ا

  • ابراهیم پور آزادبنی.امیر ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • احمدی.سیروس ارتباط بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان باشگاه‌های خصوصی ورزشی، نقش میانجی ارزش ادراک شده و وابستگی به مکان [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]

آ

  • آقایی کردشامی.ابوذر بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطه‌ای تشدید مشتری [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • آقایی.محمد تأثیر بکارگیری جایگاه‌یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]

ب

  • باباجانی محمدی.سعیده نقش مؤلفه‌های نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی مشهد) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • باستانی.ایمان ارائه مدل اهرم‌سازی برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • بدری.احسان تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • بنکدار.نرگس ارائه مدل اهرم‌سازی برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • بوستان احمدی.وحید تأثیر ویژگی‌های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]

ت

  • تاری.غفار اثر بازارگرایی صادرات و جهت‌گیری راهبردی بر عملکرد صادراتی از طریق قابلیت پویای مدیریت دانش [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • تقی پوریان.محمدجواد تأثیر عوامل اجتماعی بر نیت خرید مشتریان در شبکه‌های اجتماعی از طریق اعتماد به فروشنده و محصول [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]

ث

  • ثناگوی محرر.غلامرضا ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]

ح

  • حبیبی.علی بررسی رابطه میان مدیریت استعداد، سرمایه فکری و رقابت در بازار محصول [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • حسنی.سعید ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامه‌های بین‌المللی دریایی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • حسین زاده.مصطفی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطاف‌پذیر [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حضوری.سمیه شناسایی و رتبه‌بندی متغیرهای اثرگذار ضمانت‌نامه‌های اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیم‌گیری گروهی (MCDM) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • حضوری.سمیه شناسایی و رتبه‌بندی متغیرهای اثرگذار ضمانت‌نامه‌های اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیم‌گیری گروهی (MCDM) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • حکیم پور.حسین طراحی مدل ساختاری خرید ناگهانی و اعتبارسنجی آن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکت‌ها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی نقش تعدیل‌کننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرف‌کننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]

خ

  • خادمی.طیبه تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • خادمی.طیبه بررسی نقش انگیزش‌های روان‌شناختی مصرف‌کننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی شهرتهران) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خدایاری.فرانک تأثیر ویژگی‌های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خدایاری.فرانک تأثیر محرک‌های جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجی‌گری هویت‌پذیری مصرف‌کننده از برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • خلج.مهران تخمین تأثیرات کیفیت خدمات توسط رویکرد سروکوال در لیزینگ شرکت ایران‌خودرو [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خواجه ئیان.داتیس روایت مصرف‌کنندگان از مصرف، دریچه‌ای به ذهن مصرف‌کنندگان رویکرد مرور نظام‌مند ادبیات روایت [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خورسند دلچه.علی تأثیر شهرت و کیفیت وب‌سایت‌ها بر احساس، ریسک درک شده و قصد خرید مشتریان از فروشگاه‌های‌ آنلاین (مطالعه موردی: وب‌سایت دیجی‌کالا) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]

ذ

  • ذولفقاری.حسین بررسی عوامل مؤثر بر مصرف‌کنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]

ر

  • رحمانیان.عماد روایت مصرف‌کنندگان از مصرف، دریچه‌ای به ذهن مصرف‌کنندگان رویکرد مرور نظام‌مند ادبیات روایت [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • رضایی نژاد.ایرج ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامه‌های بین‌المللی دریایی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • رضایی.فائزه بررسی نقش تعدیل‌کننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرف‌کننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • روحانی.کارن ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامه‌های بین‌المللی دریایی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]

ز

  • زهره وند.علی اکبر ارتباط بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان باشگاه‌های خصوصی ورزشی، نقش میانجی ارزش ادراک شده و وابستگی به مکان [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • زیاری.آرزو بررسی رابطه میان مدیریت استعداد، سرمایه فکری و رقابت در بازار محصول [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]

س

  • سالاری نهند.ابراهیم طراحی مدل ساختاری خرید ناگهانی و اعتبارسنجی آن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • سلیمانی.مجید ارتباط بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان باشگاه‌های خصوصی ورزشی، نقش میانجی ارزش ادراک شده و وابستگی به مکان [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • سلیمی.مهدی ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]

ش

  • شکیبا.احمد تأثیر عوامل اجتماعی بر نیت خرید مشتریان در شبکه‌های اجتماعی از طریق اعتماد به فروشنده و محصول [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • شیخلر.لیلا تأثیر ویژگی‌های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]

ص

  • صادقی.امیر تخمین تأثیرات کیفیت خدمات توسط رویکرد سروکوال در لیزینگ شرکت ایران‌خودرو [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]

ط

  • طوطیان.صدیقه تأثیر محرک‌های جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجی‌گری هویت‌پذیری مصرف‌کننده از برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]

ع

  • عبدالوند.محمدعلی تأثیر شهرت و کیفیت وب‌سایت‌ها بر احساس، ریسک درک شده و قصد خرید مشتریان از فروشگاه‌های‌ آنلاین (مطالعه موردی: وب‌سایت دیجی‌کالا) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • عبدالوند.مهری شناسایی و رتبه‌بندی متغیرهای اثرگذار ضمانت‌نامه‌های اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیم‌گیری گروهی (MCDM) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • عبدلی.مریم اثر بازارگرایی صادرات و جهت‌گیری راهبردی بر عملکرد صادراتی از طریق قابلیت پویای مدیریت دانش [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • علی عربی.لیلا تأثیر متقابل جهت‌گیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]

غ

  • غریب نواز.نادر تأثیر بکارگیری جایگاه‌یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • غلامی.نیره نقش مؤلفه‌های نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی مشهد) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]

ف

  • فرخی استاد.مصطفی نقش مؤلفه‌های نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی مشهد) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]

ک

  • کاظمی.سید عباس تأثیر متقابل جهت‌گیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • کاوش.کامیار پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانک‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • کثیری.سحر تأثیر عوامل اجتماعی بر نیت خرید مشتریان در شبکه‌های اجتماعی از طریق اعتماد به فروشنده و محصول [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]

گ

  • گلشنی.عباس بررسی نقش انگیزش‌های روان‌شناختی مصرف‌کننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی شهرتهران) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]

م

  • محترم.رحیم بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکت‌ها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • محمد داودی.امیرحسین شناسایی، رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • محمدی.زهرا تأثیر محرک‌های جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجی‌گری هویت‌پذیری مصرف‌کننده از برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • محمدیان محمودی تبار.محمود روایت مصرف‌کنندگان از مصرف، دریچه‌ای به ذهن مصرف‌کنندگان رویکرد مرور نظام‌مند ادبیات روایت [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • محمدیها.پریا شناسایی، رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • محمودزاده.مهدی بررسی عوامل مؤثر بر مصرف‌کنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • مرادی دیزگرانی.میلاد بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطه‌ای تشدید مشتری [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • مریخ نژاد اصل.آیدا بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکت‌ها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • مصلح.مریم شناسایی، رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • معظمی.مجتبی بررسی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • معلمی.هانیه تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • معلمی.هانیه بررسی نقش انگیزش‌های روان‌شناختی مصرف‌کننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی شهرتهران) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • مهرانی.هرمز تأثیر قابلیت‌های بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطاف‌پذیر [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]

ن

  • ناصحی فر.وحید تأثیر بکارگیری جایگاه‌یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • نظری.رسول ارائه مدل اهرم‌سازی برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • نظری.رسول ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • نعیم آبادى.مهتا بررسی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • نقش زن.ریحانه ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • نورائی.محمود پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانک‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • نوری بابیان.رمضان تأثیر بکارگیری جایگاه‌یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]

و

  • ولی پور.علی پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانک‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • وهاب زاده.شادان تأثیر قابلیت‌های بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطاف‌پذیر [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]