ر

  • راه چمنی.احمد بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رحمانی.حامد جستاری انتقادی به شیوه‌های کنترل شرکتی در بنگاه‌های مادر [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رحمانی.محسن رابطه بین عملکرد ‌بانکداری غیر ربوی و انواع نوآوری‌ها با نقش میانجی دانش اسلامی (مورد مطالعه بانک های ملی استان قزوین) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رحیم زاده.اشکان بررسی تاثیر ابزار مالی اسلامی (صکوک) بر سرمایه گذاری در ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رضائی.مسلم تحلیل مولفه‌های جایگاه‌سازی برند در ذهن مصرف‌کننده‌گان مسلمان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رنجبریان.رسول بررسی نقش معرفت دینی در توسعه و اعتلای علوم انسانی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]