س

  • سادات بیدگلی.محمود اثربخشی آموزش مهارت های شناختی رفتاری بر نگرش، افسردگی و خلق عمومی معتادین به شیشه [ دوره2, شماره 5 - پاییز سال 1390]
  • سادات رسول.سهیلا بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه تنظیم رفتاری هیجان [ دوره12, شماره 44 - تابستان سال 1400]
  • سادین.علی اکبر ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه منزلت‌های هویت تحصیلی در دانش‌آموزان ایرانی [ دوره2, شماره 5 - پاییز سال 1390]
  • سالاری.ضیاء الدین بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • سالاری.ضیاء الدین بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • سالاری.ضیاء الدین نقش واسطهگری سبکهای مقابل های در رابطه ی هوش هیجانی با رضایت از زندگی در زنان دارای مشکلات خانوادگی [ دوره3, شماره 9 - پاییز سال 1391]
  • سالاری.ضیاء الدین نیمرخ روانشناختی خانواده‌های کودکان محبوب و غیر محبوب [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • سالمی.محمد حسین بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه شادکامی زنان میانسال؛ در جامعه ایرانی [ دوره15, شماره 57 - پاییز سال 1403]
  • سامانی.سیامک ویژگی های روانسنجی نسخه والدینی پرسشنامه تشخیصی یانگ(PYDQ) [ دوره9, شماره 31 - بهار سال 1397]
  • سامانی.سیامک مقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • سامانی.سیامک ارائه یک مدل جهت تبیین تعارضات خانوادگی در خانواده های دارای کودکان نقص توجه همراه با بیش فعالی [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • سامانی.سیامک اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • سامانی.سیامک مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانش‌آموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخص‌های خانوادگی [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • سامانی.سیامک تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • سامانی.سیامک بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • سامانی.سیامک مدل ارتباطی هوش هیجانی و اشتیاق شغلی با نقش واسطه گری کمال گرایی مثبت ومنفی در بین معلمان دبیرستانهای شیراز [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • سامانی.سیامک اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • سامانی.سیامک مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • سامانی.سیامک بررسی تأثیر درمان مبتنی بر فرزندپروری پیشتاز و درمان مبتنی بر فرزندپروری مثبت بر مشکلات بیرونی و درونی کودکان [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1401]
  • سامانی.سیامک آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [ دوره9, شماره 33 - پاییز سال 1397]
  • سامانی.سیامک مدل ساختاری عوامل خانوادگی با نقش واسطه‌گری عوامل فردی برای رفتارهای تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • سامانی.سیامک ساخت مقیاس ویژگیهای شخصیت انسان کامل براساس آراء و نظرات علامه محمد تقی جعفری [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1396]
  • سامانی.سیامک کفایت شاخص های روانسجی نسخه‏ی فارسی فرم کودکان [ دوره2, شماره 5 - پاییز سال 1390]
  • سامانی.سیامک نقش واسطه‌گری تنظیم شناختی هیجان برای سبک والدگری و مشکلات هیجانی [ دوره1, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • سامانی.سیامک رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و هدف های پیشرفت با نقش واسطه‌ای انگیزه پیشرفت در ورزشکاران حرفه‌ای [ دوره7, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • سامانی.سیامک کفایت شاخص های روان سنجی پرسشنامه ی تنظیم شناختی هیجان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1389]
  • سامانی.سیامک واسطه‌گری عزت نفس بر کیفیت زندگی و رفتارهای پرخطردر بین دانشجویان [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • سامانی.سیامک بررسی ساختار عاملی و کفایت روان سنجی پرسشنامه سبک پردازش هویت [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • سبزی چی.سهیلا تدوین مدل ساختاری بهزیستی ذهنی بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی با میانجیگری ادراک نوجوان از شیوه های تربیتی والدین [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1401]
  • سبزیان.سعیده ارائه مدل روابط ساختاری نگرش‌های ناکارآمد و هوش معنوی با اضطراب کرونا از راه میانجی‌گری سرسختی روان‌شناختی [ دوره13, شماره 48 - تابستان سال 1401]
  • سپاه منصور.مژگان نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی [ دوره8, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • سپاه منصور.مژگان مدل تاب‌آوری تحصیلی بر اساس شایستگی تحصیلی و رابطه معلم-شاگرد [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • سپهوندی.محمد علی مدل علی سبک دلبستگی نایمن و تجارب آسیب‌زا با میانجیگری ذهن آگاهی بر ذهنی-سازی [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • سجادپور.سیدحامد اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان زورگو [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • سجادیان.مریم کفایت روانسنجی مقیاس شفقت خود(SCS) [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • سرافراز.مهدی رضا بررسی نقش میانجی فرایند های خودشناختی در رابطه ی بین سرکوب‌گری (خودفریبی و دگر فریبی) با میل به طلاق در زنان و مردان متقاضی طلاق [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • سرامی.قدمعلی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس [ دوره1, شماره 4 - تابستان سال 1390]
  • سروستانی.یعقوب تأثیر برنامه‌ آموزش و مهارت‌های پیشگیرانه‌ی خطرات کمال‌گرایی بر کمال‌گرایی زوجی و کیفیت رابطه زوج‌های عقدکرده [ دوره15, شماره 57 - پاییز سال 1403]
  • سروش نیا.سعید مدل معادلات ساختاری برای ویژگی های فردی،موقعیتی و روانشناختی بر رفتار خرید تفننی [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • سروقد.سیروس بررسی اعتبار و پایایی پرسشنامه دوسوگرایی نگرش نسبت به جنس مخالف در بین دانشجویان منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • سعدی پور.اسماعیل پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه [ دوره9, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • سعدی پور.اسماعیل تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه مدل ذهنی [ دوره10, شماره 35 - بهار سال 1398]
  • سلاجقه.سنجر مدل معادله ساختاری ویژگی های شخصیتی رهبران تحول آفرین و مسئولیت پذیری اجتماعی؛ نقش واسطه گر کارآفرینی سازمانی [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • سلاجقه.سنجر ارائه مدل علّی برای انگیزش پیشرفت بر اساس ابعاد الگوی یادگیری با واسطه خودکارآمدی [ دوره6, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • سلاجقه.سنجر اثربخشی آموزش مهارت های شناختی رفتاری بر نگرش، افسردگی و خلق عمومی معتادین به شیشه [ دوره2, شماره 5 - پاییز سال 1390]
  • سلمانی.عبدالله رابطة بین هوش معنوی و شادکامی ‌به واسطه بهزیستی روان‌شناختی [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • سلیم حقیقی.فاطمه تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • سلیمی.قاسم مدل معادله ساختاری شایستگی‏های رهبری اخلاقی پایدار و پیامدهای توسعه پایدار- نقش واسطه‏ای کارکردهای رهبری اخلاقی پایدار [ دوره10, شماره 36 - تابستان سال 1398]
  • سلیمی.کبری خصوصیات روانسنجی پرسشنامه روابط میانی دلبستگی برای دوره‌ی سنی میانی کودکی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • سلیمی.کبری اعتباریابی مقیاس رفتار چالش‌انگیز فرزند برای مادران با فرزند دارای نیازهای ویژه [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • سلیمی.مهرداد اثر بخشی مدل علی مبتنی بر بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول شهرستان اسلام آبد غرب [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1401]
  • سماوی.سید عبدالهادی مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • سواری.داوود بررسی اثر مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر ترس از ارزیابی منفی اجتماعی، نشخوار فکری و تنظیم شناختی هیجان [ دوره15, شماره 57 - پاییز سال 1403]
  • سودانی.منصور تأثیر برنامه‌ آموزش و مهارت‌های پیشگیرانه‌ی خطرات کمال‌گرایی بر کمال‌گرایی زوجی و کیفیت رابطه زوج‌های عقدکرده [ دوره15, شماره 57 - پاییز سال 1403]
  • سوری.احمد نقش واسطه‌گری مولفه‌های سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • سهامی.نازنین تاثیر سرزندگی ذهنی و هوش معنوی بر شایستگی کارآفرینی با واسطه گری سرمایه های اجتماعی دردانشجویان دختر دانشگاه پیام نور شیراز [ دوره14, شماره 52 - تابستان سال 1402]
  • سهرابی شکفتی.اصغر اثربخشی روش مداخله مبتنی بر اصلاح سوگیری شناختی نسبت به نشانه‌های سیگار بر سوگیری شناختی و آمادگی ابتلا به اعتیاد افراد سیگاری [ دوره15, شماره 56 - تابستان سال 1403]
  • سهرابی شگفتی.نادره تحلیل تمیز سبک¬های هویتی، خودکارآمدی تحصیلی و امید تحصیلی در دانش ‬آموزان با استفاده آسیب ‬زا از اینترنت و دانش‌آموزان عادی [ دوره15, شماره 56 - تابستان سال 1403]
  • سهرابی.احمد نقش میانجیگر حساسیت به پاداش در روابط سوگیری حافظه ای مرتبط با مانیا و حافظه ی کاری بر بهبودی از اختلال دوقطبی نوع یک [ دوره13, شماره 48 - تابستان سال 1401]
  • سهرابی.بهمن ارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) [ دوره9, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • سهرابی.بهمن توسعه مدل ساختاری تاثیر خصیصه‌های شخصیتی بر قصد به اشتراک‌گذاری اطلاعات در وب‌سایت-های تجاری: نقش تعدیل‌گر تمایل به خود اظهاری [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • سیارخلج.حامد رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و تاب آوری در دانش آموزان: نقش میانجی گری هوش هیجانی [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]