ب

  • باران زهی.راشد طراحی الگوی پیش بینی محرک های بهبود سبک زندگی بازاریابان مسلمان ایرانی [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • بافقی.پرستو ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • باقرزاده خواجه.مجید طراحی مدل عوامل کلیدی ارزش‌آفرینی پایدار در زنجیره‌‌های تامین صنعت نفت و ‏گاز ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • بخشور.فرجاد محاسبه شاخص استرس مالی و اثرآن بر بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در سهام بازار سرمایه اسلامی: کاربردی از روش هم انباشتگی حداقل مربعات پویا [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • برکت.میلاد سیاست جنایی افتراقی حمایت از افشاگران فساد اقتصادی در نظام کیفری ایران، مصر و حقوق اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • بلوک یزدی.زهرا تحلیل استراتژیک برند دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بر مبنای مدل SWOT با رویکرد غربالگری فازی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • بهزادنیا.مهرداد تبلیغات اخلاقی: ترسیم نقشه علمی پژوهش‌های بین‌المللی در پایگاه استنادی SCOPUS [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]