م

  • محتاجعلی.فاطمه مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • مرادی.بهزاد انطباق‌پذیری قانون کار ایران با مشاغل نوظهور از منظر روابط بازار کار عادلانه با تکیه بر مبانی اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مرزوق پور.ندا طراحی مدل بازاریابی رسانه‌اجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاه‌های‌زنجیره‌ای خرده فروشی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مرزی علمداری.جبرئیل بررسی فرصت‏های تجارت الکترونیک در متاورس [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • معین الدین.محمود بررسی تأثیر سواد مالی بر رفتار مالی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با نقش میانجی ضریب عاطفی و ارزش‌های اخلاقی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • موالی زاده.سید باسم نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • موسوی زاده.سید مجتبی بررسی کارکردهای بازاریابی اخلاقی در اقتصاد دایره ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • میرابی. وحید رضا اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • میراحمدی.سید محمد رضا شناسایی تجربه دیجیتال مشتری و تاثیر آن بر رضایت خرید و بازگشت مجدد در سبک زندگی اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • میرزاپور باباجان.اکبر کاوشی در معرفت شناسی تابع مطلوبیت در اقتصاد اسلامی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • میرزاپور باباجان.اکبر بررسی تحولات ادبیات مالی اسلامی با تأکید بر صکوک در ایران و جهان [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]