ابوالحسنی طرقی.فاطمه
کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بینالمللی
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
ابوالحسنی.سلامه
بررسی سیاست جنایی تقنینی و قضایی ایران در حوزه جرایم اقتصادی با تأکید بر فقه اسلامی و حقوق ایران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ابوالحسنی.سلامه
پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
احمدی شریف.محمود
ارائه مدل مدیریت دانش مشتریان با رویکرد بازاریابی دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
احمدی موسی آباد.ایوب
طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
احمدی.جاوید
مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
استوار سنگری.کورش
انطباقپذیری قانون کار ایران با مشاغل نوظهور از منظر روابط بازار کار عادلانه با تکیه بر مبانی اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسدی کوه باد.هرمز
بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اکبر زاده.جعفر
طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اکبری مقدم.بیت الله
بررسی مکانیزم انتقال سیاست پولی درکوتاه مدت با رویکرد حکمت اسلامی تکیه بر یک الگوی خودرگرسیون برداری ساختاری در ایران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
الوندی زاده.اسداله
صکوک اجاره؛ ابزاری کارآمد جهت تامین مالی اسلامی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
انتظار.الناز
تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]