س

  • سالاری.ضیاء الدین بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • سالاری.ضیاء الدین بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • سامانی.سیامک مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • سامانی.سیامک بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • سامانی.سیامک اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • سامانی.سیامک اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • سامانی.سیامک مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانش‌آموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخص‌های خانوادگی [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • سامانی.سیامک تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • سلیم حقیقی.فاطمه تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • سماوی.سید عبدالهادی مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • سماوی.عبدالوهاب مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • سهرابی.نادره نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • سهرابی.نادره مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانش‌آموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخص‌های خانوادگی [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • سهرابی.نادره مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • سهرابی.نادره بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]