List of Articles مهرداد صادقی ده چشمه Article 1 - بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند Abbas Ghaedamini Harouni Mehrdad Sadeghi Samaneh kaldani Ghulam Reza Maleki Farsani Entrepreneurship Knowledge , Issue 6 , Year , Autumn 2023 Article 2 - تاثیر ارزش های فرهنگی بر رفتارهای انحرافی در محیط کاراز طریق سرمایه های روان شناختی و سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه:دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)) 10.30495/jcm.2022.19681 abbas ghadamini reza Ebrahimzadeh Dastjerdi Ali Reza Ebrahimpour Journal of Cultural Management , Issue 54 , Year , Winter 2022 Article 3 - بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی سازمانی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار و تمایل به ترک شغل با نقش میانجی رضایت شغلی Abbas Ghaedamini Harouni reza Ebrahimzadeh Dastjerdi Mehrdad Sadeghi de cheshmeh Human Resources Excellence , Issue 5 , Year , Winter 2023 Article 4 - بررسی اثرات سیاست های سازمانی ادراک شده بر بی نزاکتی در محیط کار از طریق تاب آوری ادراک شده کارکنان Majed Maharani Barzani Mehrdad Sadeghi de cheshmeh Ali Rashidpour Human Resources Excellence , Issue 2 , Year , Winter 2022 Article 5 - تأثیر رهبری مخرب بر رفتارهای انحرافی در محیط کار و تمایل به ترک خدمت از طریق متغیرهای واسط قلدری سازمانی و سکوت سازمانی 10.30495/jss.2022.1945366.1404 Abbas Ghaedamini Harouni Mehrdad Sadeghi de cheshmeh Samaneh keldani Ghulam Reza Maleki Farsani Sociological studies , Upcoming Articles Article 6 - اثرات مسئولیت اجتماعی سازمانی بر ارزش ویژه برند و وفاداری به برند با نقش میانجی شهرت برند (مقایسه دانشگاه دولتی و آزاد اسلامی) 20.1001.1.28210050.1401.1.4.5.3 عباس قائدامینی هارونی مهرداد صادقی ده چشمه سمانه کلدانی غلام رضا مالکی فارسانی فصلنامه مدیریت سبز , Issue 4 , Year , Autumn 1401 Article 7 - تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور Abbas Ghaedamini Harouni Mehrdad Sadeghi de cheshmeh Samaneh keldani Ghulam Reza Maleki Farsani Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 1 , Year , Summer 2023 Article 8 - بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی فرهنگی بر علمکرد شغلی از طریق متغییر های واسط رضایت شغلی و اشتراک گذاری دانش 20.1001.1.26456222.1401.5.4.1.1 Abbas Ghaedamini Harouni Mehrdad Sadeghi de cheshmeh Ghulam Reza Maleki Farsani Majed i Maharani Barzan Journal of Human Capital Empowerment , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 9 - بررسی نقش میانجی بدبینی سازمانی در رابطه بین بی نزاکتی در محیط کار و سکوت سازمانی 20.1001.1.27834395.1401.2.2.5.7 10.30495/msds.2022.1966634.1080 Majed Maharani Barzani Mehrdad Sadeghi Ali Rashidpour Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 6 , Year , Summer 2022 Article 10 - تاثیر رهبری الکترونیکی برتعهد به تغییر از طریق کیفیت ارتباطات درک شده از تغییر و آمادگی برای تغییر عباس قائدامینی هارونی مهرداد صادقی ده چشمه سیامک کورنگ بهشتی مجید ماهرانی برزانی Behavioral Studies in Management , Issue 1 , Year , Spring 1398 Article 11 - تأثیر اعتماد سازمانی برتعهد به تغییر از طریق کیفیت ارتباطات درک شده از تغییر وآمادگی برای تغییر عباس قائدامینی هارونی رضا ابراهیم زاده دستجردی مهرداد صادقی ده چشمه مجید ماهرانی برزانی Behavioral Studies in Management , Issue 5 , Year , Winter 1399 Article 12 - بررسی تاثیر سرمایه فرهنگی با نقش میانجی تبلیغات محیطی بر رفتار خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان کتاب فروشیهای شهر اصفهان) 93 عباس قائدامینی هارونی علی رشیدپور مجید ماهرانی برزانی مهرداد صادقی ده چشمه Behavioral Studies in Management , Issue 4 , Year , Autumn 1395 Article 13 - تاثیر دانش برند و وفاداری سازمانی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی عباس قائدامینی هارونی مهرداد صادقی ده چشمه الهه مشرف قهفرخی سمانه کلدانی مدیریت نوآفرینی , Issue 1 , Year , Spring 1402