• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 19
  • شماره74 دوره19
  • 74
    شماره 74 دوره 19 پاییز 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی
        سارا شهابی جواد حاتمی ابراهیم طلایی سیدمهدی سجادی
        10.30486/jsre.2022.1961385.2173
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - برنامه درسی متناسب با ویژگی و نیازهای نسل z : یک مطالعه سنتز پژوهی
        زهرا پروازی مقدم کورش فتحی واجارگاه ﮐﺎﻣﺒﯿﺰ ﭘﻮﺷﻨﻪ ﻋﻠﯽاکبر ﺧﺴﺮویﺑﺎﺑﺎدی
        10.30486/jsre.2022.1966537.2222
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مقایسه نگرش حال و آینده دانشجویان و اساتید گروه پزشکی به منظور استفاده از یادگیری سیار مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
        مجتبی رضایی راد زهرا آهنگری آهنگر کلایی
        10.30486/jsre.2023.1968082.2225
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - ارائه مدل پیشنهادی اقدامات آموزشی موثر ذی-نفعان برنامه‌درسی آموزش‌عالی در شرایط بحرانی کووید-19
        محمد حسین زارعی احمدرضا نصر اصفهانی
        10.30486/jsre.2023.1949605.2072
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - سنجش میزان شکاف دیجیتال در دسترسی و استفاده از ابزارها و قابلیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره متوسطه
        طالب زندی علی نوری
        10.30486/jsre.2022.1947816.2061
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تدوین الگوی طراحی آموزشی بر پایه اصول یادگیری معکوس
        فرانک اسماعیلیان زهرا زارع
        10.30486/jsre.2022.1954104.2105
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های شایستگی معلم به‌مثابه یادگیرنده مادام‌العمر: یک مطالعه سنتز پژوهی
        طاهره احمدی پروین صمدی پروین احمدی
        10.30486/jsre.2022.1958670.2158
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - برابرگرایی در آموزش عالی : تأملی بر شاخص‌های برابری کیفیت آموزش و برنامه درسی دانشگاه‌ها و ارائه الگوی مفهومی برای آن (مطالعه کیفی )
        زهرا مصطفی پور حمید رحیمیان
        10.30486/jsre.2022.1953302.2100
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - شناسایی شاخص‌های موثر بر تربیت اقتصادی با رویکرد کارآفرینی در دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی
        سمیه بشیریان محبوبه سلیمان پور عمران رویا افراسیابی
        10.30486/jsre.2023.1949385.2071
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازنده‌گرایی با استفاده از رویکرد آمیخته
        شهلا حریری مقدم عباس قلتاش صدیقه محمدجانی
        10.30486/jsre.2023.1957540.2150
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - بررسی کتاب‌های درسی فارسی دوره اول آموزش متوسطه با تاکید بر تفکر مراقبتی
        جابر افتخاری رضاعلی نوروزی حجت افتخاری
        10.30486/jsre.2023.1972129.2248
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم و کتاب‌های درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزش‌وپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی
        زهرا خوجه بهروز مهرام محمود سعیدی رضوانی
        10.30486/jsre.2023.562847.1119
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود