ابوالفتحی.هادی
شناسایی و اولویت¬بندی موانع اجرای سیاست¬های مالی دولت در شرکت بازرگانی پتروشیمی با استفاده از روش تصمیم¬گیری چندمعیاره با رویکرد نوآورانه
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
احمدی دانیالی.آرزو
ارائه مدل یادگیری ترکیبی جهت حفظ و توسعه سرمایههای انسانی و مقابله با مهاجرت نخبگان در نظام آموزش عالی کشور
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
احمدی شریف.محمود
ارائه مدل یادگیری ترکیبی جهت حفظ و توسعه سرمایههای انسانی و مقابله با مهاجرت نخبگان در نظام آموزش عالی کشور
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ادیبی فرد.شادی
بررسی تاثیر خودشیفتگی مدیر مالی بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اشرفی.آزاده
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با نوآوری در مشاغل دولتی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
افشار کاظمی.محمد علی
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با نوآوری در مشاغل دولتی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
انصاری. سمیرا
تأثير مديريت كارآمد ساختار سرمايه در حفظ ثبات و پايداري مالي شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ت
ترکیان تبار.منصور
بررسی تاثیر برندگرایی بر عملکرد تجاری با توجه به نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و نوآوری (مورد مطالعه: شرکت رونیکس)
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
جزنی.نسرین
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با نوآوری در مشاغل دولتی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
جواهری.فاطمه
ارائه مدل یادگیری ترکیبی جهت حفظ و توسعه سرمایههای انسانی و مقابله با مهاجرت نخبگان در نظام آموزش عالی کشور
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حریری. ملیحه
بررسی تاثیر خودشیفتگی مدیر مالی بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حسین نژاد گرگری.میهن
تعیین تاثیرات بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بر ارزش ادراکی مشتریان در برندهای لوکس پوشاک ترکیه
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
د
دیندار فرکوشی.پرویز
تأثير مديريت كارآمد ساختار سرمايه در حفظ ثبات و پايداري مالي شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ر
ربیعی مندجین.محمدرضا
ارائه الگوی بهینهسازی مشارکت شهروندان در فرآیند خطمشیگذاری عمومی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سلیمانی خالدآبادی.احمدرضا
شناسایی و اولویت¬بندی موانع اجرای سیاست¬های مالی دولت در شرکت بازرگانی پتروشیمی با استفاده از روش تصمیم¬گیری چندمعیاره با رویکرد نوآورانه
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
سلیمی.مینو
ارائه الگوی بهینهسازی مشارکت شهروندان در فرآیند خطمشیگذاری عمومی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ط
طهماسب کاظمی. بهروز
ارائه مدل یادگیری ترکیبی جهت حفظ و توسعه سرمایههای انسانی و مقابله با مهاجرت نخبگان در نظام آموزش عالی کشور
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ع
عابدی گلشن.ارزو
تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی بر قصد خرید با اثر میانجی ارزش درک شده و رضایت برند با رویکرد نوآوری جامعه نمونه شرکت چرم مشهد
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
قلندری.علی اصغر
ارائه الگوی بهینهسازی مشارکت شهروندان در فرآیند خطمشیگذاری عمومی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ک
کاشانی نیا. کیمیا
بررسی تاثیر برندگرایی بر عملکرد تجاری با توجه به نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و نوآوری (مورد مطالعه: شرکت رونیکس)
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
گ
گل محمدپور.اکبر
تعیین تاثیرات بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بر ارزش ادراکی مشتریان در برندهای لوکس پوشاک ترکیه
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
م
مرادنژاد بقراباد. رقیه
تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی بر قصد خرید با اثر میانجی ارزش درک شده و رضایت برند با رویکرد نوآوری جامعه نمونه شرکت چرم مشهد
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مرتضی پور هلق.حیدر
تعیین تاثیرات بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بر ارزش ادراکی مشتریان در برندهای لوکس پوشاک ترکیه
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مرزی علمداری.جبرئیل
تعیین تاثیرات بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بر ارزش ادراکی مشتریان در برندهای لوکس پوشاک ترکیه
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
معمارزاده طهران.غلامرضا
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با نوآوری در مشاغل دولتی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ناییجی.الناز
تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی بر قصد خرید با اثر میانجی ارزش درک شده و رضایت برند با رویکرد نوآوری جامعه نمونه شرکت چرم مشهد
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نخبه فلاح.افشین
بررسی تاثیر خودشیفتگی مدیر مالی بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ی
یوسفی. سولماز
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد کسب و کار با تاکید بر نقش واسطه ای حمایت مدیریت ارشد از کارآفرینی در شرکت
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]