ش

  • شادبافی.محمد مقایسه نظریه ذهن در کودکان با نارسایی توجه/ فزون‌کنشی و کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [ دوره17, شماره 67 - بهار سال 1400]
  • شالچی.بهزاد سبکهای دلبستگی و مقابله با تنیدگی [ دوره3, شماره 11 - بهار سال 1386]
  • شامکوئیان.لیلا ارتباط حمایت اجتماعی ادراک‌شده و باورهای مذهبی با تغییرات مثبت پس ضربه‌ای در بیماران مبتلا به سرطان [ دوره10, شماره 39 - بهار سال 1393]
  • شاهقلیان.مهناز ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی پرسشنامه نارسایی های شناختی [ دوره19, شماره 75 - بهار سال 1402]
  • شاهمرادی فر.طیبه تأثیر روان‌درمانگری پویشی کوتاه مدت مبتنی بر بن‌مایه تعارضی ارتباط در الگوهای ارتباطی مادر-کودک [ دوره18, شماره 71 - بهار سال 1401]
  • شاهمرادی فر.طیبه وارسی بازنمایی های “ خود- موضوع” والدین در فرهنگ ایرانی [ دوره19, شماره 73 - پاییز سال 1401]
  • شاهمرادی فر.طیبه پرسشنامه نظریه حساسیت به تقویت تجدیدنظرشده ـ فرم کودکان: روش اجرا و نمره گذاری [ دوره17, شماره 66 - زمستان سال 1399]
  • شبرخ فومنی.زهرا مدل‌یابی روابط علّی باورهای خودکارآمدی تحصیلی، جهت‌گیری‌های هدفی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانشجویان [ دوره19, شماره 74 - زمستان سال 1401]
  • شریفی اردانی.علیرضا سبک‌های مقابله‌ای والدین با هیجان‌های منفی کودکان: نقش واسطه‌ای نظم‌جویی هیجان در والدین دارای فرزند درخودمانده [ دوره20, شماره 77 - پاییز سال 1402]
  • شریفی.پریسا تاثیر القای تنیدگی بر نارسایی شناختی و حافظۀ کاری: نقش انعطاف‌پذیری شناختی [ دوره15, شماره 58 - زمستان سال 1397]
  • شریفی.علی اثربخشی آموزش مهارت‌های حل مسئله بر تعامل والد-کودک [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1394]
  • شریفی.مسعود نقش واسطه ای اسنادهای علّی در رابطه بین کمال گرایی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان تیزهوش [ دوره18, شماره 70 - زمستان سال 1400]
  • شعبانی.حسن اثربخشی آموزش مهارت‎های زندگی بر بهبود کیفیت زندگی دانشجویان [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1392]
  • شعبانی.مهشید اثربخشی آموزش روان‌نمایشگری بر برانگیختگی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش‌آموزان طلاق دارای مشکلات رفتاری برونی‌سازی [ دوره19, شماره 73 - پاییز سال 1401]
  • شعیری.محمدرضا کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در نوجوانان: تفاوت‌های بهداشت روانی، وضعیت اجتماعی- اقتصادی، جنس و سن [ دوره9, شماره 35 - بهار سال 1392]
  • شعیری.محمدرضا اثربخشی درمانگری شناختی‎ـ‎رفتاری مبتنی بر برنامه مقابله‎ای کندال بر اختلال‌های اضطرابی: یک روی‎آورد فراتشخیصی [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1394]
  • شعیری.محمدرضا راهبردهای شناختی در بیماران مبتلا به اضطراب-افسردگی مختلط و وسواس-بی اختیاری [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1389]
  • شعیری.محمدرضا هراس اجتماعی، سبکهای والدگری و کمال گرایی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1389]
  • شعیری.محمدرضا اثربخشی مداخلة مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر نشانه‌های نارسایی توجه/ فزون‌کنشی زیر آستانة تشخیص و مشکلات برونی‌سازی نوجوانان [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]
  • شعیری.محمدرضا مقایسه متغیرهای آزمون رورشاخ در نمونه غیر بالینی ایرانی با غیر ایرانی بر اساس نظام جامع اکسنر [ دوره9, شماره 36 - تابستان سال 1392]
  • شفیع آبادی.عبدالله اثربخشی گروه درمانگری عقلانی ـ هیجانی ـ رفتاری و روان نمایشگری در تغییر سبکهای ابراز هیجان [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1386]
  • شفیع آبادی.عبدالله گروه درمانگری شناختی-هستی نگر و شناخت درمانگری آموزش محور در بیماران مبتلا به سرطان سینه [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1389]
  • شفیعی تبار.مهدیه اثربخشی مداخله آموزشی روان‌شناختی در ارتقای کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان سینه [ دوره9, شماره 36 - تابستان سال 1392]
  • شفیعی تبار.مهدیه تجربه افسردگی و طردشدگی از سوی همسالان در نوجوانان دارای بیماری مزمن [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1388]
  • شفیعی سورک.سینا مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس یادگیری مبتنی بر مسئله و سخنرانی بر هیجان‎های پیشرفت تحصیلی [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • شفیعی فرد.یعقوب نقش خودمهارگری، کیفیت رابطه با والدین و محیط مدرسه در سلامت روانی و رفتارهای ضد اجتماعی نوجوانان [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1391]
  • شقاقی.فرهاد راهبردهای عملیات جمع در دانش آموزان اول ابتدایی: یک مطالعه تجربی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1389]
  • شقاقی.فرهاد تأثیر آموزش مهارتهای حل مسئله در اضطراب امتحان دانشجویان [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1390]
  • شقاقی.فرهاد تحول عادت‌های شمارش با انگشتان در کودکان خردسال: نقش سواد و دست برتری [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1390]
  • شقاقی.فرهاد شیوع اختلال یادگیری ریاضی در دوره ابتدایی [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1391]
  • شکری.امید تحلیل روان‌سنجی مقیاس ارزیابی‌های کودکان خردسال از تعارض بین ‌والدینی [ دوره11, شماره 44 - تابستان سال 1394]
  • شکری.امید ساخت بسته جامع توانمندسازی روانی و اثربخشی آن بر رفتارهای سبک زندگی تحصیلی سلامت-محور دانشجویان [ دوره19, شماره 75 - بهار سال 1402]
  • شکری.امید طراحی و آزمون اثربخشی بسته آموزش شناخت اجتماعی مدرسه محور بر پرخاشگری کودکان [ دوره17, شماره 66 - زمستان سال 1399]
  • شکری.امید نقش واسطه ای اسنادهای علّی در رابطه بین کمال گرایی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان تیزهوش [ دوره18, شماره 70 - زمستان سال 1400]
  • شکری.امید تفاوتهای سنی و جنسی در اضطراب اجتماعی دوره نوجوانی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1389]
  • شکری.امید فرایندهای ارزیابی شناختی هیجان‌های پیشرفت و تعهد تحصیلی: تحلیل واسطه‌ای [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]
  • شکری.امید ساختار عاملی و ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دشواریهای بین فردی نوجوانان دریک نمونه ایرانی [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1389]
  • شکری.امید نقش واسطه‌ای تاب‌آوری روان‌شناختی در رابطه بین ارزیابی‌های شناختی و راهبردهای مقابله شناختی با رفتارهای سلامت و بهزیستی هیجانی [ دوره20, شماره 77 - پاییز سال 1402]
  • شکری.امید اثربخشی برنامه آموزشی غنی ‎سازی مهارت‎ های رابطه بین‎ فردی بر اسنادهای علّی، راهبردهای حل تعارض‌های بین ‎فردی، مهارت ‎های مقابله شناختی و ادراک از روابط مثبت با دیگران [ دوره15, شماره 59 - بهار سال 1398]
  • شکری.امید تأثیر برنامه آموزش تاب آوری بر ارزیابی های شناختی، مقابله و هیجان ها [ دوره15, شماره 57 - پاییز سال 1397]
  • شکری.امید مدل‌یابی روابط علّی باورهای خودکارآمدی تحصیلی، جهت‌گیری‌های هدفی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانشجویان [ دوره19, شماره 74 - زمستان سال 1401]
  • شکری.امید تاثیر برنامة «اکنون با تنیدگی مبارزه کن» بر ارزیابی‌های شناختی، راهبردهای نظم‌جویی شناختی هیجان، هیجان‌های پیشرفت و رضامندی تحصیلی ادراک شده [ دوره18, شماره 72 - تابستان سال 1401]
  • شکری.امید ساختار عاملِی فهرست تنِیدگِی ناشِی از انتظارهاِی تحصِیلِی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1387]
  • شکری.امید تنیدگی شغلی، راهبردهای مقابله‌ای و فشارها: الگوی تغییرناپذیری جنسی [ دوره10, شماره 40 - تابستان سال 1393]
  • شکری.امید نقش واسطه ‎ای مشکلات درونی‎ سازی در رابطه ناگویی هیجانی و مشکلات برونی ‎سازی [ دوره12, شماره 48 - تابستان سال 1395]
  • شکری.امید رابطه تعارض والدـ نوجوان و سازگاری تحصیلی در نوجوانان: نقش واسطه ای راهبردهای حل تعارض [ دوره16, شماره 64 - تابستان سال 1399]
  • شکری.امید دشواریهای بین فردی در نوجوانان:‌تفاوتهای جنسی و سنی [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1390]
  • شکری.امید تغییرناپذیری ساختار عاملی سیاهه تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی در دانش‌آموزان تیز هوش و غیرتیزهوش [ دوره8, شماره 31 - بهار سال 1391]
  • شکری.امید خستگی شناختی و حل مسائل شناختی: آزمون الگوی اثر تعدیل‌کنندة خوش‌بینی گرایشی [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1393]
  • شکری.امید رابطة تاب‌آوری تحصیلی و ارزیابی‌‌های شناختی با خودناتوان‌‌سازی تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای هیجان‎های پیشرفت [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • شکری.امید آزمون هم‌ارزی جنسی ساختار عاملی نسخة کوتاه پرسشنامة نظم‌دهی شناختی هیجان [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1394]
  • شکری.امید تغییرناپذیری بین گروهیِ ساختار عاملی سیاهه سبک هویت در نوجوانان ایرانی [ دوره9, شماره 35 - بهار سال 1392]
  • شکری.امید نقش سبکهای مقابله در تنیدگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [ دوره3, شماره 11 - بهار سال 1386]
  • شکری.امید اثربخشی برنامه روان‌درمانگری مثبت‌نگر بر ارتقای سرمایه روان‌شناختی و بهزیستی دانش‌آموزان [ دوره17, شماره 68 - تابستان سال 1400]
  • شکری.امید نقش رگه‌های شخصیت و سبکهای تفکر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان : ارائه مدلهای علّی [ دوره2, شماره 7 - بهار سال 1385]
  • شکری.امید آزمون روان‌سنجی سیاهة شناختارهای کمال‌گرایی چندبعدی [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1392]
  • شکری.امید حمایت اجتماعی ادراک شده و تنیدگی تحصیلی: نقش تفاوت‌های جنسی و فرهنگی [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1391]
  • شکوفه فرد.شایسته تحول بازنمایی دلبستگی و حساسیت مادرانه [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]
  • شکوهی یکتا.محسن اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر ابراز و مهار خشم والدین [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1389]
  • شلانی.بیتا اثربخشی ترسیم‎گری گروهی بر کاهش پرخاشگری دانش‌آموزان فزون‌کنش-پرخاشگر [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]
  • شهاب زاده.صدیقه نقش واسطه‌ای حرمت‌خود و عواطف مثبت و منفی در رابطه بین ‌تاب‌آوری و بهزیستی روان‌شناختی [ دوره12, شماره 47 - بهار سال 1395]
  • شهابی زاده.فاطمه دلبستگی ادراک‌شدة دوران کودکی، فرایند سازشی تصور از خدا و خودپنداشت در مدل سلامت روانی: مدل‌یابی معادلات ساختاری [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1392]
  • شهابی زاده.فاطمه دلبستگی ادراک شده دوران کودکی و ویژگی‌های شخصیتی در الگوی وابستگی به تلفن همراه [ دوره9, شماره 36 - تابستان سال 1392]
  • شهابی زاده.فاطمه دلبستگی ادراک شده دوران کودکی، کنش‌وری خانواده و مقابله مذهبی [ دوره8, شماره 31 - بهار سال 1391]
  • شهابی زاده.فاطمه ادراک دلبستگی کودکی، دلبستگی بزرگسال و دلبستگی به خدا [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1387]
  • شهابی زاده.فاطمه نقش ادراک دلبستگی دوران کودکی، کنش‌وری خانواده و سبک‌های اسنادی بر اضطراب اجتماعی [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1391]
  • شهرآرای.مهرناز کنش وری خانوادگی، هویت شخصی و رفتار مشکل‌آفرین در نوجوانی [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1390]
  • شهریور.زهرا اثربخشی درمانگری شناختی‎ـ‎رفتاری مبتنی بر برنامه مقابله‎ای کندال بر اختلال‌های اضطرابی: یک روی‎آورد فراتشخیصی [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1394]
  • شهنی ییلاق.منیجه آزمون مدل رابطه کمال‌گرایی مثبت و رویدادهای منفی زندگی با سبک‌های مقابله و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای سرمایه روان‌شناختی [ دوره15, شماره 60 - تابستان سال 1398]
  • شیخ الاسلامی.راضیه نقش واسطه‌ای نمویافتگی عاطفی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و همدلی [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1394]
  • شیخ الاسلامی.راضیه تبیین تحول اجتماعی ـ هیجانی نوباوگان: نقش استرس مالی خانواده، درگیری پدر و دلبستگی مادرـ نوباوه [ دوره19, شماره 74 - زمستان سال 1401]
  • شیخ الاسلامی.راضیه تبیین علّی مشغولیت تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطه‌‌ای هیجان‌‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • شیخ الاسلامی.راضیه همدلی و رفتارهای جامعه‌پسند: نقش واسطه‌ای هیجان‌های اخلاقی [ دوره15, شماره 59 - بهار سال 1398]
  • شیخ الاسلامی.راضیه دانش فراشناخت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای کمک‌طلبی تحصیلی [ دوره16, شماره 61 - پاییز سال 1398]
  • شیخ الاسلامی.راضیه درون‎داد حالت‏های ذهنی مادر و رفتار اجتماعی کودک: نقش واسطه‏‌ای نظریه‎ ذهن [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1393]
  • شیخ الاسلامی.راضیه حمایت‌ اجتماعی، نیازهای اساسی روان‌شناختی و بهزیستی روان‌شناختی: وارسی یک مدل علّی در زنان شاغل [ دوره10, شماره 39 - بهار سال 1393]
  • شیخ الاسلامی.راضیه مهار روان شناختی والدین و تبلور وجودی: نقش واسطه ای سرمایه روان شناختی [ دوره18, شماره 70 - زمستان سال 1400]
  • شیخ‌الاسلامی.راضیه خودمهارگری و رضایت از زندگی در بزرگسالی در حال ظهور: نقش واسطه‌ای‌ هیجان‌های هشیار شرم و گناه [ دوره17, شماره 65 - پاییز سال 1399]
  • شیخ‌الاسلامی.راضیه خودناتوان‌سازی براساس فرایندهای خانواده: اثر واسطه‎ای خودکارآمدی تحصیلی [ دوره11, شماره 44 - تابستان سال 1394]
  • شیخان.ریحانه اضطراب اجتماعی نوجوانان: نقش سبک‌های دلبستگی و راهبردهای نظم‌جویی شناختی هیجان [ دوره9, شماره 36 - تابستان سال 1392]
  • شیرجنگ.لیلا اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی به والدین بر نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان [ دوره15, شماره 58 - زمستان سال 1397]
  • شیری.اسماعیل مقایسه مهارت‌های اجتماعی و مشکلات روان‌شناختی در دانش‌آموزان قلدر، قربانی و عدم درگیر [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1392]