سالاری.ضیاء الدین
نقش واسطهگری سبکهای مقابل های در رابطه ی هوش هیجانی با رضایت از زندگی در زنان دارای مشکلات خانوادگی
[
دوره3,
شماره
9
- پاییزسال
1391]
سالاری.ضیاء الدین
بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
سالاری.ضیاء الدین
نیمرخ روانشناختی خانوادههای کودکان محبوب و غیر محبوب
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
سالاری.ضیاء الدین
بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سالمی.محمد حسین
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه شادکامی زنان میانسال؛ در جامعه ایرانی
[
دوره15,
شماره
57
- پاییزسال
1403]
سامانی.سیامک
نقش واسطهگری تنظیم شناختی هیجان برای سبک والدگری و مشکلات هیجانی
[
دوره1,
شماره
3
- بهارسال
1390]
سامانی.سیامک
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
سامانی.سیامک
آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی
[
دوره9,
شماره
33
- پاییزسال
1397]
سامانی.سیامک
رابطه بین ابعاد کمالگرایی و هدف های پیشرفت با نقش واسطهای انگیزه پیشرفت در ورزشکاران حرفهای
[
دوره7,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
سامانی.سیامک
بررسی ساختار عاملی و کفایت روان سنجی پرسشنامه سبک پردازش هویت
[
دوره3,
شماره
12
- تابستانسال
1392]
سامانی.سیامک
مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطهگری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانشآموزان
[
دوره9,
شماره
34
- زمستانسال
1397]
سامانی.سیامک
مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانشآموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخصهای خانوادگی
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
سامانی.سیامک
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
سامانی.سیامک
تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی).
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
سامانی.سیامک
واسطهگری عزت نفس بر کیفیت زندگی و رفتارهای پرخطردر بین دانشجویان
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
سامانی.سیامک
ساخت مقیاس ویژگیهای شخصیت انسان کامل براساس آراء و نظرات علامه محمد تقی جعفری
[
دوره8,
شماره
30
- زمستانسال
1396]
سامانی.سیامک
مدل ارتباطی هوش هیجانی و اشتیاق شغلی با نقش واسطه گری کمال گرایی مثبت ومنفی در بین معلمان دبیرستانهای شیراز
[
دوره12,
شماره
46
- زمستانسال
1400]
سامانی.سیامک
ارائه یک مدل جهت تبیین تعارضات خانوادگی در خانواده های دارای کودکان نقص توجه همراه با بیش فعالی
[
دوره10,
شماره
37
- پاییزسال
1398]
سامانی.سیامک
بررسی تأثیر درمان مبتنی بر فرزندپروری پیشتاز و درمان مبتنی بر فرزندپروری مثبت بر مشکلات بیرونی و درونی کودکان
[
دوره13,
شماره
50
- زمستانسال
1401]
سامانی.سیامک
مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سامانی.سیامک
بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سامانی.سیامک
مقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی
[
دوره10,
شماره
38
- زمستانسال
1398]
سامانی.فاطمه
بررسی نقش واسطه ای تنظیم شناختی هیجان در رابطه ی میان والدگری و سازگاری تحصیلی در دانشجویان
[
دوره3,
شماره
11
- بهارسال
1392]
سبزی چی.سهیلا
تدوین مدل ساختاری بهزیستی ذهنی بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی با میانجیگری ادراک نوجوان از شیوه های تربیتی والدین
[
دوره13,
شماره
49
- پاییزسال
1401]
سبزیان.سعیده
ارائه مدل روابط ساختاری نگرشهای ناکارآمد و هوش معنوی با اضطراب کرونا از راه میانجیگری سرسختی روانشناختی
[
دوره13,
شماره
48
- تابستانسال
1401]
سپاه منصور.مژگان
مدل تابآوری تحصیلی بر اساس شایستگی تحصیلی و رابطه معلم-شاگرد
[
دوره7,
شماره
25
- پاییزسال
1395]
سپاه منصور.مژگان
اثر بخشی مداخله شناختی رفتاری مدیریت استرس بر کیفیت زندگی و راهبردهای مقابله ای در زنان مبتلا به سرطان پستان
[
دوره3,
شماره
12
- تابستانسال
1392]
سپاه منصور.مژگان
نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی
[
دوره8,
شماره
28
- تابستانسال
1396]
سپهوندی.محمد علی
مدل علی سبک دلبستگی نایمن و تجارب آسیبزا با میانجیگری ذهن آگاهی بر ذهنی-سازی
[
دوره12,
شماره
46
- زمستانسال
1400]
سجادپور.سیدحامد
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانشآموزان زورگو
[
دوره9,
شماره
34
- زمستانسال
1397]
سرافراز.مهدی رضا
بررسی نقش میانجی فرایند های خودشناختی در رابطه ی بین سرکوبگری (خودفریبی و دگر فریبی) با میل به طلاق در زنان و مردان متقاضی طلاق
[
دوره12,
شماره
46
- زمستانسال
1400]
سرکشیکیان.سید مهدی
مدل ساختاری احساس گرفتاری درونی و بیرونی براساس ترومای دوران کودکی با توجه به نقش واسطه افکار پارانوئیدی در دانشجویان علوم پزشکی
[
دوره15,
شماره
56
- تابستانسال
1403]
سروستانی.یعقوب
تأثیر برنامه آموزش و مهارتهای پیشگیرانهی خطرات کمالگرایی بر کمالگرایی زوجی و کیفیت رابطه زوجهای عقدکرده
[
دوره15,
شماره
57
- پاییزسال
1403]
سروش نیا.سعید
مدل معادلات ساختاری برای ویژگی های فردی،موقعیتی و روانشناختی بر رفتار خرید تفننی
[
دوره9,
شماره
34
- زمستانسال
1397]
سروقد.سیروس
بررسی اعتبار و پایایی پرسشنامه دوسوگرایی نگرش نسبت به جنس مخالف در بین دانشجویان منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره3,
شماره
12
- تابستانسال
1392]
سعدی پور.اسماعیل
پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه
[
دوره9,
شماره
32
- تابستانسال
1397]
سعدی پور.اسماعیل
تدوین مدل احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری: نقش واسطهای اِسناد علی منفی
[
دوره10,
شماره
35
- بهارسال
1398]
سعدی پور.اسماعیل
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه مدل ذهنی
[
دوره10,
شماره
35
- بهارسال
1398]
سلاجقه.سنجر
مدل معادله ساختاری ویژگی های شخصیتی رهبران تحول آفرین و مسئولیت پذیری اجتماعی؛ نقش واسطه گر کارآفرینی سازمانی
[
دوره10,
شماره
37
- پاییزسال
1398]
سلاجقه.سنجر
اثربخشی آموزش مهارت های شناختی رفتاری بر نگرش، افسردگی و خلق عمومی معتادین به شیشه
[
دوره2,
شماره
5
- پاییزسال
1390]
سلاجقه.سنجر
ارائه مدل علّی برای انگیزش پیشرفت بر اساس ابعاد الگوی یادگیری با واسطه خودکارآمدی
[
دوره6,
شماره
20
- تابستانسال
1394]
سلمانی.عبدالله
رابطة بین هوش معنوی و شادکامی به واسطه بهزیستی روانشناختی
[
دوره6,
شماره
21
- پاییزسال
1394]
سلیم حقیقی.فاطمه
تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی).
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
سلیمی.قاسم
مدل معادله ساختاری شایستگیهای رهبری اخلاقی پایدار و پیامدهای توسعه پایدار- نقش واسطهای کارکردهای رهبری اخلاقی پایدار
[
دوره10,
شماره
36
- تابستانسال
1398]
سلیمی.کبری
اعتباریابی مقیاس رفتار چالشانگیز فرزند برای مادران با فرزند دارای نیازهای ویژه
[
دوره5,
شماره
18
- زمستانسال
1393]
سلیمی.مهرداد
اثر بخشی مدل علی مبتنی بر بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول شهرستان اسلام آبد غرب
[
دوره13,
شماره
49
- پاییزسال
1401]
سماوی.سید عبدالهادی
مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سماوی.عبدالوهاب
بررسی نقش میانجی فرایند های خودشناختی در رابطه ی بین سرکوبگری (خودفریبی و دگر فریبی) با میل به طلاق در زنان و مردان متقاضی طلاق
[
دوره12,
شماره
46
- زمستانسال
1400]
سماوی.عبدالوهاب
مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سواری.داوود
بررسی اثر مداخله شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر ترس از ارزیابی منفی اجتماعی، نشخوار فکری و تنظیم شناختی هیجان
[
دوره15,
شماره
57
- پاییزسال
1403]
سواری.کریم
رابطه انعطاف پذیری خانواده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه گری نظم جویی شناختی هیجان
[
دوره13,
شماره
49
- پاییزسال
1401]
سودانی.منصور
تأثیر برنامه آموزش و مهارتهای پیشگیرانهی خطرات کمالگرایی بر کمالگرایی زوجی و کیفیت رابطه زوجهای عقدکرده
[
دوره15,
شماره
57
- پاییزسال
1403]
سوری.احمد
نقش واسطهگری مولفههای سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد
[
دوره9,
شماره
34
- زمستانسال
1397]
سهامی.سوسن
ساخت واعتباریابی مقیاس علاقه ی اجتماعی
[
دوره3,
شماره
9
- پاییزسال
1391]
سهامی.نازنین
تاثیر سرزندگی ذهنی و هوش معنوی بر شایستگی کارآفرینی با واسطه گری سرمایه های اجتماعی دردانشجویان دختر دانشگاه پیام نور شیراز
[
دوره14,
شماره
52
- تابستانسال
1402]
سهرابی شکفتی.اصغر
اثربخشی روش مداخله مبتنی بر اصلاح سوگیری شناختی نسبت به نشانههای سیگار بر سوگیری شناختی و آمادگی ابتلا به اعتیاد افراد سیگاری
[
دوره15,
شماره
56
- تابستانسال
1403]
سهرابی شگفتی.نادره
نقش واسطهگری تنظیم شناختی هیجان برای سبک والدگری و مشکلات هیجانی
[
دوره1,
شماره
3
- بهارسال
1390]
سهرابی شگفتی.نادره
روش های مختلف بازی درمانی و کاربرد آن در درمان اختلالات رفتاری و هیجانی کودکان
[
دوره1,
شماره
4
- تابستانسال
1390]
سهرابی شگفتی.نادره
تحلیل تمیز سبک¬های هویتی، خودکارآمدی تحصیلی و امید تحصیلی در دانش آموزان با استفاده آسیب زا از اینترنت و دانشآموزان عادی
[
دوره15,
شماره
56
- تابستانسال
1403]
سهرابی.احمد
نقش میانجیگر حساسیت به پاداش در روابط سوگیری حافظه ای مرتبط با مانیا و حافظه ی کاری بر بهبودی از اختلال دوقطبی نوع یک
[
دوره13,
شماره
48
- تابستانسال
1401]
سهرابی.بهمن
ارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگیهای شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران)
[
دوره9,
شماره
32
- تابستانسال
1397]
سهرابی.بهمن
ارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگیهای شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران)
[
دوره9,
شماره
32
- تابستانسال
1397]
سهرابی.بهمن
توسعه مدل ساختاری تاثیر خصیصههای شخصیتی بر قصد به اشتراکگذاری اطلاعات در وبسایت-های تجاری: نقش تعدیلگر تمایل به خود اظهاری
[
دوره10,
شماره
37
- پاییزسال
1398]
سهرابی.بهمن
توسعه مدل ساختاری تاثیر خصیصههای شخصیتی بر قصد به اشتراکگذاری اطلاعات در وبسایت-های تجاری: نقش تعدیلگر تمایل به خود اظهاری
[
دوره10,
شماره
37
- پاییزسال
1398]
سهرابی.نادره
نقش واسطهگری سبکهای مقابل های در رابطه ی هوش هیجانی با رضایت از زندگی در زنان دارای مشکلات خانوادگی
[
دوره3,
شماره
9
- پاییزسال
1391]
سهرابی.نادره
آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی
[
دوره9,
شماره
33
- پاییزسال
1397]
سهرابی.نادره
معادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت)
[
دوره10,
شماره
37
- پاییزسال
1398]
سهرابی.نادره
پیش بینی افسردگی پس از زایمان بر اساس رضایت زناشویی و سلامت روان
[
دوره3,
شماره
10
- زمستانسال
1391]
سهرابی.نادره
مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
سهرابی.نادره
مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانشآموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخصهای خانوادگی
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
سهرابی.نادره
بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
سهرابی.نادره
مقایسه آسیب شناسی خانواده در مدل فرایند و محتوا در خانواده های با تاب آوری بالا و پایین
[
دوره12,
شماره
46
- زمستانسال
1400]
سهرابی.نادره
مدل ارتباطی هوش هیجانی و اشتیاق شغلی با نقش واسطه گری کمال گرایی مثبت ومنفی در بین معلمان دبیرستانهای شیراز
[
دوره12,
شماره
46
- زمستانسال
1400]
سهرابی.نادره
تهیه و تدوین الگوی یادگیری خلاق در ساختار برنامه درسی آموزش دوره متوسطه
[
دوره12,
شماره
44
- تابستانسال
1400]
سهرابی.نادره
ارائه یک مدل جهت تبیین تعارضات خانوادگی در خانواده های دارای کودکان نقص توجه همراه با بیش فعالی
[
دوره10,
شماره
37
- پاییزسال
1398]
سهرابی.نادره
نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلالهای یادگیری
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سهرابی.نادره
تدوین مدل علی سازگاری پس از طلاق بر اساس ویژگی های شخصیت ، سبک دلبستگی و حمایت ادراک شده با نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان
[
دوره13,
شماره
50
- زمستانسال
1401]
سهرابی.نادره
شاخصهای روانسنجی مقیاس سبک زندگی
[
دوره7,
شماره
26
- زمستانسال
1395]
سهرابی.نادره
بررسی تاثیر اصلاح سبک زندگی بر بهبود گونه شناسی یکپارچگی و آسیب شناسی خانواده در بین زوجهای شهرستان رستم
[
دوره14,
شماره
52
- تابستانسال
1402]
سهرابی.نادره
تبیین علّی معنای زندگی براساس ویژگیهای شخصیتی، باورهای ضمنی هوش و انطباقپذیری
[
دوره14,
شماره
53
- پاییزسال
1402]
سهرابی.نادره
نقش واسطه گری تنظیم شناختی هیجان برای طرحواره های ناسازگار و عواطف منفی در جوانان
[
دوره12,
شماره
43
- بهارسال
1400]
سهرابی.نادره
مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه
[
دوره10,
شماره
38
- زمستانسال
1398]
سیارخلج.حامد
رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و تاب آوری در دانش آموزان: نقش میانجی گری هوش هیجانی
[
دوره5,
شماره
18
- زمستانسال
1393]