غ

  • غفاری.فرهاد بررسی مکانیزم انتقال سیاست پولی درکوتاه مدت با رویکرد حکمت اسلامی تکیه بر یک الگوی خودرگرسیون برداری ساختاری در ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • غفاری.محمد طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • غلام زاده.داریوش اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • غلامی.عبدالخالق تعیین عناصر محتوای گزارش مالی یکپارچه با رویکرد اسلامی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]