یزدانبخش.کامران
نقش واسطهای راهبردهای مدیریت زندگی در رابطه بین پدیدآورندگی - راکدماندگی و بهزیستی فاعلی در میانسالی
[
دوره20,
شماره
77
- پاییزسال
1402]
یزدانی ورزنه.محمدجواد
خودکارآمدی تحصیلی و خودناتوانسازی در دانشآموزان دبیرستانی
[
دوره9,
شماره
34
- زمستانسال
1391]
یزدخاستی.فریبا
رابطه ادراک تعامل اجتماعی با خطرپذیری و مهار خشم در دانشجویان
[
دوره7,
شماره
26
- زمستانسال
1389]
یعقوبی.حمید
تدوین و تعیین روایی پروتکل طرحواره درمانی هیجانی برای اختلال شخصیت مرزی: یک مطالعۀ توصیفی
[
دوره19,
شماره
74
- زمستانسال
1401]
یعقوبی.حمید
رابطه آزارکودکی و آسیب پذیری هیجانی با نشانه های شخصیت مرزی: نقش واسطه ای طرحواره های هیجانی و نظم جویی هیجانی
[
دوره18,
شماره
72
- تابستانسال
1401]
یگانه.طیبه
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر کنشوری سازشی و اختلالهای هیجانیـرفتاری دانشآموزان
[
دوره10,
شماره
40
- تابستانسال
1393]
یوسفی.رحیم
احساس کهتری در بیماران مبتلا به هراس اجتماعی و وسواس -بی اختیاری
[
دوره5,
شماره
17
- پاییزسال
1387]
یوسفی.فریده
نقش هدفهای پیشرفت در پیشبینی هیجانهای پیشرفت: اعتبارسنجی نظریه پکران
[
دوره12,
شماره
45
- پاییزسال
1394]
یوسفی.فریده
نقش واسطهای پایداری روانی در رابطة بین شیوه های والدگری و تبلور وجودی
[
دوره14,
شماره
54
- زمستانسال
1396]
یوسفی.فریده
نقش تجربههای دینی در پیشبینی حل مسئله اجتماعی
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1393]
یوسفی.فریده
نقش واسطه ای فرایندهای نظام خود و هیجان های تحصیلی در رابطه بین محیط حامی خودپیروی و درگیری تحصیلی
[
دوره13,
شماره
49
- پاییزسال
1395]
یوسفی.فریده
رابطه هوش هیجانی و مهارتهای ارتباطی در دانشجویان
[
دوره3,
شماره
9
- پاییزسال
1385]
یوسفی.فریده
رابطه هوش هیجانی کلاس و جو روانی ـ اجتماعی کلاس با بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای ارضای نیازهای اساسی روانشناختی
[
دوره16,
شماره
61
- پاییزسال
1398]
یوسفی.فریده
رابطه انواع خودکارآمدی با خشم: بررسی نقش واسطهای حل مسئله اجتماعی
[
دوره12,
شماره
47
- بهارسال
1395]
یوسفی.فریده
نقش واسطه ای هویت اخلاقی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و شادکامی
[
دوره16,
شماره
64
- تابستانسال
1399]