ز

  • زرین جوی الوار.سهیلا بررسی اثر ملی گرایی بر تمایل به خرید محصولات داخلی در دوران تحریم [ دوره1, شماره 3 - تابستان سال 1402]
  • زکی پور.مهدی مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی [ دوره2, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • زکی پور.مهدی رابطه بین عملکرد ‌بانکداری غیر ربوی و انواع نوآوری‌ها با نقش میانجی دانش اسلامی (مورد مطالعه بانک های ملی استان قزوین) [ دوره1, شماره 2 - بهار سال 1402]
  • زکی پور.مهدی ارائه الگوی بازی‌وارسازی فعالیت‌های بازاریابی در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تند مصرف با استفاده از رویکرد مدل محرک، ارگانیسم و پاسخ مبتنی بر راهبرد نظریه داده‌بنیاد کلاسیک [ دوره3, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • زمردیان.غلامرضا تاثیر تحلیل الگوریتم ترکیبی فراابتکاری در تنوع بخشی پرتفوی و بازده مازاد صندوق های سرمایه گذاری و نقش آن در بازاریابی مالی اسلامی [ دوره2, شماره 1 - زمستان سال 1402]