• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 13
  • شماره3 دوره13
  • 3
    شماره 3 دوره 13 تابستان 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - سنتزپژوهی عوامل کلیدی سیاست‌گذاری تربیتی با رویکرد خانواده: ارائه یک الگوی نظام‌مند
        محدثه فدایی رضا صالحی امیری محمود مهر محمدی محمد مهدی ذوالفقار زاده کرمانی
        10.30495/jedu.2022.28049.5615
        20.1001.1.20086369.1401.13.3.1.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارائه چارچوب مفهمومی معماری سازمانی در نظام آموزش عالی به صورت الکترونیک مجازی
        سمانه خشنود علیرضا چناری
        10.30495/jedu.2022.28533.5726
        20.1001.1.20086369.1401.13.3.2.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - شناسایی عوامل موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به منظور ارائه مدل در مدارس ایران
        معصومه توکلی ابراهیم حلاجیان
        10.30495/jedu.2022.28589.5732
        20.1001.1.20086369.1401.13.3.3.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - طراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی در دوره ابتدایی
        خدیجه جمشیدی مقدم مرجان کیان مسعود گرامی پور سید احسان خاندوزی
        10.30495/jedu.2022.26370.5259
        20.1001.1.20086369.1401.13.3.4.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - نقش ویژگی های شخصیتی و سلامت سازمانی در فرایند جانشین پروری در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس
        وحید رفیعی دهبیدی امین رعیت هدایت حاجی زاده
        10.30495/jedu.2022.22267.4628
        20.1001.1.20086369.1401.13.3.5.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ارائه الگوی مفهومی کاربرد علوم انسانی؛ با هدف ارتقای کیفی این علوم
        وجیهه کریمی محمد رضا بهرنگی
        10.30495/jedu.2022.26439.5275
        20.1001.1.20086369.1401.13.3.6.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی با میانجیگری رفتار مثبت سازمانی مدیران مدارس ابتدایی
        محمد بنیادی ولی مهدی نژاد
        10.30495/jedu.2022.25653.5117
        20.1001.1.20086369.1401.13.3.7.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - تدوین مدل رضایت دانشجویان از آتلیه مجازی طراحی معماری و دلالت‌هایی برای مدیران آموزشی (مطالعه موردی: دانشکده های فنی حرفه ای پسران مرودشت، باهنر شیراز و الزهرا شیراز)
        فاطمه نیک نهاد محمد پروا حسین افلاکی فرد هادی کشمیری
        10.30495/jedu.2022.29270.5855
        20.1001.1.20086369.1401.13.3.8.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - تعیین اثربخشی مدیریت راهبرانه مبتنی بر تئوری انتخاب بر فرهنگ سازمانی و بهره‌وری مدیران دانشگاه تاجیکستان
        اسمعیل مهدیپور بی بی حفیظه مجیدآوا
        10.30495/jedu.2022.26829.5369
        20.1001.1.20086369.1401.13.3.9.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - مقایسۀ‌ اضطراب امتحان، انگیزش پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزانِ پسر پایۀ دوازدهم بر اساس شرکت آنان در آزمون‌های آموزشگاه‌های خصوصی
        محمود رستمی حجت‌اله فانی احسان کشت‌ورز کندازی آسیه شاهسون پور
        10.30495/jedu.2022.26885.5376
        20.1001.1.20086369.1401.13.3.10.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - بررسی رابطه هوش هیجانی، خلاقیت و سلامت روان در دانشجویان
        علی افسری عباس اناری نژاد فرشید قاسمی علی شیروانی شیری
        10.30495/jedu.2022.27173.5430
        20.1001.1.20086369.1401.13.3.11.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - پیش‌بینی خودنظم‌دهی تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و ذهن‌آگاهی دانش‎آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان آباده
        الهه اسلمی
        10.30495/jedu.2022.26941.5383
        20.1001.1.20086369.1401.13.3.12.9
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود