ز

  • زارع.ایرج ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه عاطفه هراسی لی مک کالو [ دوره12, شماره 43 - بهار سال 1400]
  • زارع.حسین بررسی ساختار عاملی مقیاس آزمون استدلال پروکتور و گمبل [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • زارع.رحمان اثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری بر بهبود فرایند خانواده در خانواده های افراد معتاد [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • زارع.فاطمه ویژگی های روانسنجی مقیاس والدگری ذهن آگاهانه [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • زارع.معصومه ویژگی های روان سنجی مقیاس جرات ورزی سازگارانه و پرخاشگرانه [ دوره7, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • زارع.مهدی طراحی مدل ساختاری برای پیش بینی فرسودگی شغلی براساس تعهد سازمانی با میانجی‌گری سرمایه روان‌شناختی در پرستاران زن بیمارستان‌های نظامی شهر تهران [ دوره13, شماره 47 - بهار سال 1401]
  • زارعی. رضوان طراحی قرارگاه رفتاری: نگرشی نو بر آموزش و درمان کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم (نمونه موردی: کودکان 7-4 سال مرکز اوتیسم بوشهر) [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1401]
  • زارعی.پریوش مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [ دوره9, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • زارعی.رضا اثر بخشی آموزش بازی‌های شناختی شنیداری بر واج آگاهی دانش‌آموزان نارساخوان [ دوره13, شماره 48 - تابستان سال 1401]
  • زارعی.رضا نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطه حمایت سازمانی ادراک شده و حمایت اجتماعی ادراک شده با کیفیت زندگی کاری [ دوره9, شماره 33 - پاییز سال 1397]
  • زارعی.رضا مطالعه تطبیقی مدل‌های فرهنگ‌سازمانی " دنیسون " و "کوئین و کامرون " مطالعه موردی در آموزش‌وپرورش [ دوره10, شماره 36 - تابستان سال 1398]
  • زارعی.رضا ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس غفلت بر مبنای آیات قرآن کریم [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • زارعی.محمود مفهوم خود از دیدگاه روان‌شناسی انسان‌گرا و عرفان اسلامی با تاکید بر روش تطبیقی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • زاهد بابلان.عادل مطالعه‌ اثر تفکر انتقادی و تفکر خلاق بر یادگیری خودتنظیم با میانجی‌گری هوش هیجانی [ دوره15, شماره 55 - بهار سال 1403]
  • زاهد زاده.فروغ اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • زاهد زاده.فروغ رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای عاطفه مثبت و منفی [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • زاهد زاده.فروغ رابطه بین کنترل روان‌شناختی والدین و نشاط ذهنی دانشجویان: نقش واسطه‌ای‌ تنظیم شناختی هیجان [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • زاهد زاده.فروغ الگوی معادلات ساختاری از روابط بین هوش عاطفی، مثلث شناختی و سلامت روانی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • زاهد زاده.فروغ ابعاد خودکارآمدی نوجوانان درگونه‏های مختلف خانواده در مدل بافت‏نگر فرآیند و محتوای خانواده [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • زبردست.عذرا اثر زولپیدم بر پیدایش وابستگی به مورفین به روش CPP در موش های سوری نر بالغ [ دوره2, شماره 5 - پاییز سال 1390]
  • زرگر شیرازی.فریبا مدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطاف‌پذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز [ دوره13, شماره 47 - بهار سال 1401]
  • زرنقاش.مینا بررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی [ دوره9, شماره 33 - پاییز سال 1397]
  • زرنقاش.مینا تدوین مدل احساس تنهایی بر اساس راهبردهای مقابله‌ای، بهزیستی معنوی، افسردگی و رضایت از زندگی دختران جانباز [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • زمانی ثانی.سید حجت ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه قضاوت اخلاقی در ورزش ورزشکاران ایرانی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • زمانی فروشانی.شهلا الگوی ساختاری رابطه متغیرهای شخصیتی هگزاکو و شادکامی: بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های اسنادی [ دوره7, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • زنجانی.زهرا ساختار عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی مقیاس آلودگی ذهنی- پرسش نامه وسواسی جبری ونکوور [ دوره7, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • زنگنه مطلق.فیروزه تدوین مدل ساختاری بهزیستی ذهنی بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی با میانجیگری ادراک نوجوان از شیوه های تربیتی والدین [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1401]
  • زهراکار.کیانوش مقایسه تأثیر مشاوره گروهی مبتنی بر زوج‌درمانی به شیوه گاتمن و سیستمی‌-‌رفتاری بر صمیمیت زناشویی زنان متاهل [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1400]
  • زینی.مرضیه اثر بخشی آموزش بازی‌های شناختی شنیداری بر واج آگاهی دانش‌آموزان نارساخوان [ دوره13, شماره 48 - تابستان سال 1401]