محتاجعلی.فاطمه
مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
مرزوق پور.ندا
طراحی مدل بازاریابی رسانهاجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاههایزنجیرهای خرده فروشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مرزی علمداری.جبرئیل
بررسی فرصتهای تجارت الکترونیک در متاورس
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
معین الدین.محمود
بررسی تأثیر سواد مالی بر رفتار مالی دانشآموزان دوره دوم متوسطه با نقش میانجی ضریب عاطفی و ارزشهای اخلاقی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میرزاپور باباجان.اکبر
کاوشی در معرفت شناسی تابع مطلوبیت در اقتصاد اسلامی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
میرزاپور باباجان.اکبر
بررسی تحولات ادبیات مالی اسلامی با تأکید بر صکوک در ایران و جهان
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]