List of Articles شهرزاد پور قاسمی Article 1 - بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند Abbas Ghaedamini Harouni Mehrdad Sadeghi Samaneh kaldani Ghulam Reza Maleki Farsani Entrepreneurship Knowledge , Issue 6 , Year , Autumn 2023 Article 2 - اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند Abbas Ghaedamini Harouni Mehrdad Sadeghi de cheshmeh Siamak Korang Beheshti Majed Maharani Barzani Jounal of Marketing Management , Issue 54 , Year , Spring 2022 Article 3 - اثرات متغیرهای زمینه ای تاثیرگذار بر تغییر بر مقاومت در برابر تغییر از طریق متغیرهای واسط گشودگی برای تغییر و آمادگی برای تغییر Abbas Ghaedamini Harouni reza Ebrahimzadeh Dastjerdi Marzieh Yousefi Mehrdad Sadeghi de cheshmeh Human Resources Excellence , Issue 4 , Year , Winter 2022 Article 4 - بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی سازمانی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار و تمایل به ترک شغل با نقش میانجی رضایت شغلی Abbas Ghaedamini Harouni reza Ebrahimzadeh Dastjerdi Mehrdad Sadeghi de cheshmeh Human Resources Excellence , Issue 5 , Year , Winter 2023 Article 5 - بررسی اثرات سیاست های سازمانی ادراک شده بر بی نزاکتی در محیط کار از طریق تاب آوری ادراک شده کارکنان Majed Maharani Barzani Mehrdad Sadeghi de cheshmeh Ali Rashidpour Human Resources Excellence , Issue 2 , Year , Winter 2022 Article 6 - تأثیر رفتار انحرافی محیط کار بر عملکرد شغلی با نقش میانجی شرم سازمانی و مدیریت برداشت Abbas Ghaedamini Harouni reza Ebrahimzadeh Dastjerdi Mehrdad Sadeghi Quarterly Journal of Quantitative Researches in Management , Issue 1 , Year , Spring 2024 Article 7 - تاثیرریاکاری سازمانی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار از طریق هویت سازمانی و مسئولیت اجتماعی سازمانی Abbas Ghaedamini Harouni reza Ebrahimzadeh Dastjerdi Mehrdad Sadeghi Quarterly Journal of Quantitative Researches in Management , Issue 3 , Year , Autumn 2023 Article 8 - اثرات مسئولیت اجتماعی سازمانی بر ارزش ویژه برند و وفاداری به برند با نقش میانجی شهرت برند (مقایسه دانشگاه دولتی و آزاد اسلامی) 20.1001.1.28210050.1401.1.4.5.3 عباس قائدامینی هارونی مهرداد صادقی ده چشمه سمانه کلدانی غلام رضا مالکی فارسانی فصلنامه مدیریت سبز , Issue 4 , Year , Autumn 1401 Article 9 - تاثیر مدیریت دانش سبز بر نوآوری سبز و توسعه پایدار با نقش میانجی فرهنگ سبز سازمانی 20.1001.1.28210050.1402.3.3.6.2 عباس قائدامینی هارونی مهرداد صادقی ده چشمه الهه مشرف قهفرخی سمانه کلدانی فصلنامه مدیریت سبز , Issue 8 , Year , Autumn 2024 Article 10 - تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور Abbas Ghaedamini Harouni Mehrdad Sadeghi de cheshmeh Samaneh keldani Ghulam Reza Maleki Farsani Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 1 , Year , Summer 2023 Article 11 - بررسی ارتباط هوش هیجانی با رفتارهای انحرافی در محیط کار با نقش میانجی مدیریت برداشت Abbas Ghaedamini Harooni Reza Ebrahimzade Dastjerdi Mehrdad Sadeghi Dahcheshme Journal of Modern Management Engineering , Issue 1 , Year , Spring 2024 Article 12 - تأثیر سیستم پنجاس بر بهرهوری سازمانی از طریق فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: اداره مخابرات شهرکرد) 20.1001.1.26456222.1400.4.1.5.2 Meysam Babaeefarsani Mehrdad Sadeghi de cheshmeh Abbas Ghaedamini Harouni Journal of Human Capital Empowerment , Issue 1 , Year , Summer 2021 Article 13 - تأثیر استرس شغلی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار با نقش میانجی رضایت شغلی 20.1001.1.27834395.1401.2.3.2.6 10.30495/msds.2022.1968102.1086 Abbas Ghaedamini Harouni Reza Ebrahimzadeh Dastjerdi Mehrdad Sadeghi De Cheshmeh Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 7 , Year , Autumn 2022 Article 14 - بررسی نقش میانجی بدبینی سازمانی در رابطه بین بی نزاکتی در محیط کار و سکوت سازمانی 20.1001.1.27834395.1401.2.2.5.7 10.30495/msds.2022.1966634.1080 Majed Maharani Barzani Mehrdad Sadeghi Ali Rashidpour Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 6 , Year , Summer 2022 Article 15 - تاثیر بینزاکتی در محیط کار بر رفتارهای انحرافی در محیط کار با نقش میانجی بدبینی سازمانی و خستگی عاطفی(مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)) Abbas Ghaedamini Harouni Reza Ebrahimzadeh Dastjerdi Mehrdad Sadeghi de cheshmeh Behavioral Studies in Management , Issue 3 , Year , Autumn 2024 Article 16 - بررسی اثرات هوش هیجانی بر توانمند سازی کارکنان شرکت گیتی پسند اصفهان با اثر تعدیل گری ارزشهای فردی عباس قائدامینی هارونی رضا ابراهیم زاده دستجردی مهرداد صادقی ده چشمه Behavioral Studies in Management , Issue 5 , Year , Winter 1398 Article 17 - تاثیر رهبری الکترونیکی برتعهد به تغییر از طریق کیفیت ارتباطات درک شده از تغییر و آمادگی برای تغییر عباس قائدامینی هارونی مهرداد صادقی ده چشمه سیامک کورنگ بهشتی مجید ماهرانی برزانی Behavioral Studies in Management , Issue 1 , Year , Spring 1398 Article 18 - تأثیر اعتماد سازمانی برتعهد به تغییر از طریق کیفیت ارتباطات درک شده از تغییر وآمادگی برای تغییر عباس قائدامینی هارونی رضا ابراهیم زاده دستجردی مهرداد صادقی ده چشمه مجید ماهرانی برزانی Behavioral Studies in Management , Issue 5 , Year , Winter 1399 Article 19 - مدلی جهت شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت برداشت و پیامدهای مرتبط با آن در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان عباس قائدامینی هارونی مهرداد صادقی ده چشمه اکبر اعتباریان خوراسگانی رضا ابراهیم زاده دستجردی Behavioral Studies in Management , Issue 5 , Year , Winter 1396 Article 20 - بررسی تاثیر سرمایه فرهنگی با نقش میانجی تبلیغات محیطی بر رفتار خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان کتاب فروشیهای شهر اصفهان) 93 عباس قائدامینی هارونی علی رشیدپور مجید ماهرانی برزانی مهرداد صادقی ده چشمه Behavioral Studies in Management , Issue 4 , Year , Autumn 1395 Article 21 - بررسی اثرات شدت استفاده از رسانه اجتماعی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار از طریق تکنو استرس 10.30495/mlseo.2023.701488 Abbas Ghaedamini Harouni Reza Ebrahimzadeh Dastjerdi Mehrdad Sadeghi de cheshmeh, Management and Leadership Studies in Educational Organizations , Issue 1 , Year , Summer 2023 Article 22 - بررسی اثرات حسادت سازمانی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار با اثر تعدیلگری تبادل رهبر- عضو Abbas Ghaedamini Harouni reza Ebrahimzadeh Dastjerdi Mehrdad Sadeghi Journal of Operations Management , Issue 4 , Year , Winter 2023 Article 23 - تاثیر دانش برند و وفاداری سازمانی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی عباس قائدامینی هارونی مهرداد صادقی ده چشمه الهه مشرف قهفرخی سمانه کلدانی مدیریت نوآفرینی , Issue 1 , Year , Spring 1402