ا

  • اسدزاده.علیرضا بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجی‌گری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • اسگندری.کریم نقش ویترین‌گردی در بهبود بازاریابی دهان به دهان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • اسمعیلی.محمدرضا تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • امامقلی.نازنین ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]

آ

  • آسایش.فرزاد بررسی تأثیر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ب

  • بابایی.سحر نقش تمرکز بر استراتژی‌های نوآوری در تقویت تجاری‌سازی محصولات و خدمات در شرکت‌های کوچک تا متوسط (SME) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • باشکوه.محمد بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • باقری کهیش.عاطفه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیت‌های بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی شهر اهواز) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • بخشنده.مهدیه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیت‌های بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی شهر اهواز) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • برزگرلو.داریوش اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت خرده‌فروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاه‌های افق کوروش شهر شیراز) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • برومندنسب.علی همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]

پ

  • پالی.سمیرا تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویت‌پذیری مصرف‌کننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ت

  • تقی پوریان.محمدجواد بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • تهم.مرضیه تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی مورد مطالعه: شرکت فرودگاه‌های کشور [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ج

  • جلالی.سید مهدی طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خرده‌فروشی‌های اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]

چ

  • چنکشی.صدف تأثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ح

  • حسین زاده شیرذیلی.ماریا بررسی تأثیر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • حسینی غنچه.سید جلال الدین تأثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • حمدی.کریم طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآورده‌های نفتی ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]

خ

  • خادمی.طیبه همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • خزایی کوهپر.مصطفی بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • خمر.فریبا بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • خون سیاوش.محسن تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • خون سیاوش.محسن تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآورده‌های نفتی ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • خیری.کیانا عوامل مؤثر بر رفتار تغییر برند سبز در مصرف‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی (مطالعه موردی: محصولات سینره) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]

د

  • درویش.مصیب بررسی تأثیر اصالت رستوران بر ارزیابی مصرف‌کننده از ارزش‌های درک شده از محصول با توجه به نقش میانجی دلبستگی مکانی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • دهقان نجم آبادی.عامر بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجی‌گری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ر

  • رستمی زاد.سارا بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • رضایی آسیابر.بهنام نقش تمرکز بر استراتژی‌های نوآوری در تقویت تجاری‌سازی محصولات و خدمات در شرکت‌های کوچک تا متوسط (SME) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ز

  • زارعی.علی تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • زمانی.شاهو تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • زنگانه.مهدی بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]

س

  • سلیمانپور.سهیلا نقش ویترین‌گردی در بهبود بازاریابی دهان به دهان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]

ش

  • شمس زاده علوی.سید محمد تأثیر نوآوری در مد بر ارزش برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • شهیدی.امیرحسین بررسی نقش بخشش مصرف‌کننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: نمایندگی‌های شرکت ایران خودرو در شهر یزد) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • شیرمحمدی.یزدان طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خرده‌فروشی‌های اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ص

  • صفاری.مرجان طراحی مدل جامع بازاریابی ورزش‌های تفریحی: رویکردی فناوری محور [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • صمدزاده.امیرحسین تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • صمدزاده.امیرحسین بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر برندینگ در مراکز درمانی بر اساس مدل خودسازماندهی [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ض

  • ضیایی.محمود طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ط

  • طهماسبی آقبلاغی.داریوش بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی‌گری تصویر و دلبستگی احساسی برند [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • طهماسبی.داریوش بررسی رابطه بین ارزش‌های لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آن‌ها در هنگام سفر با میانجی‌گری تصویر غذا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ع

  • عابدینی.علی بررسی رابطه بین ارزش‌های لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آن‌ها در هنگام سفر با میانجی‌گری تصویر غذا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • عبدالوند.مهری تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • عبدالوند.مهری تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآورده‌های نفتی ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • عرفای جمشیدی.شادی نقش ویترین‌گردی در بهبود بازاریابی دهان به دهان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • عسگرپور.رسول عوامل مؤثر بر رفتار تغییر برند سبز در مصرف‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی (مطالعه موردی: محصولات سینره) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • علیپور.وحیده بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • علیخانی.رضیه بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]

غ

  • غفاری آشتیانی.پیمان تأثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ف

  • فتوحی زاده.مهسا بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجی‌گری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فسنقری.جواد طراحی مدل جامع بازاریابی ورزش‌های تفریحی: رویکردی فناوری محور [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ق

  • قاسمی پناه.میترا بررسی رابطه بین محدودیت‌های تأمین مالی با رقابت در بازار محصول و تمرکز بر مشتری (مطالعه موردی: شرکت‌های خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • قربانیان.محمدرضا بررسی تأثیر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ک

  • کاظمی.فضل اله اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت خرده‌فروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاه‌های افق کوروش شهر شیراز) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • کاکائی.حمید بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجی‌گری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • کریمی.اوژن ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • کوزه چیان.هاشم طراحی مدل جامع بازاریابی ورزش‌های تفریحی: رویکردی فناوری محور [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • کیا کجوری.داود بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]

ل

  • لطفی زاده.فرشته بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]

م

  • محمداسماعیل.صدیقه تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی مورد مطالعه: شرکت فرودگاه‌های کشور [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • محمدی.اکبر نقش تمرکز بر استراتژی‌های نوآوری در تقویت تجاری‌سازی محصولات و خدمات در شرکت‌های کوچک تا متوسط (SME) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • معلمی.هانیه همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • موسوی.سید علیرضا بررسی رابطه بین محدودیت‌های تأمین مالی با رقابت در بازار محصول و تمرکز بر مشتری (مطالعه موردی: شرکت‌های خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • مهرانی.هرمز بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • مهری بازقلعه.انیس بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • مهری بازقلعه.عاطفه بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • میراحمدی.منیر طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خرده‌فروشی‌های اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ن

  • نایب زاده.شهناز بررسی نقش بخشش مصرف‌کننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: نمایندگی‌های شرکت ایران خودرو در شهر یزد) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نسیمی.محمدعلی تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویت‌پذیری مصرف‌کننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نوروزی زاد.زینب بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی‌گری تصویر و دلبستگی احساسی برند [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نوروزی.رسول طراحی مدل جامع بازاریابی ورزش‌های تفریحی: رویکردی فناوری محور [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • نیکو مرام.هاشم طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ه

  • هاشم‌نیا.شهرام ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]