ارجمندی.طیبه
رابطه رهبری توزیعی و خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی فرهنگ حمایت مدار
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ارشد راد.مائده
اعتبارسنجی الگوی خود توسعه ای معلمان مدرسه تلویزیونی ایران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ازکیا.مصطفی
تحلیلی بر عوامل درونی نابرابری آموزشی در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اشرفی.حمیدرضا
شناسایی مولفه ها و شاخص های مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی شهر تهران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
افراسیابی.رویا
تدوین الگوی عوامل موثر بر جذب، نگهداشت و سازماندهی منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
افراسیابی.رویا
طراحی الگو مؤلفه های سواد شهروندی در آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
افراسیابی.رویا
مدل پذیرش فناوری جهت افزایش کیفیت آموزشی با استفاده از سیستم ERP در آموزش عالی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
افشاری.مهدی
ارائه الگوی برنامه ی توسعه فردی مدیران سازمانی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
افضل خانی.مریم
تحلیل محتوای کتاب جامعهشناسی دوره دوم متوسطه بر اساس میزان توجه به مولفههای شایستگی فرهنگی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اکبری قورتانی.داود
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنرهای تعاملی بر اساس عناصر کلاین
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
امیرتقوی.محمدعلی
طراحی الگوی برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
انصاری شیخ محله.داود
ارائه مدل ارتقای سلامت روان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اولادیان.معصومه
طراحی مدلی برای استقرار مدیریت مدرسه محوری مبتنی بر معنویت در مدارس متوسطه دوم شهر تهران
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
آ
آقاشیری.سمیه
واکاوی راهبردهای ایجاد دانشگاه کارآفرین در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی: با استفاده از یک رویکرد آمیخته
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ب
بازرگان.فاطمه
طراحی الگوی برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
باقری صمغ آبادی.حسن
تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بختیاری.ابوالفضل
تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
براتعلی.مریم
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنرهای تعاملی بر اساس عناصر کلاین
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
برکت.غلامحسین
ارائه الگویی جهت مستندسازی تجربیات آموزگاران به منظور ارتقاء کیفیت درس ریاضی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
پ
پالار.حسین
بررسی رویکرد بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در طراحی الگوی مدرسه پژوهشمحور
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ت
تاری.غفار
شناسایی چالش های جاری طرح تدبیر در مدارس ابتدایی: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
تقوایی یزدی.مریم
ارتباط بین عناصر و مولفههای رهبری مراقبتی مدیران مدارس استان مازندران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
تقوایی.مریم
شناسایی عوامل موثر بر توسعه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها با تکیه بر فناوریهای نوین
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
تقیانی.مسعود
طراحی مدلی برای استقرار مدیریت مدرسه محوری مبتنی بر معنویت در مدارس متوسطه دوم شهر تهران
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ج
جاهد.حسینعلی
طراحی الگوی مطوب مدیریت درس پژوهی در مدارس متوسطه
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
جعفری.پریوش
شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
جعفری.محمد طاهر
شناسایی مولفه های اثر گذار بر تقویت همدلی سازمانی در وزارت آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ح
حاجیان.هادی
طراحی مدل ساختاری مدیریت استعداد کارکنان در دانشگاه های دولتی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حسنی.محمد
طراحی مدل مدرسه امن برای مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حسنی.محمد
طراحی مدل رهبری سطح پنج در مدارس دوره ابتدایی: مورد مطالعه استان آذربایجان غربی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حسین پور.محمد
مدل استقرار مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حسین زاده.بابک
شناسایی و رتبه بندی ابعاد تبیینکننده تاثیر مدیریت تدریس پژوهشمحور بر مدیریت فراشناخت و جو سازمانی در مدارس دوره دوم متوسطه استان مازندران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حسین نژاد.محمد
تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حضرتی.مرتضی
شناسایی مولفه های اثر گذار بر تقویت همدلی سازمانی در وزارت آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
خ
خزاعی.محمد
مدل پذیرش فناوری جهت افزایش کیفیت آموزشی با استفاده از سیستم ERP در آموزش عالی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خطیرپاشا.کیومرث
شناسایی عوامل موثر بر توسعه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها با تکیه بر فناوریهای نوین
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
خورشیدی.عباس
شناسایی مولفه ها و شاخص های مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی شهر تهران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
د
دارایی.مهری
شناسایی واعتباریابی مولفه های شایستگی مدیران در دانشگاه علوم پزشکی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
دانایی.ابوالفضل
طراحی مدل ساختاری مدیریت استعداد کارکنان در دانشگاه های دولتی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
دانش فرد.کرم اله
طراحی مدل ارزیابی موفقیت مسیرشغلی کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
دانشفرد. کرم اله
طراحی مدل ارزیابی موفقیت مسیرشغلی کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
داودی. کبری
شناسایی عوامل موثر بر توسعه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها با تکیه بر فناوریهای نوین
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
دایی زاده.حسین
طراحی الگوی برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
دوازده امامی.حمید
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنرهای تعاملی بر اساس عناصر کلاین
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ر
رجبی.محبوبه
شناسایی الگوی مدیریت بهبود عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحیمی کیا.امین
شناسایی واعتباریابی مولفه های شایستگی مدیران در دانشگاه علوم پزشکی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رستمی.محمدرضا
رابطه هوش تجاری، یادگیری سازمانی و رفتار کاری نواورانه با عملکرد کارکنان دانشگاه
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رضازاده.مهدیه
شناسایی و رتبه بندی ابعاد تبیینکننده تاثیر مدیریت تدریس پژوهشمحور بر مدیریت فراشناخت و جو سازمانی در مدارس دوره دوم متوسطه استان مازندران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رضایی.صادق
شناسایی وضعیت موجود و اعتبارسنجی چارچوب بکارگیری تخیل در برنامه آموزش فلسفه دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رگام. محمد فاروق
تحلیلی بر عوامل درونی نابرابری آموزشی در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رنجی.نیما
شناسایی مولفه های اثر گذار بر تقویت همدلی سازمانی در وزارت آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ریحانی.معصومه
شناسایی برنامه درسی سبز مبتنی بر ساحتهای تعلیم وتربیت در آموزشوپرورش
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رئیسی خیرآبادی.غلامرضا
الگوی ارتقاء مسئولیت پذیری دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ز
زمانی مقدم.افسانه
شناسایی، اعتباریابی و رتبهبندی پیشرانهای آموزش کسب مزیت رقابتی مراکز آموزش عالی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
زمانی مقدم.افسانه
شناسایی، اعتباریابی و رتبهبندی پیشرانهای آموزش کسب مزیت رقابتی مراکز آموزش عالی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
س
سعادتی.سید علی
طراحی الگو مؤلفه های سواد شهروندی در آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سعیدیان.نرگس
الگوی ارتقاء مسئولیت پذیری دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلطانی فرد.عل رضا
ارائه مدل ارتقاء رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلطانی نژاد.میلاد
واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
سلیمان پور عمران.محبوبه
طراحی الگو مؤلفه های سواد شهروندی در آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سلیمانپور عمران.محبوبه
تدوین الگوی عوامل موثر بر جذب، نگهداشت و سازماندهی منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
سلیمانپور عمران.محبوبه
مدل پذیرش فناوری جهت افزایش کیفیت آموزشی با استفاده از سیستم ERP در آموزش عالی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سلیمانپور عمران.محبوبه
شناسایی برنامه درسی سبز مبتنی بر ساحتهای تعلیم وتربیت در آموزشوپرورش
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سواری.کریم
ارائه الگویی جهت مستندسازی تجربیات آموزگاران به منظور ارتقاء کیفیت درس ریاضی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
سورانی یانچشمه.رضا
ارائه مدل ارتقای سلامت روان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سورانی.رضا
طراحی الگوی مطوب مدیریت درس پژوهی در مدارس متوسطه
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ش
شاه رستم بیگ.طیبه
ارائه الگوی مدرسه کارآفرین و رابطه آن با تابآوری تحصیلی دانشآموزان
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شاه طالبی.بدری
شناسایی و اعتباریابی آسیب های مرتبط با انتصاب آموزگاران در آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شاه طالبی.بدری
شناسایی و اعتباریابی آسیب های مرتبط با انتصاب آموزگاران در آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شریفیان.لیلا
شناسایی الگوی مدیریت بهبود عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
شریفیان.لیلا
شناسایی مولفه ها و شاخص های مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی شهر تهران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
شعبان نژاد خاص.رضا
شناسایی، اعتباریابی و رتبهبندی پیشرانهای آموزش کسب مزیت رقابتی مراکز آموزش عالی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شفیع پور.فرهاد
شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
شیرالی.ابراهیم
واکاوی مدیریت مدرسه محوری با استفاده از روش داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شیرعلی.اسماعیل
تحلیلی بر عوامل درونی نابرابری آموزشی در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شیروانی.علیرضا
ارائه مدلی برای برون رفت دانشگاهها از سازمانهای معتاد با رویکرد هولوگرافیک
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شینی میرزاده.پگاه
تحلیلی بر احساس تعلق اجتماعی دانشجویان و عوامل مؤثر بر آن (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ص
صاحب الزمانی.محمد
شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
صادقی آرانی.زهرا
شناسایی الگوهای ذهنی و ادراکات مجریان آموزش از تجاریسازی آموزش عالی در ایران: کاربردی از روششناسی کیو
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
صادقی جعفری.جواد
تحلیلی بر احساس تعلق اجتماعی دانشجویان و عوامل مؤثر بر آن (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
صالحی.محمد
بررسی رویکرد بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در طراحی الگوی مدرسه پژوهشمحور
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
صباغ.فاطمه
طراحی الگوی مطوب مدیریت درس پژوهی در مدارس متوسطه
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
صفری.محمود
طراحی مدلی برای استقرار مدیریت مدرسه محوری مبتنی بر معنویت در مدارس متوسطه دوم شهر تهران
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
صنعتی.زهرا
واکاوی سهم مدیران مدارس در عملکرد نظام آموزشی از بعد پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ط
طالب.زهرا
ارائه الگوی مدرسه کارآفرین و رابطه آن با تابآوری تحصیلی دانشآموزان
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ع
عباسی.حدیقه
تبیین مولفه های اثربخشی مدارس دوره ابتدایی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عبدالله پور.حاتم
واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عدلی.فریبا
واکاوی سهم مدیران مدارس در عملکرد نظام آموزشی از بعد پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
علیزاده.سعید
طراحی الگوی مطوب مدیریت درس پژوهی در مدارس متوسطه
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عمرانی.مهدی
تدوین الگوی عوامل موثر بر جذب، نگهداشت و سازماندهی منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عنایتی.ترانه
بررسی رویکرد بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در طراحی الگوی مدرسه پژوهشمحور
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ف
فرجزاده.محمد رضا
شناسایی چالش های یاد دهی- یادگیری مجازی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
فقیه ارام.بتول
شناسایی مولفه ها و شاخص های مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی شهر تهران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ق
قاسمی زاد.علیرضا
واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قاسمی زاد.علیرضا
اعتباربخشی ابعاد و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در نظام آموزش ابتدایی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
قاسمی.عاصمه
تحلیلی بر عوامل درونی نابرابری آموزشی در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
قائدی.یحیی
شناسایی وضعیت موجود و اعتبارسنجی چارچوب بکارگیری تخیل در برنامه آموزش فلسفه دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
قربان جهرمی.رضا
تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قشقایی زاده.نصراله
واکاوی مدیریت مدرسه محوری با استفاده از روش داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قلتاش.عباس
اعتبار بخشی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
قمری.سمیه
رابطه رهبری توزیعی و خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی فرهنگ حمایت مدار
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قورچیان.نادر قلی
شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
قورچیان.نادرقلی
ارائه مدل ارتقاء رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قورچیان.نادرقلی
شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قهرمانی.جعفر
طراحی مدل مدرسه امن برای مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قهرمانی.جعفر
طراحی مدل رهبری سطح پنج در مدارس دوره ابتدایی: مورد مطالعه استان آذربایجان غربی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ک
کاظم پور.اسماعیل
شناسایی چالش های جاری طرح تدبیر در مدارس ابتدایی: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کریمی.فریبا
الگوی ارتقاء مسئولیت پذیری دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کریمی.فریبا
شناسایی و اعتباریابی آسیب های مرتبط با انتصاب آموزگاران در آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
کمالی.نقی
شناسایی چالش های یاد دهی- یادگیری مجازی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کمالی.نقی
طراحی و اعتبار سنجی الگوی توسعه فناوری اطلاعات به منظور آموزش و ترویج مدیریت دانش و سواد اطلاعاتی برای مدیران مدارس
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
کیومرثی.فیروز
شناسایی الگوی مدیریت بهبود عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
گ
گلرد.پروانه
طراحی مدل ارزیابی موفقیت مسیرشغلی کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
گلزاری.زینب
ارائه الگوی ارزیابی عملکرد سازمانهای پژوهشی پژوهشگاهها و پژوهشکدههای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
م
محمدداودی.امیر حسین
ارائه مدل ارتقاء رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمدی نائینی.مژگان
تبیین مولفه های اثربخشی مدارس دوره ابتدایی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمدی.عباس
اعتبارسنجی الگوی خود توسعه ای معلمان مدرسه تلویزیونی ایران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
محمدی.مریم
شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مدنی.سید حسین
شناسایی واعتباریابی مولفه های شایستگی مدیران در دانشگاه علوم پزشکی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مرادی گردشی.محمدحسین
ارتباط بین عناصر و مولفههای رهبری مراقبتی مدیران مدارس استان مازندران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرادی.سعید
شناسایی الگوی مدیریت بهبود عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرادی.سعید
شناسایی مولفه ها و شاخص های مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی شهر تهران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مسعودی ندوشن. عصمت
ارائه الگوی مدرسه کارآفرین و رابطه آن با تابآوری تحصیلی دانشآموزان
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مسعودی ندوشن.عصمت
ارائه الگوی ارزیابی عملکرد سازمانهای پژوهشی پژوهشگاهها و پژوهشکدههای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مسعودی.مریم
ارائه مدلی برای برون رفت دانشگاهها از سازمانهای معتاد با رویکرد هولوگرافیک
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مشاکلایه.مریم
شناسایی چالش های جاری طرح تدبیر در مدارس ابتدایی: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مشایخ.پری
واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مصطفوی قوشچی.بهکام
طراحی مدل رهبری سطح پنج در مدارس دوره ابتدایی: مورد مطالعه استان آذربایجان غربی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
معتمد.حمیدرضا
اعتباربخشی ابعاد و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در نظام آموزش ابتدایی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
معتمد.حمیدرضا
اعتباربخشی ابعاد و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در نظام آموزش ابتدایی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
معرف زاده.عبدالمهدی
مدل استقرار مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
معصومی نیا.جمیله
ارائه الگوی ارزیابی عملکرد سازمانهای پژوهشی پژوهشگاهها و پژوهشکدههای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مقدس.موسی
شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مقدم.منیره
طراحی مدل مدرسه امن برای مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
منصوری.هاجر
شناسایی الگوهای ذهنی و ادراکات مجریان آموزش از تجاریسازی آموزش عالی در ایران: کاربردی از روششناسی کیو
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مهرعلیزاده.یداله
واکاوی مدیریت مدرسه محوری با استفاده از روش داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
میاحی.فیروزه
مدل استقرار مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میر طاووسی.حمید رضا
ارائه مدلی برای برون رفت دانشگاهها از سازمانهای معتاد با رویکرد هولوگرافیک
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
میرزایی.نورالدین
شناسایی چالش های یاد دهی- یادگیری مجازی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
میرزایی.نورالدین
طراحی و اعتبار سنجی الگوی توسعه فناوری اطلاعات به منظور آموزش و ترویج مدیریت دانش و سواد اطلاعاتی برای مدیران مدارس
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
میرزایی.نورالدین
طراحی و اعتبار سنجی الگوی توسعه فناوری اطلاعات به منظور آموزش و ترویج مدیریت دانش و سواد اطلاعاتی برای مدیران مدارس
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
میرشاهی.حمیده
رابطه هوش تجاری، یادگیری سازمانی و رفتار کاری نواورانه با عملکرد کارکنان دانشگاه
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ن
نادی.محمد علی
ارائه مدل درهم تنیدگی شغلی دبیران مقطع متوسطه
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ناصری.نازیا سادات
شناسایی برنامه درسی سبز مبتنی بر ساحتهای تعلیم وتربیت در آموزشوپرورش
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ناطقی.فائزه
تبیین مولفه های اثربخشی مدارس دوره ابتدایی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نجمالهدی.فاطمه سادات
شناسایی وضعیت موجود و اعتبارسنجی چارچوب بکارگیری تخیل در برنامه آموزش فلسفه دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نصیری فرقانی.بابک
ارائه مدل ارتقای سلامت روان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نور رحمانی.محمد
شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ه
هاشمی. فروغ
اعتبار بخشی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
هاشمی.سیداحمد
اعتبار بخشی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ی
یاسو پورعلی.آزیتا
ارائه الگویی جهت مستندسازی تجربیات آموزگاران به منظور ارتقاء کیفیت درس ریاضی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
یزدخواستی.علی
شناسایی الگوهای ذهنی و ادراکات مجریان آموزش از تجاریسازی آموزش عالی در ایران: کاربردی از روششناسی کیو
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
یوسفی سعیدآبادی.رضا
ارتباط بین عناصر و مولفههای رهبری مراقبتی مدیران مدارس استان مازندران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]