پاکدامن.شهلا
روابط بین اهداف پیشرفت، جو کلاس، توانایی و سودمندی ادراک شده در نوجوانان
[
دوره8,
شماره
29
- پاییزسال
1390]
پاکدامن.شهلا
اثربخشی آموزش والدگری ذهنآگاهانه و والدگری آزادمنشانه مبتنی بر نظریه آدلر بر بهزیستی روانشناختی مادران
[
دوره18,
شماره
69
- پاییزسال
1400]
پاکدامن.شهلا
نقش ورزش و رگه های شخصیت در تحول روانی-اجتماعی دانشجویان
[
دوره5,
شماره
17
- پاییزسال
1387]
پاکدامن.شهلا
رابطه بین خودناتوانسازی و حرمت خود ناپایدار: نقش واسطهای ترس از ارزیابی منفی
[
دوره13,
شماره
50
- زمستانسال
1395]
پاکدامن.شهلا
اثربخشی بازیدرمانی دلبستگیمحور بر حساسیت مادرانه و بازنماییهای منفی کودک از خود و مادر
[
دوره10,
شماره
38
- زمستانسال
1392]
پاکدامن.شهلا
نقش سبکهای دلبستگی در ابعاد احساس تنهایی و کیفیت زندگی بزرگسالان در دوران بحران کرونا
[
دوره19,
شماره
74
- زمستانسال
1401]
پاکدامن.شهلا
پیشبینی نشانههای درونیسازی و برونیسازی در نوجوانان بر اساس ادراک محتوا و فرایند خانواده
[
دوره14,
شماره
54
- زمستانسال
1396]
پاکدامن.شهلا
سبکهای فرزندپروری ادراکشده و ترس از ارزشیابی منفی: مقایسه دختران نوجوان تیزهوش و عادی
[
دوره10,
شماره
39
- بهارسال
1393]
پاکدامن.شهلا
اثربخشی آموزش گوشدادن احترامآمیز به کودکان بر بهزیستی روانشناختی مادران
[
دوره13,
شماره
52
- تابستانسال
1396]
پاکدامن.شهلا
طراحی برنامه تعمیم مهارت های اجتماعی در نوجوانان دارای درخودماندگی با کنش وری بالا: کاربرد مدل شناختی پردازش اطلاعات اجتماعی
[
دوره16,
شماره
64
- تابستانسال
1399]
پاکدامن.شهلا
ارتباط بین پنج رگه شخصیتی و پیشرفت تحصیلی
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1387]
پاکدامن.شهلا
رابطه کنش تأملی مادران و مشکلات رفتاری کودکان: نقش واسطهای نظمجویی هیجان
[
دوره18,
شماره
72
- تابستانسال
1401]
پاکدامن.مجید
دلبستگی ادراک شده دوران کودکی و ویژگیهای شخصیتی در الگوی وابستگی به تلفن همراه
[
دوره9,
شماره
36
- تابستانسال
1392]
پرند.اکرم
اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر ابراز و مهار خشم والدین
[
دوره7,
شماره
26
- زمستانسال
1389]
پرند.اکرم
خشم در مادران کودکان دارای نیازهای ویژه
[
دوره5,
شماره
20
- تابستانسال
1388]
پزشک.شهلا
مقایسه تمایلات حرکتی در کودکان ۶ تا ۹ ساله با سبکهای دلبستگی ایمن و ناایمن
[
دوره17,
شماره
68
- تابستانسال
1400]
پناغی.لیلی
معنای زندگی در دانشجویان ایرانی: یک مطالعه کیفی
[
دوره17,
شماره
65
- پاییزسال
1399]
پورمحمدرضای تجریشی.معصومه
اثربخشی آموزش تابآوری بر بهزیستی روانشناختی دختران خیابانی دارای ختلالهای برونیسازیشده
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1393]
پورمحمدرضای تجریشی.معصومه
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری و بازآموزی اسنادی بر حل مسئله ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی هوش تحولی
[
دوره8,
شماره
31
- بهارسال
1391]
پورمحمدرضای تجریشی.معصومه
تأثیر برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر افسردگی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری
[
دوره10,
شماره
39
- بهارسال
1393]
پورمحمدرضای تجریشی.معصومه
تأثیر آموزش نظم جویی هیجان بر مشکلات رفتاری کودکان دچار کمتوانیهوشی
[
دوره18,
شماره
71
- بهارسال
1401]
پورمحمدرضای تجریشی.معصومه
اثربخشی آموزش آگاهی واجشناختی بر حافظه فعال دیداری فضایی دانشآموزان با اختلال بیان نوشتاری
[
دوره15,
شماره
60
- تابستانسال
1398]
پیرمرادیان.نسرین
اثربخشی والدگری ذهن آگاهانه مادران بر نظمجویی هیجانی، دلبستگی ایمن کودک-والد و پرخاشگری کودکان پیش دبستانی
[
دوره19,
شماره
75
- بهارسال
1402]
پیشکاری.نیکو
توصیف و مقایسه تجربه زیسته بزرگسالان در دو پیک اول و دوم پاندمی کوید-19
[
دوره18,
شماره
69
- پاییزسال
1400]