ک

  • کارسازی.حسین پرسشنامه نظریه حساسیت به تقویت تجدیدنظرشده ـ فرم کودکان: روش اجرا و نمره گذاری [ دوره17, شماره 66 - زمستان سال 1399]
  • کارسازی.حسین ساختار عاملی، اعتبار و روایی پرسشنامه نظریه حساسیت به تقویت تجدید نظر شده: فرم کودکان [ دوره16, شماره 62 - زمستان سال 1398]
  • کارشکی.حسین نقش کنش‌‌های اجرایی در تحول درک خطرات ترافیکی کودکان [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1394]
  • کارشکی.حسین مدل تحولی تفاوت‏های فردی مبتنی بر ارتباط و سبک‌های پردازش حسی در کودکان پیش‌دبستانی [ دوره18, شماره 69 - پاییز سال 1400]
  • کاشانکی.حامد نقش واسطه‌ای بخشش در رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و مشکلات بین شخصی:مقایسه بر حسب جنس [ دوره15, شماره 57 - پاییز سال 1397]
  • کاظمی.رویا عادت‎های غذایی سال‌های اولیه زندگی و سبک‌های دلبستگی در دختران فربه [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • کاظمی.سلطانعلی رابطه سبک‌های یادگیری با پیشرفت تحصیلی: نقش جنس و رشته تحصیلی [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1390]
  • کاظمی.فرنگیس اثربخشی آموزش جلوه های چهره ای هیجان های بنیادین بر اختلال رفتاری زودآغاز [ دوره16, شماره 62 - زمستان سال 1398]
  • کاظمیان.سمیه تأثیر آموزش ذهن‌آگاهی به مادران بر خودکارآمدی فرزندان [ دوره12, شماره 48 - تابستان سال 1395]
  • کاکاوند.علیرضا نقش واسطه‎ای ترس از ارزیابی مثبت و منفی در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن [ دوره13, شماره 51 - بهار سال 1396]
  • کاکاوند.علیرضا اثربخشی درمانگری شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودکارآمدی اجتماعی و افسردگی [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • کبیری.زیبا پرسشنامۀ نظم جویی رفتاری هیجان: پرسشنامه، روش اجرا و نمره گذاری [ دوره18, شماره 71 - بهار سال 1401]
  • کبیری.زیبا ویژگی های روان سنجی پرسشنامه نظم جویی رفتاری هیجان [ دوره18, شماره 70 - زمستان سال 1400]
  • کجباف.محمد باقر آیا آموزش تنش زدایی تدریجی می تواند سردرد تنشی مزمن را کاهش دهد؟ [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1387]
  • کجباف.محمدباقر تأثیر بازی‌های ایفای نقش بر خلاقیت هیجانی و شناختی کودکان [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1394]
  • کدخدائی.مریم رابطۀ نظام‌های مغزی رفتاری با اعتیاد به اینترنت: نقش واسطه‌ای اضطراب اجتماعی [ دوره19, شماره 73 - پاییز سال 1401]
  • کدخدائی.مریم ساخت و اعتباریابی مقیاس بهزیستی روان‌شناختی زنان [ دوره16, شماره 61 - پاییز سال 1398]
  • کدخدائی.مریم تحلیل کیفی بهزیستی روانشناختی زنان با توجه به ساختار فرهنگ ایرانی [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • کدیور.پروین اثر مداخله مبتنی بر ذهن‌آگاهی در بافت آموزشی بر اهما ل‌کاری و سرزندگی تحصیلی [ دوره18, شماره 70 - زمستان سال 1400]
  • کدیور.پروین کارآمدی آموزش چند مولفه ای دیکته نویسی در اختلال یادگیری اختصاصی دیکته: طرح آزمایشی تک آزمودنی [ دوره16, شماره 62 - زمستان سال 1398]
  • کدیور.پروین نقش رگه‌های شخصیت و سبکهای تفکر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان : ارائه مدلهای علّی [ دوره2, شماره 7 - بهار سال 1385]
  • کدیور.پروین نقش سبکهای مقابله در تنیدگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [ دوره3, شماره 11 - بهار سال 1386]
  • کدیور.پروین تحول معرفت شناسی شخصی در دانش آموزان دوره ابتدایی [ دوره16, شماره 63 - بهار سال 1399]
  • کدیور.پروین رابطه بین سبکهای یادگیری، سبکهای شناختی و انتخاب رشته‌های تحصیلی در دانش‌آموزان پسر دبیرستانی [ دوره3, شماره 10 - زمستان سال 1385]
  • کرمی نوری.رضا بررسی جداسازی پردازش اطلاعات در حافظة عملی و کلامی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1383]
  • کرمی نیا.رضا نسخة فارسی مقیاسهای اعتباری فرم کوتاه MMPI [ دوره1, شماره 4 - تابستان سال 1384]
  • کرمی.ابوالفضل ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌های روان‌‌‌‌‌‌‌‌سنجی سیاهه تحول مثبت نوجوانان [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • کرمی.جهانگیر ویژگی های روان سنجی و ساختار عاملی نسخۀ ایرانی پرسشنامۀاختلال بی نظمی ُخلق مخرب درنوجوانان [ دوره19, شماره 74 - زمستان سال 1401]
  • کرمی.سمیرا مقایسه سبک زندگی، حرمت خود و سلامت روانی سالمندان تنها، غیرتنها و مقیم سرای سالمندان [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1392]
  • کریمی ایوانکی.مرجان اثربخشی درمان مبتنی بر رابطه والدـ‌کودک بر خودکارآمدی و رابطه مادر‌ـ‌کودک [ دوره15, شماره 60 - تابستان سال 1398]
  • کریمی فر.مسعود اثربخشی آموزش نظم‌جویی هیجان بر کیفیت زندگی زنان واجد اضطراب [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • کریمی.نرگس رابطه خودکارآمدی، برانگیختگی و مهارت‌های اجتماعی با سوء مصرف مواد [ دوره9, شماره 33 - پاییز سال 1391]
  • کشاورز افشار.حسین واکاوی تنیدگی ادراک شده در دختران نوجوان فرزند طلاق: یک پژوهش کیفی [ دوره20, شماره 77 - پاییز سال 1402]
  • کشاورز.سمیرا نقش واسطه‌ای خودشفقت‌ورزی و خودمهارگری در رابطه بین روان‌سازه‌های سازش‎نایافته اولیه و کیفیت زندگی [ دوره11, شماره 44 - تابستان سال 1394]
  • کشت‌ورز کندازی.احسان رابطۀ بین امید تحصیلی و سازش‌یافتگی دانشجویان با دانشگاه: نقش واسطه‌گری خودنظم‌جویی تحصیلی [ دوره19, شماره 76 - تابستان سال 1402]
  • کشت‌ورز کندازی.احسان مدل ساختاری رابطۀ بین ذهن‌آگاهی و احساس تنهایی اجتماعی-عاطفی: نقش واسطه‌ای هیجان تحصیلی امید [ دوره19, شماره 74 - زمستان سال 1401]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمنها و منابع علمی روان شناختی [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1389]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1386]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1388]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره2, شماره 8 - تابستان سال 1385]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن‌ها و منابع علمی روان‌شناختی [ دوره9, شماره 35 - بهار سال 1392]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن‌ها و منابع علمی روان‌شناختی [ دوره8, شماره 31 - بهار سال 1391]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1387]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1389]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمنها و منابع علمی روان‌شناختی [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1390]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره3, شماره 11 - بهار سال 1386]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره2, شماره 7 - بهار سال 1385]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمنها و منابع علمی روان شناختی [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1390]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1387]
  • کلانتری خاندانی.جمیله معرفی پژوهشها در قلمرو روانشناسی بالینی و مشاوره [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1383]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1388]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن ها و منابع علمی روان‌شناختی [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1392]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره2, شماره 5 - پاییز سال 1384]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1387]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه‏ها، انجمنها و منابع علمی روانشناختی [ دوره1, شماره 3 - بهار سال 1384]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه‏ ها، انجمنها و منابع علمی روانشناختی [ دوره1, شماره 4 - تابستان سال 1384]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره3, شماره 9 - پاییز سال 1385]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن‌ها و منابع علمی روان‌شناختی [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1393]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها،‌انجمنها و منابع علمی روان شناختی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1389]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن‌ها و منابع علمی روان‌شناختی [ دوره9, شماره 33 - پاییز سال 1391]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ‏ها، انجمنها و منابع علمی روانشناختی [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1383]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمنها و منابع علمی روان شناختی [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1390]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1388]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1384]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1388]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره3, شماره 10 - زمستان سال 1385]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1387]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1386]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمنها و منابع علمی روان شناختی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1389]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه‌‌ها، انجمن‌ها و منابع علمی روان‌شناختی [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1390]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن‌ها و منابع علمی روان‌شناختی [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1392]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1386]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن‌ها و منابع علمی روان‌شناختی [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1391]
  • کلانتری خاندانی.جمیله مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن‌ها و منابع علمی روان‌شناختی [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1393]
  • کلانتری.مهرداد درمانگری شناختی ـ رفتاری در بیماران مبتلا به نشانگان روده تحریک‌پذیر [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1387]
  • کلانتری.مهرداد تأثیر بازی‌های ایفای نقش بر خلاقیت هیجانی و شناختی کودکان [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1394]
  • کلیوند.مرضیه ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس ذهن‌آگاهی بین‌فردی [ دوره20, شماره 77 - پاییز سال 1402]
  • کمالی زارچ.محمود سبکهای شوخ طبعی و پنج رگه شخصیت [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1388]
  • کمالی.فاطمه رابطه معنویت و نظم‌جویی شناختی هیجان [ دوره12, شماره 48 - تابستان سال 1395]
  • کمری.سامان تبیین علّی مشغولیت تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطه‌‌ای هیجان‌‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • کوشکی.الهام ساخت بسته جامع توانمندسازی روانی و اثربخشی آن بر رفتارهای سبک زندگی تحصیلی سلامت-محور دانشجویان [ دوره19, شماره 75 - بهار سال 1402]
  • کوشکی.شیرین پیوند مادری و نشانه‌های آسیب‌پذیری مرتبط با خوردن: نقش واسطه‌ای باورهای اختلال خوردن و ناگویی خلقی [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1391]
  • کوشکی.شیرین ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس رفتار زودانگیخته در دانش آموزان دبیرستانی [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1390]
  • کیامنش.علیرضا نقش واسطه‌ای هیجان‏ های پیشرفت در رابطه بین اسنادهای علّی و فرسودگی تحصیلی [ دوره15, شماره 59 - بهار سال 1398]
  • کیامنش.علیرضا نقش هدف ‎های پیشرفت و فرسودگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی: با واسطه‌گری انتظار پیامد و یادگیری خود‌نظم‌جو [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • کیامنش.علیرضا نقش عاملیت انسانی، جنس و سن در ویژگی‌های هویتی: بزرگسالی درحال ظهور آرنت [ دوره15, شماره 57 - پاییز سال 1397]
  • کیامنش.علیرضا رابطه بین حمایت اجتماعی و هسته ارزشیابی خود با ازکارافتادگی تحصیلی: نقش واسطه ‏ای رضایت زندگی [ دوره17, شماره 66 - زمستان سال 1399]