خ

  • خان زاده.عاتکه تأثیر آموزش پیش از ازدواج مبتنی بر انتظارات زناشویی ایده‌آل‌گرایانه بر کاهش انتظارات زناشویی ایده‌آل‌گرایانه در زوج‌های متقاضی ازدواج: یک مطالعه‌ی تک موردی [ دوره12, شماره 43 - بهار سال 1400]
  • خان محمدی اطاقسرا.ارسلان اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری زناشویی و سلامت روان در زوجین متقاضی طلاق شهرستان آمل1400 [ دوره14, شماره 51 - بهار سال 1402]
  • خانجانی.زینب بررسی و مقایسه اثر بخشی مداخله مبتنی بر مدل لذت افزایی و مدل خودخاموشی در کاهش افسردگی در زنان دارای نشانه های افسردگی [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1401]
  • خانجانی.زینب اثربخشی درمان تحلیل رفتار متقابل بر حالات شخصیتی، عزت نفس و نشانگان بالینی افراد دچار شکست عاطفی [ دوره2, شماره 8 - تابستان سال 1391]
  • خاوری.سید عبداله نقش واسطه گری استرس شغلی در رابطه بین سرمایه روانشناختی با عملکرد شغلی کارکنان [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • خجسته جلال.پریسا ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • خجسته مهر.رضا ساخت و اعتبار یابی مقیاس مهارت‏های ارتباطی زنان و مردان متاهل شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1389]
  • خجسته مهر.رضا بررسی مدل رابطه تعارض نقش جنسیتی مرد بر افسردگی، عزت نفس و رضایت زناشویی زن با میانجی‌گری انتقاد شوهر [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • خدمتگزار.حسین شاخص‌های روانشنجی مقیاس شخصیت تاریک در دانشجویان [ دوره6, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • خدمتگزار.حسین بررسی روایی و پایایی مقیاس شخصیت اصیل [ دوره2, شماره 8 - تابستان سال 1391]
  • خرد.معصومه بررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1396]
  • خرمایی.فرهاد ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس غفلت بر مبنای آیات قرآن کریم [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • خرمایی.فرهاد بررسی شاخص‌های روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه پنج عامل بزرگ شخصیت [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • خرمایی.فرهاد شناسایی مؤلفه های پدیده ی غفلت و عوامل مرتبط با آن: یک پژوهش کیفی [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • خرمایی.فرهاد ویژگی های روان سنجی مقیاس جرات ورزی سازگارانه و پرخاشگرانه [ دوره7, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • خزایی.لیلا آزمون واعتباریابی پرسشنامه خودارزشمندیدربین دانش آموزان دختروپسردبیرستانهای شهر اصفهان [ دوره2, شماره 7 - بهار سال 1391]
  • خسروی.صدراله اثربخشی آموزش ارزش‌های زندگی به کودکان پیش دبستانی بر سلامت روان و رشد اجتماعی آنان [ دوره1, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • خلعتبری.جواد ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • خلقی.حبیبه نقش دلزدگی زناشویی با میانجی‌گری کیفیت مراقبت مادرانه در پیش‌بینی مشکلات برونی‌سازی و درونی‌سازی شده کودکان [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • خلیلی خضر آبادی.مهدیه نقش واسطه‌ای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روان‌سازه‌های ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • خوش کنش.ابوالقاسم ساخت و اعتبار یابی مقیاس مهارت‏های ارتباطی زنان و مردان متاهل شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1389]
  • خوشبخت.فریبا مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [ دوره9, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • خیاطان.فلور تدوین بسته طرحواره درمانی بخشش محور و مقایسه آن با طرحواره درمانی و درمان شناختی رفتاری و تاثیر آن بر تعهد، صمیمیت زنان دارای تعارضات زناشویی مراجعه کننده به کلینیک های مشاوره خانواده‌ی شیراز [ دوره12, شماره 44 - تابستان سال 1400]
  • خیاطان.فلور مقایسه اثربخشی درمان تلفیقی هیجان مدار مبتنی بر شفقت با درمان مبتنی بر شفقت بر کمال‌گرایی و عدم تحمل بلاتکلیفی بیماران مبتلا به علائم سردرد اولیه [ دوره12, شماره 43 - بهار سال 1400]
  • خیاطان.فلور تدوین بسته طرحواره درمانی بخشش محور و مقایسه آن با طرحواره درمانی و درمان شناختی رفتاری و تاثیر آن بر تعهد، صمیمیت زنان دارای تعارضات زناشویی مراجعه کننده به کلینیک های مشاوره خانواده‌ی شیراز [ دوره12, شماره 44 - تابستان سال 1400]
  • خیر.محمد معادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت) [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • خیر.محمد آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی [ دوره9, شماره 33 - پاییز سال 1397]
  • خیر.محمد مدل ارتباطی هوش هیجانی و اشتیاق شغلی با نقش واسطه گری کمال گرایی مثبت ومنفی در بین معلمان دبیرستانهای شیراز [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • خیر.محمد مدل یابی تاب آوری تحصیلی بر اساس سبک های دلبستگی، جو روانی- اجتماعی مدرسه با میانجی گری سبک های هویت دانش آموزان متوسطه اول شهر مرودشت [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • خیر.محمد بررسی اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان در بهبود عملکردهای روانی- اجتماعی در بین دانش آموزان مقطع متوسطه [ دوره12, شماره 44 - تابستان سال 1400]
  • خیر.محمد مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • خیر.محمد مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • خیر.محمد نقش واسطه گری تنظیم شناختی هیجان برای طرحواره های ناسازگار و عواطف منفی در جوانان [ دوره12, شماره 43 - بهار سال 1400]
  • خیر.محمد تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • خیر.محمد نقش واسطه ای پذیرش اجتماعی و طرحواره های هیجانی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • خیرالله بیاتیانی.غلامرضا اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • خیراندیش.مرجان تحلیل تمیز سبک¬های هویتی، خودکارآمدی تحصیلی و امید تحصیلی در دانش ‬آموزان با استفاده آسیب ‬زا از اینترنت و دانش‌آموزان عادی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خیریت.نگار تبیین میزان اثربخشی رویکرد طرحواره درمانی گروهی بر اختلالات شخصیت دسته B مردان وابسته به مواد [ دوره1, شماره 4 - تابستان سال 1390]