ش

  • شادایی.افسانه کفایت شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ایمنی هیجانی نوجوانان [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • شالیکاری.مرضیه ساختار عامل تاییدی نسخه فارسی مقیاس درجه بندی تجدیدنظر شده شفقت-خود در گروهی از زندانیان [ دوره6, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • شاه امیریان.فاطمه انواع نیروهای انگیزشی و نقش آنها در ایجاد روانی در تکلم به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [ دوره9, شماره 31 - بهار سال 1397]
  • شریعت باقری.محمد مهدی تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی - ارتباطی بر مسئولیت پذیری و سازگاری دانش آموزان [ دوره9, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • شریفان.احمد تبیین میزان اثربخشی رویکرد طرحواره درمانی گروهی بر اختلالات شخصیت دسته B مردان وابسته به مواد [ دوره1, شماره 4 - تابستان سال 1390]
  • شریفی.محمد نادر تهیه و اعتباریابی آزمون اختلالات رفتاری کودکان طیف اتیسم (فرم والدین) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1389]
  • شعبانی کلاته ملا محمد قلی.علی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ‌ذهن در رضایت زناشویی زنان مواجه شده با پیمان‌شکنی همسر: مطالعه تک آزمودنی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • شعیری.محمدرضا ساختار عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی مقیاس آلودگی ذهنی- پرسش نامه وسواسی جبری ونکوور [ دوره7, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • شفیع آبادی.عبدا... شفیع آبادی اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر عزت نفس دختران ۱۳ تا ۱۵ ساله ی بهزیستی [ دوره3, شماره 9 - پاییز سال 1391]
  • شفیع آبادی.عبداله نقش واسطه‌ای کارکردهای خانواده برای تاب‌آوری فردی و باورهای معنوی و دلزدگی زناشویی [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • شفیعی سروستانی.مریم مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [ دوره9, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • شمس‌الدینی لری.سلوی تدوین الگوی پیش‌بینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارت‌های اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [ دوره9, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • شمسی.فاطمه نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی با مهارت اجتماعی [ دوره8, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • شمشیری.بابک مدل معادله ساختاری شایستگی‏های رهبری اخلاقی پایدار و پیامدهای توسعه پایدار- نقش واسطه‏ای کارکردهای رهبری اخلاقی پایدار [ دوره10, شماره 36 - تابستان سال 1398]
  • شمشیری.بابک نقش فلسفه در ساخت و تولید روان شناسی اسلامی [ دوره2, شماره 5 - پاییز سال 1390]
  • شمشیری.بابک امکان ساخت نظریه ی مشاوره و روان درمانی مبتنی برعرفان اسلامی [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1389]
  • شمشیری.بابک بررسی پدیدارشناسانه‌ی مفهوم هویت: تلاشی در ارائه‌ی مدل فرایند‌‌‌‌های هویتی [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • شهاب.آذرمیدخت بررسی اثربخشی (تاثیر) طرحواره درمانی هیجانی بر بهزیستی ذهنی و خستگی در بیماران مبتلا به بیماری ام اس [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • شهبازفر.رامانا بررسی عناصر "ترسیم آدمک رنگی" در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی و کودکان عادی [ دوره9, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • شهبازفر.رامانا مقایسه اثربخشی زوج‌‌درمانی شناختی-رفتاری و زوج‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر ارتقای کیفیت زناشویی زوجین غیربالینی [ دوره12, شماره 43 - بهار سال 1400]
  • شهرابی فراهانی.رضا ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه منزلت‌های هویت تحصیلی در دانش‌آموزان ایرانی [ دوره2, شماره 5 - پاییز سال 1390]
  • شهرابی فراهانی.رضا اﺛﺮ ﺳﺒﻚهاى هوﻳﺖ ﺑﺮ اﻓﺴﺮدﮔﻲ، اﺿﻄﺮاب، و اﺳﺘﺮس داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن: ﻧﻘﺶ واﺳﻄﻪى ﺗﻌهد هوﻳﺖ [ دوره3, شماره 9 - پاییز سال 1391]
  • شهراد.سولماز طراحی مدل ساختاری-تفسیری تجارب معلمان از جایگاه هوش‌های چندگانه در برنامه درسی [ دوره14, شماره 52 - تابستان سال 1402]
  • شهراد.منیره مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت وآموزش مدیریت رفتاری والدین (PMT) بر سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان با نشانه‌های نارسایی توجه- بیش‌فعالی (ADHD) [ دوره14, شماره 51 - بهار سال 1402]
  • شهروان.یلدا تدوین و تعیین اثر بخشی بسته آموزشی هوش معنوی با رویکرد قرآنی بر سلامت روان بیماران سرطانی زن [ دوره14, شماره 52 - تابستان سال 1402]
  • شهریور.زهرا رابطه بین احساس انسجام و عملکرد شغلی با میانجی‌گری سلامت روان و راهبردهای مقابله [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • شهنی ییلاق.منیجه آزمون و مقایسه مدل رابطه علی ویژگی‌های شخصیتی با کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی و تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [ دوره10, شماره 35 - بهار سال 1398]
  • شهنی ییلاق.منیجه آزمون و مقایسه مدل رابطه علی هدف های پیشرفت و دوستی با عملکرد ریاضی با میانجیگری انواع کمک طلبی در دانش آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول شهر اهواز [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • شهنی ییلاق.منیجه اثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [ دوره9, شماره 31 - بهار سال 1397]
  • شهینی ییلاق.منیجه تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم [ دوره14, شماره 52 - تابستان سال 1402]
  • شیخ علیزاده.سیاوش طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر تئوری انتخاب برای والدین و دانش آموزان. [ دوره14, شماره 51 - بهار سال 1402]
  • شیخ.سعیده نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیش‌بینی نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [ دوره8, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • شیخی قهفرخی.یاسمن تأثیر برنامه‌ آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان و افزایش کیفیّت زندگی خانوادگی والدین دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتُیسم [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1402]
  • شیرجنگ.لیلا تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • شیرزادی.محمد مهدی مدل علّی آداب‌گریزی تحصیلی بر اساس محق‌پنداری تحصیلی، عدالت کلاسی و درگیری تحصیلی [ دوره9, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • شیری یایچی.هاجر شاخص‌های روانشنجی مقیاس شخصیت تاریک در دانشجویان [ دوره6, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • شیری یایچی.هاجر بررسی روایی و پایایی مقیاس شخصیت اصیل [ دوره2, شماره 8 - تابستان سال 1391]
  • شیری.نعمت تعیین‌‏کننده‏های توانمندسازی روانشناختی زنان روستایی شهرستان مرودشت [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]