نایب زاده.شهناز
تحلیل مولفههای جایگاهسازی برند در ذهن مصرفکنندهگان مسلمان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نایب زاده.شهناز
مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
نایب زاده.شهناز
طراحی الگوی پیش بینی محرک های بهبود سبک زندگی بازاریابان مسلمان ایرانی
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
نجفی.محسن
طراحی مدل بازاریابی رسانهاجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاههایزنجیرهای خرده فروشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نژادیان.محمدعلی
بررسی مفهوم موفقیتشناسی در ادبیات اسلامی با محوریت رفاه شهروندان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نیکخواه.نیلوفر
مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]