی.امین
تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
محمدی.عادله
بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرفکننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
محمودی میمند.محمد
تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
مطهری نژاد.فاطمه
بررسی رابطه بین برند و مصرفکننده (مورد مطالعه خانگی برقی)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
موسوی.سید علیرضا
تأثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند.(مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی))
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
مهرانی.هرمز
ارائه الگو برای طراحی (MkIS) سیستم اطلاعات بازاریابی برای کارخانجات شیر پگاه تهران
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
میرمحمدی صدرآبادی.محمد
بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]