ا

  • اخلاصی.امیر بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • اخلاصی.امیر بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]

ت

  • تاجدینی.کیهان تاثیر رویکردهای بازار محوری و کارآفرینی بر نوآوری: مورد قطعه سازان خودرو [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]

ح

  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز ارزیابی تمایلات (ترجیحات) مشتریان در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]

خ

  • خیری.بهرام ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • خیری.بهرام هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های کار آفرینانه مدیران سازمان های غیردولتی در ایران [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • خیری.بهرام ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران) [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]

س

  • سعیدنیا.حمیدرضا بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]

ش

  • شماعی.آناهیتا ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین (مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان) [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]

ع

  • عبدالوند.مهری ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین (مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان) [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]

ف

  • فارسی زاده.حسین بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کننده بر رفتار خرید در فروشگاه های زنجیره ای [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • فرخیان.ساحل تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولید سن سون با تاثیرپذیری از مدل کانو [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • فرهنگی.علی اکبر بررسی اثر بخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]

گ

  • گلزار ادبی.رامین مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]

م

  • محمدی.مجید بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]

ن

  • نایب زاده.شهناز ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • نیکومرام.هاشم بازاریابی معاصر در ایران: بررسی روایی بازاریابی رابطه مند (مراوده مند) در شرکت های بزرگ تولیدی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]