سعیدنیا.حمیدرضا
نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
سمیعی نصر.محمود
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
ص
صادقی.تورج
بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
صفرزاده.حبیب
بررسی تاثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
صفرزاده.حسین
بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری های مشترک بازاریابی
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
ع
عباسی.عباس
بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
عبدالوند.مهری
بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
عبدالوند.مهری
بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران)
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
علوی.سید مسلم
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
علی پور.پروین
بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
عماری.حسین
تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
غ
غفاری آشتیانی.پیمان
ارزیابی رابطه بین ویژگی های برنامه وفاداری، رضایت از فروشگاه و وفاداری به فروشگاه (مطالعه موردی : فروشگاه رفاه اراک)
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی نقش اعتماد الکترونیک و هنجار ذهنی در پذیرش وب سایت تجارت الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجاء)
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
غفاری.فرهاد
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات سبز در جوانان (بررسی موردی شهر تهران)
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
غلامی.بهمن
بررسی نقش اعتماد الکترونیک و هنجار ذهنی در پذیرش وب سایت تجارت الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجاء)
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
ق
قاسمی.بهروز
بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
قدسی خواه.آتنه
تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
قلی پور سنگلجی.پویا
بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
قنواتی.مهدی
جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
قیصری.زهرا
بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
ل
لشکری.محمد
بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
م
معین الدین.محمود
بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
مقامی.امیر
بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
موسوی.علیرضا
بررسی برخی از عوامل حاصل از کیفیت ارتباط کارکنان- مشتریان در صنعت هتلداری با استفاده از منطق فازی
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
موسوی.محبوبه
بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
میرابی.وحیدرضا
بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
ن
نایب زاده.شهناز
ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل)
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
نایب زاده.شهناز
بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
نوربخش.سید کامران
بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
نیسی.عبدالحسین
جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
نیکفر.فاطمه
بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران)
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]