سالاری.ضیاء الدین
بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سالاری.ضیاء الدین
بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
سامانی.سیامک
مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سامانی.سیامک
بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سامانی.سیامک
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
سامانی.سیامک
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
سامانی.سیامک
مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانشآموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخصهای خانوادگی
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
سامانی.سیامک
تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی).
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
سلیم حقیقی.فاطمه
تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی).
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
سماوی.سید عبدالهادی
مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سماوی.عبدالوهاب
مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سهرابی.نادره
نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلالهای یادگیری
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سهرابی.نادره
مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانشآموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخصهای خانوادگی
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
سهرابی.نادره
مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
سهرابی.نادره
بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]