ا

  • ابوالحسنی طرقی.فاطمه کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بین‌المللی [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • ابوالحسنی.سلامه بررسی سیاست جنایی تقنینی و قضایی ایران در حوزه جرایم اقتصادی با تأکید بر فقه اسلامی و حقوق ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ابوالحسنی.سلامه پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • احمدی شریف.محمود ارائه مدل مدیریت دانش مشتریان با رویکرد بازاریابی دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • احمدی موسی آباد.ایوب طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • احمدی.جاوید مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • استوار سنگری.کورش انطباق‌پذیری قانون کار ایران با مشاغل نوظهور از منظر روابط بازار کار عادلانه با تکیه بر مبانی اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسدی کوه باد.هرمز بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اکبر زاده.جعفر طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اکبری مقدم.بیت الله بررسی مکانیزم انتقال سیاست پولی درکوتاه مدت با رویکرد حکمت اسلامی تکیه بر یک الگوی خودرگرسیون برداری ساختاری در ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • الوندی زاده.اسداله صکوک اجاره؛ ابزاری کارآمد جهت تامین مالی اسلامی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • انتظار.الناز تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]