ا

  • ابوالفتحی.هادی شناسایی و اولویت¬بندی موانع اجرای سیاست¬های مالی دولت در شرکت بازرگانی پتروشیمی با استفاده از روش تصمیم¬گیری چندمعیاره با رویکرد نوآورانه [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • احمدی دانیالی.آرزو ارائه مدل یادگیری ترکیبی جهت حفظ و توسعه سرمایه‌های انسانی و مقابله با مهاجرت نخبگان در نظام آموزش عالی کشور [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • احمدی شریف.محمود ارائه مدل یادگیری ترکیبی جهت حفظ و توسعه سرمایه‌های انسانی و مقابله با مهاجرت نخبگان در نظام آموزش عالی کشور [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ادیبی فرد.شادی بررسی تاثیر خودشیفتگی مدیر مالی بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اشرفی.آزاده بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با نوآوری در مشاغل دولتی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • افشار کاظمی.محمد علی بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با نوآوری در مشاغل دولتی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امیر نژاد.قنبر ارائه‌ی الگوی مدیریت نوین شهری عدالت محور برمبنای فناوری‌های هوشمند [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • انصاری. سمیرا تأثير مديريت كارآمد ساختار سرمايه در حفظ ثبات و پايداري مالي شركت‌هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ت

  • ترکیان تبار.منصور بررسی تاثیر برندگرایی بر عملکرد تجاری با توجه به نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و نوآوری (مورد مطالعه: شرکت رونیکس) [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • تمیمی.محمد ارائه‌ی الگوی مدیریت نوین شهری عدالت محور برمبنای فناوری‌های هوشمند [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ج

  • جزنی.نسرین بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با نوآوری در مشاغل دولتی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • جواهری.فاطمه ارائه مدل یادگیری ترکیبی جهت حفظ و توسعه سرمایه‌های انسانی و مقابله با مهاجرت نخبگان در نظام آموزش عالی کشور [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

چ

  • چناری.وحید ارائه‌ی الگوی مدیریت نوین شهری عدالت محور برمبنای فناوری‌های هوشمند [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ح

  • حریری. ملیحه بررسی تاثیر خودشیفتگی مدیر مالی بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حسین نژاد گرگری.میهن تعیین تاثیرات بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بر ارزش ادراکی مشتریان در برندهای لوکس پوشاک ترکیه [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

د

  • دیندار فرکوشی.پرویز تأثير مديريت كارآمد ساختار سرمايه در حفظ ثبات و پايداري مالي شركت‌هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ر

  • ربیعی مندجین.محمدرضا ارائه الگوی بهینه‌سازی مشارکت شهروندان در فرآیند خط‌مشی‌گذاری عمومی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رحیمیان. مهرداد فراروش تحقیقات دانشگاهی حوزه نوآوری [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

س

  • سلیمانی خالدآبادی.احمدرضا شناسایی و اولویت¬بندی موانع اجرای سیاست¬های مالی دولت در شرکت بازرگانی پتروشیمی با استفاده از روش تصمیم¬گیری چندمعیاره با رویکرد نوآورانه [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • سلیمی.مینو ارائه الگوی بهینه‌سازی مشارکت شهروندان در فرآیند خط‌مشی‌گذاری عمومی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ط

  • طهماسب کاظمی. بهروز ارائه مدل یادگیری ترکیبی جهت حفظ و توسعه سرمایه‌های انسانی و مقابله با مهاجرت نخبگان در نظام آموزش عالی کشور [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ع

  • عابدی گلشن.ارزو تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی بر قصد خرید با اثر میانجی ارزش درک شده و رضایت برند با رویکرد نوآوری جامعه نمونه شرکت چرم مشهد [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

غ

  • غافلی.ناجی ارائه‌ی الگوی مدیریت نوین شهری عدالت محور برمبنای فناوری‌های هوشمند [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ق

  • قلندری.علی اصغر ارائه الگوی بهینه‌سازی مشارکت شهروندان در فرآیند خط‌مشی‌گذاری عمومی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ک

  • کاشانی نیا. کیمیا بررسی تاثیر برندگرایی بر عملکرد تجاری با توجه به نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و نوآوری (مورد مطالعه: شرکت رونیکس) [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

گ

  • گل محمدپور.اکبر تعیین تاثیرات بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بر ارزش ادراکی مشتریان در برندهای لوکس پوشاک ترکیه [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

م

  • مرادنژاد بقراباد. رقیه تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی بر قصد خرید با اثر میانجی ارزش درک شده و رضایت برند با رویکرد نوآوری جامعه نمونه شرکت چرم مشهد [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مرتضی پور هلق.حیدر تعیین تاثیرات بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بر ارزش ادراکی مشتریان در برندهای لوکس پوشاک ترکیه [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مرزی علمداری.جبرئیل تعیین تاثیرات بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بر ارزش ادراکی مشتریان در برندهای لوکس پوشاک ترکیه [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با نوآوری در مشاغل دولتی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مکوندی.فواد ارائه‌ی الگوی مدیریت نوین شهری عدالت محور برمبنای فناوری‌های هوشمند [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ن

  • ناییجی.الناز تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی بر قصد خرید با اثر میانجی ارزش درک شده و رضایت برند با رویکرد نوآوری جامعه نمونه شرکت چرم مشهد [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نخبه فلاح.افشین بررسی تاثیر خودشیفتگی مدیر مالی بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ی

  • یوسفی. سولماز بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد کسب و کار با تاکید بر نقش واسطه ای حمایت مدیریت ارشد از کارآفرینی در شرکت [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]