غفاری.فرهاد
بررسی مکانیزم انتقال سیاست پولی درکوتاه مدت با رویکرد حکمت اسلامی تکیه بر یک الگوی خودرگرسیون برداری ساختاری در ایران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
غفاری.محمد
طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
غلام زاده.داریوش
اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران)
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
غلامی.عبدالخالق
تعیین عناصر محتوای گزارش مالی یکپارچه با رویکرد اسلامی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]