ن

  • نایب زاده.شهناز مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • نایب زاده.شهناز تحلیل مولفه‌های جایگاه‌سازی برند در ذهن مصرف‌کننده‌گان مسلمان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نجفی.محسن طراحی مدل بازاریابی رسانه‌اجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاه‌های‌زنجیره‌ای خرده فروشی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نژادیان.محمدعلی بررسی مفهوم موفقیت‌شناسی در ادبیات اسلامی با محوریت رفاه شهروندان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]