س

  • سامانی.سیامک مقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • سامانی.سیامک ارائه یک مدل جهت تبیین تعارضات خانوادگی در خانواده های دارای کودکان نقص توجه همراه با بیش فعالی [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • سعدی پور.اسماعیل تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه مدل ذهنی [ دوره10, شماره 35 - بهار سال 1398]
  • سعدی پور.اسماعیل تدوین مدل احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری: نقش واسطهای اِسناد علی منفی [ دوره10, شماره 35 - بهار سال 1398]
  • سلاجقه.سنجر مدل معادله ساختاری ویژگی های شخصیتی رهبران تحول آفرین و مسئولیت پذیری اجتماعی؛ نقش واسطه گر کارآفرینی سازمانی [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • سلیمی.قاسم مدل معادله ساختاری شایستگی‏های رهبری اخلاقی پایدار و پیامدهای توسعه پایدار- نقش واسطه‏ای کارکردهای رهبری اخلاقی پایدار [ دوره10, شماره 36 - تابستان سال 1398]
  • سهرابی.بهمن توسعه مدل ساختاری تاثیر خصیصه‌های شخصیتی بر قصد به اشتراک‌گذاری اطلاعات در وب‌سایت-های تجاری: نقش تعدیل‌گر تمایل به خود اظهاری [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • سهرابی.بهمن توسعه مدل ساختاری تاثیر خصیصه‌های شخصیتی بر قصد به اشتراک‌گذاری اطلاعات در وب‌سایت-های تجاری: نقش تعدیل‌گر تمایل به خود اظهاری [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • سهرابی.نادره مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • سهرابی.نادره معادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت) [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • سهرابی.نادره ارائه یک مدل جهت تبیین تعارضات خانوادگی در خانواده های دارای کودکان نقص توجه همراه با بیش فعالی [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]