محتاجعلی.فاطمه
مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
مرادی.بهزاد
انطباقپذیری قانون کار ایران با مشاغل نوظهور از منظر روابط بازار کار عادلانه با تکیه بر مبانی اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مرزوق پور.ندا
طراحی مدل بازاریابی رسانهاجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاههایزنجیرهای خرده فروشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مرزی علمداری.جبرئیل
بررسی فرصتهای تجارت الکترونیک در متاورس
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
معین الدین.محمود
بررسی تأثیر سواد مالی بر رفتار مالی دانشآموزان دوره دوم متوسطه با نقش میانجی ضریب عاطفی و ارزشهای اخلاقی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
موالی زاده.سید باسم
نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
موسوی زاده.سید مجتبی
بررسی کارکردهای بازاریابی اخلاقی در اقتصاد دایره ای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
میرابی. وحید رضا
اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران)
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
میراحمدی.سید محمد رضا
شناسایی تجربه دیجیتال مشتری و تاثیر آن بر رضایت خرید و بازگشت مجدد در سبک زندگی اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
میرزاپور باباجان.اکبر
کاوشی در معرفت شناسی تابع مطلوبیت در اقتصاد اسلامی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
میرزاپور باباجان.اکبر
بررسی تحولات ادبیات مالی اسلامی با تأکید بر صکوک در ایران و جهان
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]