م

  • محتاجعلی.فاطمه مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • مرزوق پور.ندا طراحی مدل بازاریابی رسانه‌اجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاه‌های‌زنجیره‌ای خرده فروشی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مرزی علمداری.جبرئیل بررسی فرصت‏های تجارت الکترونیک در متاورس [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • معین الدین.محمود بررسی تأثیر سواد مالی بر رفتار مالی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با نقش میانجی ضریب عاطفی و ارزش‌های اخلاقی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میرزاپور باباجان.اکبر کاوشی در معرفت شناسی تابع مطلوبیت در اقتصاد اسلامی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • میرزاپور باباجان.اکبر بررسی تحولات ادبیات مالی اسلامی با تأکید بر صکوک در ایران و جهان [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]