اطهری.زینب السادات
جستاری بر دلالتهای تربیت اخلاقی در مجموعه کتابهای قصههای خوب برای بچههای خوب بر اساس روابط چهارگانه انسان
[
المجلد 15,
العدد
60
- شتاءالسنة
1402]
اقربانی.حمیدرض
دگراندیشی در اشعار اسماعیل شاهرودی(از 1332 تا 1357)
[
المجلد 15,
العدد
58
- الصيفالسنة
1402]
امیری خراسانی.احمد
مولفه های اخلاق اجتماعی در اشعار ابن یمین
[
المجلد 15,
العدد
60
- شتاءالسنة
1402]
امینالرعایا.زهرا
جستاری بر دلالتهای تربیت اخلاقی در مجموعه کتابهای قصههای خوب برای بچههای خوب بر اساس روابط چهارگانه انسان
[
المجلد 15,
العدد
60
- شتاءالسنة
1402]
اوحدی.مهرانگیز
بررسی فقرستیزی در حکمتهای نهجالبلاغه و مقایسة آن با گلستان سعدی با تکیه بر حکایت جدال سعدی با مدعی
[
المجلد 15,
العدد
60
- شتاءالسنة
1402]
آ
آسمند جونقانی.علی
متغیرهای دوگانة تحکیم و انحطاط حکومت از دیدگاه سعدی بر مبنای نظریه هرمنوتیک اسکینر
[
المجلد 15,
العدد
58
- الصيفالسنة
1402]
پ
پاشایی.محمد
مراتب کمال گرایی در بلوهر و بوذاسف بر اساس نظریه یونگ
[
المجلد 15,
العدد
57
- ربيعالسنة
1402]
ت
توحیدیان.رجب
بازتاب آموزههای تعلیمی در آیینۀ اشعار تقی دانش
[
المجلد 15,
العدد
57
- ربيعالسنة
1402]
توکلی دارستانی.حامد
رویکرد تعلیمی مولوی در مواجهه با زبان
[
المجلد 15,
العدد
59
- الخريفالسنة
1402]
ج
جدید الاسلامی.حبیب الله
تحلیل کنشهای اخلاقی و تعلیمیِ کتایون و هما در شاهنامۀ فردوسی، بر اساس نظریۀ خودشکوفایی مزلو
[
المجلد 15,
العدد
59
- الخريفالسنة
1402]
جعفری.طاهره
بررسی فقرستیزی در حکمتهای نهجالبلاغه و مقایسة آن با گلستان سعدی با تکیه بر حکایت جدال سعدی با مدعی
[
المجلد 15,
العدد
60
- شتاءالسنة
1402]
ح
حدیدی.ملیحه
مراتب کمال گرایی در بلوهر و بوذاسف بر اساس نظریه یونگ
[
المجلد 15,
العدد
57
- ربيعالسنة
1402]
حیدری.محمود
تحلیل کهن الگوهای «سایه» و «پیرخردمند» در طوطینامة ضیاء الدین نخشبی
[
المجلد 15,
العدد
58
- الصيفالسنة
1402]
خ
خدادادی.فضل الله
فرایندهای تولید معانی اخلاقی در مناظره بر اساس نوع واکنش مخاطب درونی
[
المجلد 15,
العدد
59
- الخريفالسنة
1402]
خدادادی.محمد
دگراندیشی در اشعار اسماعیل شاهرودی(از 1332 تا 1357)
[
المجلد 15,
العدد
58
- الصيفالسنة
1402]
خوئینی قزلجه.عصمت
بررسی و نقد جامعۀ اندرزگویان ایرانی (پیش از اسلام)
[
المجلد 15,
العدد
58
- الصيفالسنة
1402]
د
دادپور.لیلا
بررسی و مقایسه مباحث تعلیمی در کتابهای فارسی دبستان دهه چهل و نود
[
المجلد 15,
العدد
60
- شتاءالسنة
1402]
داوری.پریسا
بایدها و نبایدهای اخلاقی جنگ در آداب الحرب و الشجاعه
[
المجلد 15,
العدد
57
- ربيعالسنة
1402]
دستمرد.سیده زکیه
تحلیل کهن الگوهای «سایه» و «پیرخردمند» در طوطینامة ضیاء الدین نخشبی
[
المجلد 15,
العدد
58
- الصيفالسنة
1402]
ذ
ذبیح نیا عمران.آسیه
نقد اخلاقی کتاب تحفه (قرن هشتم هجری) براساس مکتب سودگرایی اخلاقی
[
المجلد 15,
العدد
57
- ربيعالسنة
1402]
ر
رازقی.ثریا
بررسی فقرستیزی در حکمتهای نهجالبلاغه و مقایسة آن با گلستان سعدی با تکیه بر حکایت جدال سعدی با مدعی
[
المجلد 15,
العدد
60
- شتاءالسنة
1402]
رحمتیان.سجاد
بررسی و نقد جامعۀ اندرزگویان ایرانی (پیش از اسلام)
[
المجلد 15,
العدد
58
- الصيفالسنة
1402]
رحیمی.شادی
تحلیل زمینههای اجتماعی، فرهنگی شکلگیری خشونتهای رفتاری (رمان «خریف العصافیر» به مثابه گزارشی انتقادی از بحران یک نسل)
[
المجلد 15,
العدد
59
- الخريفالسنة
1402]
رخشانی.افسانه
تحلیل کنشهای اخلاقی و تعلیمیِ کتایون و هما در شاهنامۀ فردوسی، بر اساس نظریۀ خودشکوفایی مزلو
[
المجلد 15,
العدد
59
- الخريفالسنة
1402]
رخشنده مند.علی سینا
سیاوش شخصیتی خودشکوفا( بر اساس نظریه آبراهام مزلو)
[
المجلد 15,
العدد
59
- الخريفالسنة
1402]
رضائی.مهدی
بررسی و مقایسه مباحث تعلیمی در کتابهای فارسی دبستان دهه چهل و نود
[
المجلد 15,
العدد
60
- شتاءالسنة
1402]
س
سلیمانی.زهرا
مولفه های اخلاق اجتماعی در اشعار ابن یمین
[
المجلد 15,
العدد
60
- شتاءالسنة
1402]
سلیمی.علی
تحلیل زمینههای اجتماعی، فرهنگی شکلگیری خشونتهای رفتاری (رمان «خریف العصافیر» به مثابه گزارشی انتقادی از بحران یک نسل)
[
المجلد 15,
العدد
59
- الخريفالسنة
1402]
ش
شانظری.علیرضا
تحلیل کهن الگوهای «سایه» و «پیرخردمند» در طوطینامة ضیاء الدین نخشبی
[
المجلد 15,
العدد
58
- الصيفالسنة
1402]
شریف پور.عنایت الله
مولفه های اخلاق اجتماعی در اشعار ابن یمین
[
المجلد 15,
العدد
60
- شتاءالسنة
1402]
شیرگردون.محبوبه
بررسی بُعد تعلیمی مثنوی مولانا بر اساس نظریه تداعیگرایی (مطابق با آرای زیگموند فروید و کارل گوستاو یونگ)
[
المجلد 15,
العدد
57
- ربيعالسنة
1402]
ص
صادق زاده.محمود
بررسی بُعد تعلیمی مثنوی مولانا بر اساس نظریه تداعیگرایی (مطابق با آرای زیگموند فروید و کارل گوستاو یونگ)
[
المجلد 15,
العدد
57
- ربيعالسنة
1402]
صفایا.رهف
فضایل اخلاقی در کتاب اخلاق محسنی( بر مبنای تقسیم بندی خواجه نصیرالدین طوسی در کتاب اخلاق ناصری)
[
المجلد 15,
العدد
57
- ربيعالسنة
1402]
ط
طبسی.حمید
تحلیل کنشهای اخلاقی و تعلیمیِ کتایون و هما در شاهنامۀ فردوسی، بر اساس نظریۀ خودشکوفایی مزلو
[
المجلد 15,
العدد
59
- الخريفالسنة
1402]
غ
غنی زاده.ابوالفضل
تحلیل کارکرد تعلیمی رویکرد واقعیت درمانی و تئوری انتخاب گلسر در داستان «شیر و نخجیران» دفتر اول مثنوی معنوی
[
المجلد 15,
العدد
57
- ربيعالسنة
1402]
غنی زاده.ابوالفضل
تحلیل کارکرد تعلیمی رویکرد واقعیت درمانی و تئوری انتخاب گلسر در داستان «شیر و نخجیران» دفتر اول مثنوی معنوی
[
المجلد 15,
العدد
57
- ربيعالسنة
1402]
ک
کاظم زاده.رسول
مراتب کمال گرایی در بلوهر و بوذاسف بر اساس نظریه یونگ
[
المجلد 15,
العدد
57
- ربيعالسنة
1402]
کزازی.میرجلال الدین
تحلیل مهارتهای شناختی رمان رضوی بیدارم کن بر پایۀ تفکّر انتقادی لیپمن
[
المجلد 15,
العدد
58
- الصيفالسنة
1402]
م
مجد.امید
فضایل اخلاقی در کتاب اخلاق محسنی( بر مبنای تقسیم بندی خواجه نصیرالدین طوسی در کتاب اخلاق ناصری)
[
المجلد 15,
العدد
57
- ربيعالسنة
1402]
مجیدی.مریم
بررسی فقرستیزی در حکمتهای نهجالبلاغه و مقایسة آن با گلستان سعدی با تکیه بر حکایت جدال سعدی با مدعی
[
المجلد 15,
العدد
60
- شتاءالسنة
1402]
محمودی.مریم
بایدها و نبایدهای اخلاقی جنگ در آداب الحرب و الشجاعه
[
المجلد 15,
العدد
57
- ربيعالسنة
1402]
ملکی.پویان
بررسی روشهای آموزشی سعدی در گلستان با تکیه بر فلسفة تعلیم و تربیت نل نادینگز
[
المجلد 15,
العدد
59
- الخريفالسنة
1402]
موسوی جروکانی.سید حامد
معنای زندگی از نگاه ناصرخسرو با تکیه بر ایماژهای هستی
[
المجلد 15,
العدد
58
- الصيفالسنة
1402]
ن
نادری فر.عبدالرضا
بررسی روشهای آموزشی سعدی در گلستان با تکیه بر فلسفة تعلیم و تربیت نل نادینگز
[
المجلد 15,
العدد
59
- الخريفالسنة
1402]
نامداری.محمد
سیاوش شخصیتی خودشکوفا( بر اساس نظریه آبراهام مزلو)
[
المجلد 15,
العدد
59
- الخريفالسنة
1402]
ی
یلمه ها.احمدرضا
نقد اخلاقی کتاب تحفه (قرن هشتم هجری) براساس مکتب سودگرایی اخلاقی
[
المجلد 15,
العدد
57
- ربيعالسنة
1402]