ا

  • اکبرپور گنجه.بهرام بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]

آ

  • آل مجتبی.زهرا تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]

ب

  • باجلان.اصغر بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • بخشش.مقصود بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • بنیادی نائینی.علی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]

پ

  • پناهی وانانی.ماندانا بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • پوراشرف.یاسان‌اله بررسی رابطه بین برند و مصرف ‌کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]

ج

  • جعفری فر.شیوا ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • جلالی.مریم بررسی رابطه عزت نفس، نفوذ اجتماعی و رضایت از زندگی با تمایل به خرید تفننی [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]

ح

  • حاجی احمدی.الهام توسعه یک مدل جهت استقرار نرم افزار به عنوان خدمت [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • حسین زاده امام.علی ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]

خ

  • خالقی بایگی.مریم تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر) [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • خیری.بهرام بررسی تاثیر بسته بندی محصول و الگوهای ارتباطی خانواده بر رفتار خرید کودکان و والدین (کودکان و والدین مراجعه کننده به مراکز تفریحی و خرید) [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]

ر

  • رضائی ملک.محمد ارزیابی مدیریت خدمات بانکی با استفاده از مدیریت دانش و بانکداری همراه در بانک ملت [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]

ز

  • زرگران.محمد بررسی هوشمندی رقابتی از منظر کار آفرینان (برمبنای مدل سازی معادلات ساختاری) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • زمانی مقدم.افسانه ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • زمانی.فرزام نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]

س

  • ستاک.مصطفی رتبه بندی روش های ارزش گذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • سید حسینی.سید محمد نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]

ش

  • شعبانی.رضا بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • شعبانی.رضا بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • شیخی.آزاده بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]

ص

  • صمدی پور.راضیه بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی با استفاده از تکنیک TOPSIS و AHP (مطالعه موردی: بانک تجارت) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • صمدی.رقیه شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از پایانه های فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • صمدی.سعید بررسی رابطه بین برند و مصرف ‌کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]

ط

  • طولابی.زینب بررسی رابطه بین برند و مصرف ‌کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]

ع

  • عباسی.علی نقش سن شناختی در مصرف منزلت گرای مصرف کنندگان میانسال تحصیلکرده ایرانی [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • عبدالوند.مهری ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • عماری.حسین شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان پردرآمد (مورد مطالعه: خریداران آپارتمان در شهر تبریز) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]

غ

  • غفاری آشتیانی.پیمان تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی هوشمندی رقابتی از منظر کار آفرینان (برمبنای مدل سازی معادلات ساختاری) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]

ف

  • فاریابی.محمد بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • فضل زاده.علیرضا بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]

ق

  • قاسمی.پریا بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • قربانی فرد.بهنام تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • قربانی قویدل.سهیل تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان از دیدگاه خریداران لوازم خانگی [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • قربانی.حسن بررسی تاثیر همسویی استراتژی های بازاریابی بر زنجیره تامین و عملکرد سازمان (مطالعه موردی: گروه صنعتی انتخاب) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]

ک

  • کرمی.ندا رابطه نقش کارمندان در تشویق رفتارهای شهروندی مشتریان (مورد مطالعه بانک تجارت شعب ممتاز و درجه یک شهر تهران) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • کناره فرد.مریم تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی)) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]

م

  • محمدی پور.سیامک شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از پایانه های فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • محمودی میمند.محمد تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • مطهری نژاد.فاطمه بررسی رابطه بین برند و مصرف ‌کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • موجودی.امین بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • موسوی.سید شهاب تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • موسوی.سید علیرضا تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی)) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • مهدیه.امید درگیری ذهنی مصرف کننده و تصمیم‌گیری خرید (مطالعه موردی: تلفن همراه) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • میاررستمی.مائده بررسی تاثیر بسته بندی محصول و الگوهای ارتباطی خانواده بر رفتار خرید کودکان و والدین (کودکان و والدین مراجعه کننده به مراکز تفریحی و خرید) [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]

ن

  • نجفی.امیرعباس رتبه بندی روش های ارزش گذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]

و

  • وظیفه دوست.حسین بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]

ه

  • هاشم‌نیا.شهرام تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • هرندی.عطاءاله تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]

ی

  • یوسفی دارستانی.سمیه رتبه بندی روش های ارزش گذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]