• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 18
  • شماره1 دوره18
  • 1
    شماره 1 دوره 18 بهار 1402

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسب‌وکارهای گردشگری
        عباس فلاح نژاد محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش
        10.30495/jomm.2023.69332.1969
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک
        مونا کشکی شهناز نایب زاده ابوالفضل داودی رکن آبادی کریم حمدی
        10.30495/jomm.2023.69546.1976
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا)
        فرانک خدایاری شادان وهاب زاده سالومه رجبلو
        10.30495/jomm.2022.68062.1946
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران
        بیژن علی زاده عبدالله نعامی محمد کهندل محمد نصراله نیا
        10.30495/jomm.2023.70088.1983
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - طراحی و سنجش پیشایندها و پیامدهای رفتار خرید مصرف‌کنندگان در انتخاب بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌زیست با رویکرد آمیخته
        سیده فاطمه علوی فومنی علی قلی پورسلیمانی حمیدرضا رضائی کلیدبری
        10.30495/jomm.2022.67825.1943
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفه‌های بازاریابی داخلی
        کریم اسگندری نگین میراب خانباغی شادی عرفای جمشیدی احمد فتحی عبداللهی
        10.30495/jomm.2023.68415.1956
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران
        علی طاهری مهدی زاهد غروی حمید آسایش
        10.30495/jomm.2023.71256.2004
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - طراحی مدل فضای خرده‌فروشی و خودپنداره، مصرف‌گرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد
        بیضاء قاسمی مهدی روح الامینی علی ثریائی
        10.30495/jomm.2023.71246.2003
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - عوامل مؤثر بر خرید یا تعویض مبلمان در سبک زندگی امروز تهران
        یلدا قاسمی نیلوفر شادمهری
        10.30495/jomm.2023.66854.1933
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال
        محمد باشکوه محمد بهادری نژاد نوید شفیعی
        10.30495/jomm.2023.71947.2021
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود