محترم.رحیم
بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکتها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
محمد داودی.امیرحسین
شناسایی، رتبهبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
محمدی.زهرا
تأثیر محرکهای جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجیگری هویتپذیری مصرفکننده از برند
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
محمدیان محمودی تبار.محمود
روایت مصرفکنندگان از مصرف، دریچهای به ذهن مصرفکنندگان رویکرد مرور نظاممند ادبیات روایت
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
محمدیها.پریا
شناسایی، رتبهبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
محمودزاده.مهدی
بررسی عوامل مؤثر بر مصرفکنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
مرادی دیزگرانی.میلاد
بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطهای تشدید مشتری
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
مریخ نژاد اصل.آیدا
بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکتها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
مصلح.مریم
شناسایی، رتبهبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
معظمی.مجتبی
بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
معلمی.هانیه
بررسی نقش انگیزشهای روانشناختی مصرفکننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی شهرتهران)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
معلمی.هانیه
تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
مهرانی.هرمز
تأثیر قابلیتهای بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطافپذیر
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]