اهداف و چشم انداز اصلی مجله مطالعات میان رشته ای بازاریابی عبارت است از فراهم کردن بستر و زمینه ای برای اینکه محققان، دانشگاه ها، موسسات آموزشی و متخصصین بتوانند دانش خود را به اشتراک گذاشته و آخرین مقالات علمی و یافته های تحقیقات خود را در زمینه مدیریت بازاریابی منتشر کنند. همچنین این مجله می تواند به عنوان منبع و مرجع، برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی و بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.
زمینه ها و محورهای مجله:
- استراتژی های بازاریابی و تحقیقات بازار
- سیستم های اطلاعات بازاریابی
- بازاریابی الکترونیک و دیجیتال
- مدیریت ارتباط با مشتری
- مهندسی فروش و بازاریابی
- تحلیل و به کارگیری نظریههای مدیریت بازاریابی در حوزه کسب و کار ایران
- اخلاق و مسئولیت اجتماعی در بازاریابی
- مفهوم و فرهنگ بازارگرایی و مشتری مداری در در حوزه کسب و کار ایران
- نظریه ها و الگوهای نوین بازاریابی مصرفکننده و صنعتی
- مدیریت رضایتمندی و شکایات مشتریان
- تحلیل رفتار مصرفکنندگان و فرآیند تصمیمگیری خرید
- مدیریت کانال های توزیع
- راهبردهای قیمت گذاری