م

  • محمدی آلمانی.امین تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • محمدی.عادله بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌کننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • محمودی میمند.محمد تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • مطهری نژاد.فاطمه بررسی رابطه بین برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه خانگی برقی) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • موسوی.سید علیرضا تأثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند.(مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی)) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • مهرانی.هرمز ارائه الگو برای طراحی (MkIS) سیستم اطلاعات بازاریابی برای کارخانجات شیر پگاه تهران [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • میرمحمدی صدرآبادی.محمد بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]